Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

AL

Citaat van: Bankzitter op juli 16, 2023, 12:00:46
Net als bij de meeste KKD teams dus  :thumbsup

Nou hij komt amateurs al niet voorbij.
Snel afscheid nemen van deze clown.

Bankzitter

#47911
Hij moet ook niet passeren, dan gebruik je hem dus verkeerd. Je tekent Balk ook niet af op kopballen.

Ik geloof ook nooit dat we 7 ton gaan afschrijven. Verhuren met optie tot koop zou kunnen, contract verscheuren niet.

sunderland

Wat mij steeds opvalt is de negativiteit rond vd water. Gister ook langs de kant. Het tempo lag gisteren de eerste helft zo vreselijk laag dat hij ook steeds veel te laat werd aangespeeld. De Koe moet vooral werken aan zijn handelingssnelheid. Fedde de Jong is een prima speler, Smit heeft het zelfs tegen Harkema heel zwaar. Verder viel mij op dat Tol die al jaren betaald voetbal speelt iedere bal lukraak wegschiet en wegkopt. Veldman had een prima inspeelpass tussen de linies, vond dat mooi om te zien. Die 3 jonge jongens in de 2 e helft speelden ook best prima? 38 en vooral 39? en Wiebe Kooistra is ook een hele leuke speler die op gevoel speelt en ik hoop niet de trainer dat er uit haalt. Weet ook dat zo,n oefenwedstrijd zeer weinig zegt?

Eewal

Citaat van: sunderland op juli 16, 2023, 12:44:00
Wat mij steeds opvalt is de negativiteit rond vd water. Gister ook langs de kant. Het tempo lag gisteren de eerste helft zo vreselijk laag dat hij ook steeds veel te laat werd aangespeeld. De Koe moet vooral werken aan zijn handelingssnelheid. Fedde de Jong is een prima speler, Smit heeft het zelfs tegen Harkema heel zwaar. Verder viel mij op dat Tol die al jaren betaald voetbal speelt iedere bal lukraak wegschiet en wegkopt. Veldman had een prima inspeelpass tussen de linies, vond dat mooi om te zien. Die 3 jonge jongens in de 2 e helft speelden ook best prima? 38 en vooral 39? en Wiebe Kooistra is ook een hele leuke speler die op gevoel speelt en ik hoop niet de trainer dat er uit haalt. Weet ook dat zo,n oefenwedstrijd zeer weinig zegt?
ik snap de negativiteit wel. Er zit echt totaal geen spirit in die vent  of enig clubgevoel. Althans, zo komt ie over...

sunderland

En waarom was het afgesloten achter beide dugout s. Ultee ziet ook achter iedere boom een vijand dacht ik  :_schater

wiekie1969

Citaat van: Eewal op juli 16, 2023, 12:55:50
ik snap de negativiteit wel. Er zit echt totaal geen spirit in die vent  of enig clubgevoel. Althans, zo komt ie over...

Trapt enkel en alleen maar open deuren in die Ultee. Zelden zo'n eigenheimer meegemaakt. Vreselijk.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op juli 16, 2023, 13:14:58
Trapt enkel en alleen maar open deuren in die Ultee. Zelden zo'n eigenheimer meegemaakt. Vreselijk.

Je leest iets negatiefs en denkt: dat zal wel over Ultee gaan? :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Er zullen nu wel een aantal spelers van onder O21 afvallen.
Ik hoop dat deze week 2 nieuwe versterkingen bijkomen.

Specuveter

Citaat van: sunderland op juli 16, 2023, 13:07:53
En waarom was het afgesloten achter beide dugout s. Ultee ziet ook achter iedere boom een vijand dacht ik  :_schater
Op de training hetzelfde.
Als ik er met mijn zoon ben te kijken(hij heeft een beperking)weet Henk niet hoe snel hij bij hem moet komen.
Ultee heeft nog nooit gegroet

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op juli 16, 2023, 13:19:47
Er zullen nu wel een aantal spelers van onder O21 afvallen.
Ik hoop dat deze week 2 nieuwe versterkingen bijkomen.
we gaan het zien kerel  :devil

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op juli 16, 2023, 13:25:58
Op de training hetzelfde.
Als ik er met mijn zoon ben te kijken(hij heeft een beperking)weet Henk niet hoe snel hij bij hem moet komen.
Ultee heeft nog nooit gegroet
een tweede Henk moet nog geboren worden.
Sjors is een heel andere trainer dan Henk dat is niet te vergelijken.

Bankzitter

Als types als vd Water, Balk en Ultee zouden presteren , dan heeft niemand het erover of ze sympathiek zijn of niet.
Vallen de resultaten tegen ,dan werkt dat tegen ze.

Specuveter

Citaat van Ultee na de wedstrijd van Zaterdag:
Qua activiteit op de Transfermarkt tempert Ultee de verwachtingen...Er zal niet zoveel mee bijkomen.  :zweep

Poetser

Citaat van: Specuveter op juli 17, 2023, 08:35:13
Citaat van Ultee na de wedstrijd van Zaterdag:
Qua activiteit op de Transfermarkt tempert Ultee de verwachtingen...Er zal niet zoveel mee bijkomen.  :zweep

Als dat zo is, dan wordt het bovenkant rechterrijtje.

En dat is geen negativisme, maar realisme.

Bernardo

Citaat van: Specuveter op juli 17, 2023, 08:35:13
Citaat van Ultee na de wedstrijd van Zaterdag:
Qua activiteit op de Transfermarkt tempert Ultee de verwachtingen...Er zal niet zoveel mee bijkomen.  :zweep

Dan weet je nu al dat Ultee de kerst niet haalt.