Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 09, 2023, 12:34:56
Nee hoor, gisteren een mooi tochtje gemaakt en woensdag en zondag ben ik er weer bij, vol goede moed. Draait om het forum, niet om Cambuur. Zoals Vlampiepje al eerder zei: onze generatie is niet zo veel gewend. Ik heb plakboeken uit de jaren 70 over een gemiste periodetitel en een gemiste promotie... We hebben nog kans op handhaving en ik blijf daar tot het (bittere) eind in geloven.

Afhaken op het forum, bedoel ik.

EdsjeSCC

Laten we er nog maar een cliche in gooien, voetbal gaat om het maken van doelpunten.
Breij heeft ze nooit gemaakt, Boere alleen in de KKD en VDW 1 aardig seizoen bij Heracles. De alternatieven op de flanken Mambimbi en Sambissa zijn ook geen doelpuntenmakers. Uldrikis en Jacobs hebben het wel enigszins laten zien maar zijn hopeloos uit vorm en je begint je af te vragen of ze toen boven zichzelf uit zijn gestegen.

"Als je niet scoort ken je niet winne"

PePe

Jacobs scoort alleen als hij met Muhren in het zelfde team zit.

Tanjajeah

Als je nog wat wil dan zou je vandaag of morgen toch wel met 1 of 2 nieuwe spelers moeten komen. Zodat ze misschien al ingepast kunnen worden bij de bekerwedstrijd van woensdag en dan helemaal klaar zijn voor komende zondag. Dat is toch de finale van het jaar zou ik zeggen. Winnen is weer aanhaken, verliezen lijkt wel bijna de genadeklap.

Specuveter

Het zou mij echt verbazen als we vandaag of morgen niks horen.

Leeuwarden36

Vandaag geen nieuwe spelers op de training en uldrikis nog steeds afwezig

Specuveter

Er zou vandaag toch een proefspeler komen?

justremco

Citaat van: Specuveter op januari 09, 2023, 14:01:50
Er zou vandaag toch een proefspeler komen?

Morgen begreep ik

Leovardia

Citaat van: PePe op januari 09, 2023, 12:13:55
Ik vind het apart, dat juitst nu het slecht gaat met Cambuur, en dat er nu forumleden willen afhaken. Volgens mij zijn deze forumleden teleurgesteld in de Cambuur prestaties, en de hieruit vloeiende frustraties.

Deze m?nsen waarstou op doelst zijn er al
Heel erg lang, zowel bij Cambuur als op dit forum. We hewwe tegaare meerdere malen weer voor het gemeentehuus staan omdat ut sootsje weer es op omvallen stond. De situatie toen, was veule malen erger as de situatie nu (zonder daarbij de huidige te bagatelliseren).
Toen het su slecht ging, waren deze m?nsen oek al op ut forum en gingen se niet fut. Waarom? Omdat er, ondanks kritische  discussies wel altiet over en weer respect was ?n het besef dat we allemaal maar 1 doel hewwe. Het beste voor Cambuur.
Het maakt mij boos en oek verdrietig dat een paar snotapen lijken te denken dat wij een standaar eredivisie club binne. Wake up, dat binne we niet. Hopelijk in de toekomst, maar nu niet. En met giftige support as dit, de ongefundeerde meningen en beweringen, wurd ut allemaal lastig zat.

Kuzman, kreist van mij de gouden griffel. Dou raakst de spijker vol op sien hasses.
Kent skele juh.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op januari 09, 2023, 12:45:43
Afhaken op het forum, bedoel ik.

Ik ga niet eventueel afhaken op het forum door de resultaten van Cambuur, ik ben juist altijd verbonden met Cambuur en daar trots op, ook als het slecht gaat. Ik heb met evenveel trots, bij MVV, Dordrecht en Top Oss gestaan als nu bij Ajax, Twente of AZ. Het gaat er om dat de tendens van het forum zo negatief is en dat sommigen zelfs er het genoegen in scheppen dat ze met hun negativiteit gelijk krijgen. Daar kan ik persoonlijk niet tegen. In de sport ga je vechtend door totdat het voorbij is. Dat ervaar ik hier niet.
Henk, held, bedankt

Huizen

#45325
We kunnen wel even doorgaan: Cambuur 2.0, de ziekte van Henk, verkeerde keuze aanvoerder, De Gouden Toekomt, Project Handhaving, een periode met Dennis Haar waarin je amper kon overtuigen, de duurste aankoop die mega tegenvalt, etc. etc.

Het is al heel lang niet goed. Tijd voor de ommekeer. Anders zit je voorlopig vast in een divisie lager en kan het allemaal weleens heel slecht aflopen.

Je hebt nu nog een paar weken de tijd om nieuw elan erin te krijgen. En ook een nieuwe keeper huren, Virginia zal in de toekomst vast een prima keeper worden maar is dat nu niet. Dit gaat ons geheid nog meer punten kosten en dat kunnen wij ons niet veroorloven. Doorselecteren!

Keeper: Branderhorst of Stevens huren
Snelle buiten huren: alles op alles om een Bakayoko, Sontje Hansen of categorie Elvis Manu op de flank te krijgen
Scorende spits ophalen in Kerkrade.
Mambimbi, Balk & Virginia retour ook al kost het geld.

ACTIE ACTIE ACTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En als het geld er echt niet is, dan volle bak achter dit team staan tot de laatste snik  :0=

michello

Citaat van: Bussum op januari 09, 2023, 14:49:26
We kunnen wel even doorgaan: Cambuur 2.0, de ziekte van Henk, verkeerde keuze aanvoerder, De Gouden Toekomt, Project Handhaving, een periode met Dennis Haar waarin je amper kon overtuigen, de duurste aankoop die mega tegenvalt, etc. etc.

Het is al heel lang niet goed. Tijd voor de ommekeer. Anders zit je voorlopig vast in een divisie lager en kan het allemaal weleens heel slecht aflopen.

Je hebt nu nog een paar weken de tijd om nieuw elan erin te krijgen. En ook een nieuwe keeper huren, Virginia zal in de toekomst vast een prima keeper worden maar is dat nu niet. Dit gaat ons geheid nog meer punten kosten en dat kunnen wij ons niet veroorloven. Doorselecteren!

Keeper: Branderhorst of Stevens huren
Snelle buiten huren: alles op alles om een Bakayoko, Sontje Hansen of categorie Elvis Manu op de flank te krijgen
Scorende spits ophalen in Kerkrade.
Mambimbi, Balk & Virginia retour ook al kost het geld.

ACTIE ACTIE ACTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En als het geld er echt niet is, dan volle bak achter dit team staan tot de laatste snik  :0=

_O_

Het gaat een hels karwei worden maar de kop moet wel omhoog.

CambuurAmersfoort

Het is absoluut niet onmogelijk als je kijkt hoeveel wedstrijden we nog hebben.
echter waardoor ik er gewoon heel weinig vertrouwen in heb is de instelling gisteren.

Je weet toch dat als je die wint er nog niks aan de hand is en alles nog prima kan. hoe kan je dan zo slap een wedstrijd beginnen.
En sorry, maar spanning kan ik helemaal niks mee. je vreet dan toch het gras op, beukt erin en pakt desnoods in het begin een gele kaart om te laten zien met welke instelling je het veld op gaat.
niks van dat alles in DE wedstrijd van het jaar en misschien wel DE wedstrijd voor de toekomst van de club.
ik snap dat niet en zal dat denk ik nooit gaan begrijpen.

Maargoed misschien dat 3 jongens erbij die wel de beuk erin gooien wat kunnen toevoegen en stel alsjeblieft Paulissen en (soms) Doke op. dat zijn tenminste jongens die wel ervoor gaan en een positieve vechtlust laten zien in tegenstelling tot die vreselijk Balk.

anderszchristian


Tanjajeah

Citaat van: Bussum op januari 09, 2023, 14:49:26
We kunnen wel even doorgaan: Cambuur 2.0, de ziekte van Henk, verkeerde keuze aanvoerder, De Gouden Toekomt, Project Handhaving, een periode met Dennis Haar waarin je amper kon overtuigen, de duurste aankoop die mega tegenvalt, etc. etc.

Het is al heel lang niet goed. Tijd voor de ommekeer. Anders zit je voorlopig vast in een divisie lager en kan het allemaal weleens heel slecht aflopen.

Je hebt nu nog een paar weken de tijd om nieuw elan erin te krijgen. En ook een nieuwe keeper huren, Virginia zal in de toekomst vast een prima keeper worden maar is dat nu niet. Dit gaat ons geheid nog meer punten kosten en dat kunnen wij ons niet veroorloven. Doorselecteren!

Keeper: Branderhorst of Stevens huren
Snelle buiten huren: alles op alles om een Bakayoko, Sontje Hansen of categorie Elvis Manu op de flank te krijgen
Scorende spits ophalen in Kerkrade.
Mambimbi, Balk & Virginia retour ook al kost het geld.

ACTIE ACTIE ACTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En als het geld er echt niet is, dan volle bak achter dit team staan tot de laatste snik  :0=

Dit klopt helemaal. Als je het allemaal zo opnoemt is er nogal wat fout gegaan inderdaad, het laatste jaar. Waar ik me persoonlijk best wel aan gestoord heb is het hele sentiment sinds Ultee er is (en ook mede door Ultee geschapen) van: en nu gaan we echt hard trainen, de verdedigers echt leren verdedigen, etc. Alsof dat onder Henk allemaal maar matig was geweest. Wat natuurlijk helemaal nergens op slaat. En als dan blijkt dat je geen resultaten behaalt komt dat als een boemerang bij je terug. Want zo slecht als gisteren, zo slecht is het onder Henk niet geweest.

En is het natuurlijk heel raar dat er geen afspraken zijn gemaakt met de verhurende clubs over wat te doen als gehuurde spelers toch buiten de boot vallen en op de bank belanden. Want daar heeft de verhurende club immers ook niks aan.

Branderhorst zou ik trouwens een topkeuze vinden, waarom zou je die niet nu al proberen te halen? Contract voor 2.5 jaar geven, dan heb je qua eerste keeper geen probleem meer de komende jaren.