Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Ultee loopt tegen dezelfde problemen aan als Henk na zijn terugkeer deze zomer, ik geloof niet dat dat een verwijt is.
Ook Henk was ook vooral bezig om minder makkelijk goals tegen te krijgen en de zaak weer scherp te krijgen.
Henk heeft te weinig tijd gehad om dat te kunnen omdraaien in de wedstrijden onder zijn leiding... het was heel wisselvallig maar we haakten nog wel aan. De laatste 6 wedstrijden is het helemaal ingestort en lijkt het nergens meer op. Wegvallen van Henk is toch de allergrootste oorzaak van de slechte resultaten... Haar, Barto, Boschaart konden natuurlijk nooit hetzelfde presteren wat Henk deed.

Trainert!

Citaat van: Bankzitter op januari 09, 2023, 16:21:59
Ultee loopt tegen dezelfde problemen aan als Henk na zijn terugkeer deze zomer, ik geloof niet dat dat een verwijt is.
Ook Henk was ook vooral bezig om minder makkelijk goals tegen te krijgen en de zaak weer scherp te krijgen.
Henk heeft te weinig tijd gehad om dat te kunnen omdraaien in de wedstrijden onder zijn leiding... het was heel wisselvallig maar we haakten nog wel aan. De laatste 6 wedstrijden is het helemaal ingestort en lijkt het nergens meer op. Wegvallen van Henk is toch de allergrootste oorzaak van de slechte resultaten... Haar, Barto, Boschaart konden natuurlijk nooit hetzelfde presteren wat Henk deed.


Haar, Barto en Bosschaart zijn nou ook niet bepaald type trainers die het vuur zullen gaan aanwakkeren.

Inferno-058

Citaat van: Trainert! op januari 09, 2023, 16:36:43

Haar, Barto en Bosschaart zijn nou ook niet bepaald type trainers die het vuur zullen gaan aanwakkeren.
Hebben wel olv Bosschaart met 3-0 gewonnen van PSV...

LWD vak 7

Met 3-0 winnen van PSV en ook nog met goed voetbal. Ongelooflijk dat er zo?n verval is gekomen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 09, 2023, 14:46:44
Ik ga niet eventueel afhaken op het forum door de resultaten van Cambuur, ik ben juist altijd verbonden met Cambuur en daar trots op, ook als het slecht gaat. Ik heb met evenveel trots, bij MVV, Dordrecht en Top Oss gestaan als nu bij Ajax, Twente of AZ. Het gaat er om dat de tendens van het forum zo negatief is en dat sommigen zelfs er het genoegen in scheppen dat ze met hun negativiteit gelijk krijgen. Daar kan ik persoonlijk niet tegen. In de sport ga je vechtend door totdat het voorbij is. Dat ervaar ik hier niet.

_O_ _O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

hobbes

Citaat van: LWD vak 7 op januari 09, 2023, 16:47:24
Met 3-0 winnen van PSV en ook nog met goed voetbal. Ongelooflijk dat er zo?n verval is gekomen.

Dat zeiden wij gisteren ook nog op de tribune, ze kunnen het wel. Maar ze lijken te blokkeren als het echt moet.

PePe

#45336
Ultee moet Henk maar even vragen, hoe hij de ploeg scherp kreeg?
2 weten meer dan 1. En daar is niks mis mee.

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 09, 2023, 14:46:44
Ik ga niet eventueel afhaken op het forum door de resultaten van Cambuur, ik ben juist altijd verbonden met Cambuur en daar trots op, ook als het slecht gaat. Ik heb met evenveel trots, bij MVV, Dordrecht en Top Oss gestaan als nu bij Ajax, Twente of AZ. Het gaat er om dat de tendens van het forum zo negatief is en dat sommigen zelfs er het genoegen in scheppen dat ze met hun negativiteit gelijk krijgen. Daar kan ik persoonlijk niet tegen. In de sport ga je vechtend door totdat het voorbij is. Dat ervaar ik hier niet.

Het niveau of de tegenstander waar we tegen spelen doen met niet zoveel. Maar over het algemeen kan ik wel iets zien waar ik tevreden mee ben. Dat is bij mij nu echt verdwenen. Het afgelopen jaar vaak met frisse tegenzin naar het stadion gegaan, en vaak zag ik nog wel een aanknopingspunt. Maar na gisteren begint dat frisse echt te vervagen.

EdsjeSCC

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 09, 2023, 14:46:44
Ik ga niet eventueel afhaken op het forum door de resultaten van Cambuur, ik ben juist altijd verbonden met Cambuur en daar trots op, ook als het slecht gaat. Ik heb met evenveel trots, bij MVV, Dordrecht en Top Oss gestaan als nu bij Ajax, Twente of AZ. Het gaat er om dat de tendens van het forum zo negatief is en dat sommigen zelfs er het genoegen in scheppen dat ze met hun negativiteit gelijk krijgen. Daar kan ik persoonlijk niet tegen. In de sport ga je vechtend door totdat het voorbij is. Dat ervaar ik hier niet.

Dat is topsportmentaliteit (pingpong ;))!
Daarvan hebben we op dit moment niet heel veel en die zaten ook nog op de bank. Dat is wel vreemd

poelie-lwd

Citaat van: Lore op januari 09, 2023, 09:45:31
Lieve Cambuur-supporters,

Ik merk dat ik niets meer haal uit het forum. Het is te voorspelbaar geworden en slechts een heel beperkt aantal posts lijkt op iets van een inhoudelijk discussie. Dit hoeft van mij echt niet positief te zijn, daar is momenteel ook weinig reden voor, maar reageren op elkaars argumenten zonder je vast te bijten in je eigen absolute gelijk. Of enige nuance, omdat wij nu eenmaal ook niet alles weten.

Voor mij is het hier nu wel klaar. Na twintig jaar. Helaas, maar ik hou er mee op.

Het ga jullie goed en wees een beetje lief voor elkaar.

Wat een gejank.
Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jandehulk


Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 09, 2023, 14:46:44
Ik ga niet eventueel afhaken op het forum door de resultaten van Cambuur, ik ben juist altijd verbonden met Cambuur en daar trots op, ook als het slecht gaat. Ik heb met evenveel trots, bij MVV, Dordrecht en Top Oss gestaan als nu bij Ajax, Twente of AZ.

PRECIES DIT ! Ik loop ook gewoon met mn Cambuur jasje aan door Delfzijl ook al staan we nu stijf onderaan. En ook ik weet nog de tijd dat er honderd gulden aan de supporters werd gevraagd om te blijven bestaan, de rand van de afgrond. Met een club als de onze is het nooit altijd feest, we hebben een tijd genoten en goede tijden gehad nu is het weer doorbijten en hopen hopen hopen.......

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Leovardia op januari 09, 2023, 14:17:35
Deze m?nsen waarstou op doelst zijn er al
Heel erg lang, zowel bij Cambuur als op dit forum. We hewwe tegaare meerdere malen weer voor het gemeentehuus staan omdat ut sootsje weer es op omvallen stond. De situatie toen, was veule malen erger as de situatie nu (zonder daarbij de huidige te bagatelliseren).
Toen het su slecht ging, waren deze m?nsen oek al op ut forum en gingen se niet fut. Waarom? Omdat er, ondanks kritische  discussies wel altiet over en weer respect was ?n het besef dat we allemaal maar 1 doel hewwe. Het beste voor Cambuur.
Het maakt mij boos en oek verdrietig dat een paar snotapen lijken te denken dat wij een standaar eredivisie club binne. Wake up, dat binne we niet. Hopelijk in de toekomst, maar nu niet. En met giftige support as dit, de ongefundeerde meningen en beweringen, wurd ut allemaal lastig zat.

Kuzman, kreist van mij de gouden griffel. Dou raakst de spijker vol op sien hasses.

Dit is ook een griffel waard alleen de goudene is al weg |:)

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: poelie-lwd op januari 09, 2023, 18:46:42
Wat een gejank.

En het zwarte potlood zonder punt is ook al weg die is voor Poelie :X