Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 09, 2023, 14:46:44
Ik ga niet eventueel afhaken op het forum door de resultaten van Cambuur, ik ben juist altijd verbonden met Cambuur en daar trots op, ook als het slecht gaat. Ik heb met evenveel trots, bij MVV, Dordrecht en Top Oss gestaan als nu bij Ajax, Twente of AZ. Het gaat er om dat de tendens van het forum zo negatief is en dat sommigen zelfs er het genoegen in scheppen dat ze met hun negativiteit gelijk krijgen. Daar kan ik persoonlijk niet tegen. In de sport ga je vechtend door totdat het voorbij is. Dat ervaar ik hier niet.
Lore haakt niet af op het forum door de resultaten van Cambuur, hij haakt af vanwege dat constante zwaar negatieve gejank hier (Ja meneer Poelie, gejank). En hij is niet de enige.. Ik dacht dat ik mijn account al had verwijderd maar kennelijk was Delfzijl er nog niet van overtuigd. Maar je mag het verwijderen Delfzijl..

nee,wel?

ik denk dat we allemaal het beste voor cambuur willen en dat we allemaal willen dat we ons handhaven echter zoveel mensen zoveel verschillende meningen ................de zogenaamde snotapen denken die ouwe lullen......de zogenaamde ouwe lullen die denken die smerige snotapen .......etcetera etcetera  zeer waarschijnlijk gevalletje generatiekloof

Daarnaast uit ieder zijn zorgen cq onvrede op zijn eigen marnier en dat moet kunnen op een forum.
kunnen de hele wereld met de mantel der liefde bedekken maar denk dat daar weinig uitkomt en soelaas bied

Dat sommige forummers hun daar niet mee wensen te associeren en daarop gebasseerd besluiten het forum te verlaten of een tijd naast hun neer te leggen dat is hun keuze ieder voor zich.

we bin niet eerder degradeerd dan dat het daadwerkelijk su is en tot die tiid de kop vooruit en met sien allen |:) |:) |:) |:) |:) |:)



okkele

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 09, 2023, 19:59:08
Lore haakt niet af op het forum door de resultaten van Cambuur, hij haakt af vanwege dat constante zwaar negatieve gejank hier (Ja meneer Poelie, gejank). En hij is niet de enige.. Ik dacht dat ik mijn account al had verwijderd maar kennelijk was Delfzijl er nog niet van overtuigd. Maar je mag het verwijderen Delfzijl..
heel jammer.
afhaken vanwege die nieuwe jonkjes?
dit gejank blijft toch zeker niet zo?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Specuveter

Ik dacht dat dit topic over nieuwe spelers ging?
Morgen horen we meer!

Jandehulk

Citaat van: Specuveter op januari 09, 2023, 21:42:39
Ik dacht dat dit topic over nieuwe spelers ging?
Morgen horen we meer!
ik hoop het ..

okkele

Citaat van: Specuveter op januari 09, 2023, 21:42:39
Ik dacht dat dit topic over nieuwe spelers ging?
Morgen horen we meer!
is er een apart topic voor gejank?
dat zou wat zijn!

morgen horen we niks.
en komt er een speler dan is t een sloege.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: nee,wel? op januari 09, 2023, 20:31:36
ik denk dat we allemaal het beste voor cambuur willen en dat we allemaal willen dat we ons handhaven echter zoveel mensen zoveel verschillende meningen ................de zogenaamde snotapen denken die ouwe lullen......de zogenaamde ouwe lullen die denken die smerige snotapen .......etcetera etcetera  zeer waarschijnlijk gevalletje generatiekloof

Daarnaast uit ieder zijn zorgen cq onvrede op zijn eigen marnier en dat moet kunnen op een forum.
kunnen de hele wereld met de mantel der liefde bedekken maar denk dat daar weinig uitkomt en soelaas bied

Dat sommige forummers hun daar niet mee wensen te associeren en daarop gebasseerd besluiten het forum te verlaten of een tijd naast hun neer te leggen dat is hun keuze ieder voor zich.

we bin niet eerder degradeerd dan dat het daadwerkelijk su is en tot die tiid de kop vooruit en met sien allen |:) |:) |:) |:) |:) |:)
die eerste zin, las het bestuur dat maar es. Ik heb het idee dat er een paar zijn die het meer zoveel kan schelen in het bestuur.

Montana

Wie is Evan Rottier?

Tanjajeah

#45353
@degeruchtenmolen
@peterdescout
?
38 m
Evan Rottier lijkt zijn carri?re te vervolgen bij SC Cambuur. De twintig jarige spits, die momenteel nog verhuurd wordt aan FC Eindhoven, wordt voor 250.000 overgenomen van ADO Den Haag. #transfer #Cambuur #ADODenHaag #FCEindhoven

Mocht dit kloppen dan lijkt het me een speler bedoeld voor Jong Cambuur.

Specuveter

Een speler voor 250.000 overnemen voor jong Cambuur?
Koekkoek .

MP4L

Ik denk ook niet dat cambuur ook maar 1 cent op dit moment uitgeeft aan spelers voor jong cambuur als je alles nodig hebt om een scorende spits binnen te halen. Verder ken ik deze jonge niet zo goed.

Tanjajeah

#45356
Citaat van: Specuveter op januari 09, 2023, 22:40:32
Een speler voor 250.000 overnemen voor jong Cambuur?
Koekkoek .

Een speler voor de toekomst bedoel ik daarmee. En niet een speler die gelijk veel minuten gaat maken in t eerste, dus dan ga je eerst veel in Jong spelen?

Specuveter

Citaat van: Montana op januari 09, 2023, 22:26:33
Wie is Evan Rottier?
Spits van Eindhoven.
4 goals en 5 Assists in 18 wedstrijden

MP4L

Ik denk eerlijk gezegt dat Uldrikis nogsteeds een prima spits is. Maar sinds kallon weg is heeft hij geen normale voorzet gehad.

Ik denk als je voor een speler als kallon gaat. 1 die heel goed samen speelt met bangura op de flank en een actie kan maken met een gevaarlijke voorzet heb je niet een scorende vleugel speler nodig. Want laten we eerlijk zijn kallon bakte er ook niks van als het om scoren ging. Alle goals waren makkelijke tegen te houden of een makkelijk intikkertje.

zeewolde

We gaan het redden met een speler die niet goed genoeg is voor ADO?
En ook nog 250.000 euro betalen.
Had dat geld bovenop de aanbieding voor Stevens gegooid, hadden we een echte keeper op doel gehad.