Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

FrancoLWD

Mboua ziet een terugkeer ook wel zitten zie ik net! Zijn contract is nog niet verlengd

SaVaGe

Citaat van: FrancoLWD op augustus 21, 2013, 10:29:20
Mboua ziet een terugkeer ook wel zitten zie ik net! Zijn contract is nog niet verlengd

En waar zie je dat staan  :rodekaart

666

Heeft iemand, op de training, Tim Coremans al aan het werk gezien..?
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Thieske

Mboua olé!! Mboua ziet een terugkeer naar Cambuur wel zitten, bron: FD.

Ze kunnen Mboua altijd op proef nemen?

dit is mien club

#6064
Ik zou dat wel heel erg leuk vinden hoor.
Snel technisch en bal vast.

@Thieske kan jij dat stuk hier plaatsen?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Collingwood

#6065
Waar en hoe heeft Mboua de laatste jaren gespeeld?

EDIT: Cambuur heeft ook interesse gehad in Etienne Reijnen, zoals hier al wel eens is geopperd:

Etienne Reijnen zit bij de selectie van AZ voor het Europa League-duel met Atromitos uit Griekenland. (...) "Hij maakt nog gewoon deel uit van onze selectie, dus zo vreemd is het ook weer niet", claimt Verbeek in De Telegraaf. "We hebben Etienne aangegeven, dat het voor hem goed zou zijn serieus na te denken als een andere club hem benadert. Dat is het geval geweest met Cambuur (en RKC, red.), maar daar kwam hij zelf niet uit."

Bron: Voetbalzone (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=194763)

Ben er niet rouwig om dat dit niet door is gegaan, maakte vorig jaar bij AZ een uitermate zwakke indruk.
Kalmte alleen kan u redden.

Jules058

Na cambuur bij Fortuna terechtgekomen. Heeft daar een jaar gespeeld. Daarna bij clubs die mij niets zeggen. Hoe hij daar speelde is ook moeilijk te zeggen is niet echt wat over te vinden...
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

DC

#6067
Citeer
Ben er niet rouwig om dat dit niet door is gegaan, maakte vorig jaar bij AZ een uitermate zwakke indruk.

Ik ben uitermate tevreden met onze huidige verdediging, speler als Reijnen voegt daar m.i. weinig aan toe.

Citaat van: Collingwood op augustus 21, 2013, 11:53:59
Waar en hoe heeft Mboua de laatste jaren gespeeld?

Google is ur friend  :zweep



(http://nl.wikipedia.org/wiki/Marc_Mboua)

Collingwood

Citaat van: DC op augustus 21, 2013, 12:03:33
Google is ur friend  :zweep


(http://nl.wikipedia.org/wiki/Marc_Mboua)

Ja, dat kon ik zelf inderdaad ook wel vinden. Ik hoopte dat iemand wat meer inside informatie zou hebben, want die clubs zeggen mij verder niets.
Kalmte alleen kan u redden.

DC

Citaat van: Collingwood op augustus 21, 2013, 12:05:16
Ja, dat kon ik zelf inderdaad ook wel vinden. Ik hoopte dat iemand wat meer inside informatie zou hebben, want die clubs zeggen mij verder niets.

Haha je bent niet de enige, heb ook even gekeken maar zijn niet bepaald vooraanstaande clubs.

poelie-lwd

Telefonat Beni Sweif SC,

Clint schijnt daar het all time record spiekerpoepen nog steeds op zijn naam te hebben. Leuk clupke, waardeloze gehaktballen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lore

Ik neem aan dat Mboau net zo'n grap is als Brack? Dat kan toch gewoon niet meer!

pvanbuijtene

Citaat van: Lore op augustus 21, 2013, 12:33:55
Ik neem aan dat Mboau net zo'n grap is als Brack? Dat kan toch gewoon niet meer!
Volgens wiki is ie 26... al zou ik 62 ook niet uitsluiten 8P

dit is mien club

Citaat van: Lore op augustus 21, 2013, 12:33:55
Ik neem aan dat Mboau net zo'n grap is als Brack? Dat kan toch gewoon niet meer!

Waarom niet? Is snel bal vast en technisch en is pas 26 jaar.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Tja toen wel ja... Ik ken het niveau van het Egyptisch voetbal niet, maar als dat echt een beetje acceptabel was hadden er vast wel meer shoarmasnuivers in Europa gevoetbald ;)