Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Plus, zo'n groot salaris kan hij toch redelijkerwijs niet gewend zijn? Is nog maar 19 jaar en was bij Salzburg niet een vaste eerste elftal klant.

Maar goed, niet de huid verkopen voor de beer geschoten is, afwachten dus.

Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2013, 12:49:18
Sportief kan hij hoger en financieel kan hij ook beter krijgen...
Excuses voor mijn scepsis, ik ben pas blij als hij getekend heeft. Natuurlijk hoop ik dat hij hier tekent, dan loop ik zeker vooraan in de polonaise!

Dat hij al meetraint zegt wat mij betreft wel iets over de intenties. Als hij meer (in zijn ogen) serieuze opties had zou hij dat vast niet hebben gedaan.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Dat hij serieus meetraint is wel positief natuurlijk... Volgens mij kunnen DL, HdJ, JB en SvdH nu wel zien dat Savic een toegevoegde waarde is voor de selectie. Dus praten, tekenen en zaterdag meteen meedoen :P

moodygrunn

Ook mooi om te zien dat hij op zwarte schoenen traint, zie je niet veel meer. Niet van die clownsschoenen
In Henk en Sandor we trust

Yellow Army

Deze zomer al te vaak gehoord en gelezen dat een vrijwel zeker lijkende transfer alsnog afketste op jawel... de financien. Maar goed, de 1e slag hebben we alvast gewonnen  :thumbsup
Area 58

Clint

Citaat van: moodygrunn op augustus 22, 2013, 12:58:31
Ook mooi om te zien dat hij op zwarte schoenen traint, zie je niet veel meer. Niet van die clownsschoenen

_O_ _O_

Homobedoeling op die gekleurde Gay-pride schoentjes allemaal. :clint

el haj

Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2013, 12:49:18
Sportief kan hij hoger en financieel kan hij ook beter krijgen...
Excuses voor mijn scepsis, ik ben pas blij als hij getekend heeft. Natuurlijk hoop ik dat hij hier tekent, dan loop ik zeker vooraan in de polonaise!

Denk wel dat 't (misschien maar een klein beetje) meespeelt dat Ritzmaier hier speelt dit seizoen. Voor zo'n jonge jongen die naar 't buitenland gaat kan dat nog wel eens een belangrijke factor zijn. Kan 'ie toch even in zijn moedertaal spreken af en toe.  :P

veroen

daarnaast kent ie carlo natuurlijk ook nog ;)

speculeter

Hebben ritzmaijer en hij ook samen gevoetbald?

veroen

Citaat van: peter op augustus 22, 2013, 13:32:33
Hebben ritzmaijer en hij ook samen gevoetbald?

waarschijnlijk wel in jeugd selecties van oostenrijk?

Leovardiascc

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 15m

Voor wat het waard is:Belangenbehartiger De Boer zei ook:,,Als we voor 't geld gingen waren we naar club buiten Nederland (1/2) #CAMBUUR

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 13m

voor zijn ontwikkeling zien we meer in een club hier. #Cambuur past prima bij hem. Hij is nog maar 19. Rustig brengen. Geld is bijzaak.(2/2)

denistel

Citaat van: moodygrunn op augustus 22, 2013, 11:45:20
en? ist wat? of maar geliek weer naar huus?

besloten training he en daarna deden ze amper nog wat

Leovardiascc

lijkt me wel mooi als Savic hier komt en dan de winnende tegen DKV maakt  :P

IsmailvanEssen

Dit is fantastisch nieuws! Laten we hopen dat hij tekent! en denk inderdaad doordat ritzmaijer hier ook speelt dat hij deze kant opgekeken heeft :)
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

KristCambuur

Erg goed nieuws vooral van Savic maar ook dat van die keeper! Hopelijk kan Savic in Zwolle meteen meespelen!  |:)
Cambuur till I die!

PeterCambuur

Ik hou me voorlopig nog even in met de euforie. De verhalen die ik lees over deze speler beloven veel goeds, en de beelden die ik van deze speler heb gezien beloven nog veel meer! Hopen dat ie gaat komen dus!

Maar... hoe groot zal de kans zijn dat hij daadwerkelijk tekent hier?