Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

veteraan

v Mieghem en Muhren zijn wel van een extra toegevoegde waarde
Maar in de as en achterin moet we nog wel wat kwaliteit bij

papier

Citaat van: veteraan op juli 15, 2023, 18:27:56
v Mieghem en Muhren zijn wel van een extra toegevoegde waarde
Maar in de as en achterin moet we nog wel wat kwaliteit bij

V. Mieghem speelt doorgaans op de vleugel toch? Daar hebben we wmb niet meer iemand nodig met Balk/Vd Water in de gelederen met daarbij nog jeugd en de Italiaan als opties.

Noordcambuur

Citaat van: papier op juli 15, 2023, 18:32:01
V. Mieghem speelt doorgaans op de vleugel toch? Daar hebben we wmb niet meer iemand nodig met Balk/Vd Water in de gelederen met daarbij nog jeugd en de Italiaan als opties.
nou op de buiten nog ??n speler en rechtsachter moet er nog ??n bij.
En op het middenveld moer er zeker nog een bij.

sunderland

Citaat van: papier op juli 15, 2023, 18:32:01
V. Mieghem speelt doorgaans op de vleugel toch? Daar hebben we wmb niet meer iemand nodig met Balk/Vd Water in de gelederen met daarbij nog jeugd en de Italiaan als opties.
v mieghem is wel 3 klassen beter dan die 2. Balk is ook maar een hele simpele speler

AL

Vd Water vandaag weer zien prutsen. Dat kan echt niet meer.
Balk ben ik geen fan van maar zie ik veel liever dan Vd Water en brengt wel wat gevaar.
Er moet echt wel wat bij op de vleugels voorin!
Wiebe Kooistra overigens een mega groot talent!

Bankzitter

Erg knap Wiebe Kooistra met 16 jaar een helft mee kunnen komen tegen een derde klasse.
Zo te zien ook direct doorgeschoven naar O21.
En nu maar hopen dat 'ie niet alweer wordt weggehaald voor hij in het eerste komt zoals helaas vaak gebeurt.

papier

Citaat van: Bankzitter op juli 16, 2023, 07:49:59
Erg knap Wiebe Kooistra met 16 jaar een helft mee kunnen komen tegen een derde klasse.
Zo te zien ook direct doorgeschoven naar O21.
En nu maar hopen dat 'ie niet alweer wordt weggehaald voor hij in het eerste komt zoals helaas vaak gebeurt.

In tegenstelling tot bijvoorbeeld die jongen die destijds naar AZ ging heeft deze jongen al een profcontract ondertekend. Dat maakt de situatie al iets anders. Volgens mij best bijzonder dat wij een speler van 16 al een profcontract geven. Wat mij betreft een goede zaak want dit betekent in mijn ogen dat de jeugdopleiding serieuze stappen maakt. Nu de scouting ook nog en dan gaan we gestaag verder groeien.

AL

Met name middenveld en voorin is het nog lang niet sterk genoeg wil je meedoen in linkerrijtje.

Rechtsback
Nummer 6
Creatieve middenvelder
2 buitenspelers


Grijskijkert

#47903
Citaat van: AL op juli 16, 2023, 10:19:02
Met name middenveld en voorin is het nog lang niet sterk genoeg wil je meedoen in linkerrijtje.

Rechtsback
Nummer 6
Creatieve middenvelder
2 buitenspelers
En bij vertrek van Bangura en van Kaam en meer spelers? Hiermee bedoel ik dat er schaduwlijsten moeten zijn...
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Citaat van: AL op juli 15, 2023, 23:47:49
Vd Water vandaag weer zien prutsen. Dat kan echt niet meer.

En daarom heb je nou een zwaargewicht (Henk) nodig in de ts.

Specuveter

Citaat van: De Gast op juli 16, 2023, 10:33:53
En daarom heb je nou een zwaargewicht (Henk) nodig in de ts.
op de training schoot hij er 10 van de 10 in.

AL

Citaat van: Grijskijkert op juli 16, 2023, 10:29:56
En bij vertrek van Bangura en van Kaam en meer spelers? Hiermee bedoel ik dat er schaduwlijsten moeten zijn...

Yep. De posities die ik noemde staan nog los van vertek Bangura en Kaam.
Deze 2 zijn overigens met afstand onze beste spelers.

Bankzitter

#47907
De vraag is niet of die weggaan maar wanneer.

Het word ook tijd nu keuzes te maken welke Onder -21 spelers naar de selectie gaan.
Met De Koe, El Hilali, Smit en Pichel zitten er al aardig wat onervaren spelers in de selectie nu.
En dan zijn Fedde De Jong, vd Meer, Sylla en Smand ook nog niet heel ervaren.

Dan is er nog ruimte voor 1 back (rechts- of links) en mischien een aanvaller uit O21, anders slaat het wel heel erg door naar jonge spelers.
Middenveld zou ik niet doen, daar zijn ervaren jongens nodig.

En dan minimaal :
rechtsback(basis)
Links- of rechtsback als back-up
2/3 middenvelders met ervaring
Links - of rechtsbuiten

Als Uldirkis, vd Water of Bergsma weggaan moeten daar ook nog gelijkwaardige vervanging voor komen.

Er moet nog heel veel gebeuren dus, maar begin nu met verkopen van vKaam en Bangura en doorselecteren op de O21 jongens die meetrainen.
Dan is meteen helder op welke posities we spelers nodig hebben.

Eewal

Citaat van: Specuveter op juli 16, 2023, 10:42:28
op de training schoot hij er 10 van de 10 in.
dan staat ie tegenover matige verdedigers en keepers...  :devil

Bankzitter

Net als bij de meeste KKD teams dus  :thumbsup