Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Iemand enig idee of savic vandaag al meetraint?
Area 58

richard


Yellow Army

Area 58

moodygrunn

Citaat van: Yellow Army op augustus 22, 2013, 11:33:02
I know, ben zelf toch maar ff heen gegaan
en? ist wat? of maar geliek weer naar huus?
In Henk en Sandor we trust

Yellow Army

Citaat van: moodygrunn op augustus 22, 2013, 11:45:20
en? ist wat? of maar geliek weer naar huus?

Moeilijk te zeggen, te weinig gezien daarvoor
Area 58

speculeter

Als je de verhalen leest gaan we hier beste
voetballer binnenhalen.
wat ik wel vreemd vind aan verhaal
is dat hij 8! Weken stage heeft gelopen
bij die boeren.
Na twee weken weet je het toch wel als club.
En na 2 weken wil een speler toch
ook weten waar hij aan toe is?

Roofvogel

Citaat van: peter op augustus 22, 2013, 12:02:47
Als je de verhalen leest gaan we hier beste
voetballer binnenhalen.
wat ik wel vreemd vind aan verhaal
is dat hij 8! Weken stage heeft gelopen
bij die boeren.
Na twee weken weet je het toch wel als club.
En na 2 weken wil een speler toch
ook weten waar hij aan toe is?

Lees je nou eerst eens in, die gast heeft daar rond gelopen maar door de bende daar was er niemand die een beslissing mocht nemen. de trainer had hem er graag bij willen hebben.

Destroyer

ik vind het wel heel scherp hoor hem meteen hier heen te halen, hulde  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Heb me ingelezen roofvogel...
maar ik bedoel te zeggen....als jij in die situatie had gezeten
of ik....dan had je op een gegeven moment
toch duidelijkheid willen hebben?
en er niet 8 weken blijven hangen.
er zijn toch meer clubs?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: peter op augustus 22, 2013, 12:15:43
Heb me ingelezen roofvogel...
maar ik bedoel te zeggen....als jij in die situatie had gezeten
of ik....dan had je op een gegeven moment
toch duidelijkheid willen hebben?
en er niet 8 weken blijven hangen.
er zijn toch meer clubs?

Waarschijnlijk flink aan het lijntje gehouden. Ze wilden em ook hebben, dus dan was het eigenlijk alleen nog een formele kwestie van een contract tekenen....

Maar het blijft vreemd van beide kanten
Henk, held, bedankt

Tanjajeah

Bericht van een tijdje terug:



MvB: 'Hij is een verrijking voor sc Heerenveen'
Geplaatst: 36 dagen geleden | Reageren uitgeschakeld
De kans is groot dat sc Heerenveen de 19-jarige testspeler Stefan Savic een contract gaat aanbieden. Savic heeft de afgelopen trainingen en wedstrijden een goede indruk achtergelaten, en kan transfervrij aangetrokken worden. Ook trainer Marco van Basten ziet in Savic een toevoeging aan zijn selectie.

"Ik ben zeer tevreden over hem. Spelen in een vrije rol beheerst hij erg goed. Hij is een verrijking voor Heerenveen", zo oordeelt Marco over de 19-jarige Oostenrijker. De kleine Savic (1.73) kreeg de afgelopen tijd de kans een contract af te dwingen bij sc Heerenveen en kreeg in de wedstrijden die hij speelde een vrije rol vanaf de linksbuiten-positie.

Savic stond tot afgelopen zomer onder contract bij Red Bull Salzburg, voor deze club kwam hij vooral in actie in het juniors-team. Ondertussen speelde Savic al vanaf zijn 15e in de nationale Oostenrijkse jeugdteams, in totaal speelde hij 18 jeugdinterlands waarin hij 3 keer trefzeker was.

In de Regionalliga West, waarin de Red Bull Juniors Salzburg speelt, wist Savic in 58 wedstrijden tot 16 doelpunten en 10 assists te komen. In de Oostenrijkse Bundesliga kwam hij slechts 2 maal in actie, en zelfs in de Europa League heeft Savic 8 minuten mogen meedoen.

De verwachting is dat Heerenveen de behendige aanvaller binnenkort een contract zal gaan aanbieden. Of Marco van Basten daarmee zijn gewenste kwaliteitsimpuls op de vleugels binnen heeft is nog de vraag.


Collingwood

Klinkt allemaal erg goed, heerlijk om DKV zo af te troeven (als het doorgaat)!

Volgens Henk Albers is Savic A) transfervrij en B) is zijn meetrainen een formaliteit; zijn voetbalkwaliteiten staan buiten kijf maar beide partijen moeten er financieel uit zien te komen.

Bron: Twitter en artikel van de Huis aan Huis op hun site.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Waar ik heel bang voor ben is dat Savic niet voor een appel, ei en een Cambuur Culture vaantje wil gaan voetballen.. Veel meer kunnen we hem niet bieden.

Yellow Army

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 14m

Uitgebreid gesprek gehad met pa Savic en belangenbehartiger De Boer; Sportieve is volgens hen belangrijker dan het financiële. #CAMBUUR

Voor wat het waard is
Area 58

Dokkumer

Sportief kan hij hoger en financieel kan hij ook beter krijgen...
Excuses voor mijn scepsis, ik ben pas blij als hij getekend heeft. Natuurlijk hoop ik dat hij hier tekent, dan loop ik zeker vooraan in de polonaise!