Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Ollie

Citaat van: zeewolde op augustus 08, 2022, 09:47:58
Salaris Mark Diemers schijnt niet zo hoog te zijn:

Mark Diemers   ?6,844   ?355,888   27   AM C   Holland

355.888 per jaar dus. Weet niet in hoeverre Feyenoord meedenkt en hoever Cambuur kan en wil gaan voor 1 speler, maar is dus geen 5 a 6 ton.
Ik verwacht dat Emmen dat zo neerlegt, helemaal nu Kieftenbeld er het hele seizoen uit ligt.

sunderland

Citaat van: moodygrunn op augustus 08, 2022, 09:58:55
Klopt, wel een mening  :insane
is ook zo  :devil de rooij is echt een goede speler, volgens mij 2 benig

sunderland

Citaat van: Ollie op augustus 08, 2022, 10:01:16
Ik verwacht dat Emmen dat zo neerlegt, helemaal nu Kieftenbeld er het hele seizoen uit ligt.
daar dacht ik ook gelijk aan toen ik het las van kieftenbeld.

Leeuwarder94

Kaj de Rooij heeft in 30 wedstrijden kkd bij NAC vorig jaar maar 3 goals gemaakt en 3 assist gegeven. Ik heb hem natuurlijk niet gevolgd of veel zien spelen, maar dit zijn geen overtuigende statistieken.
De wens is de vader van de gedachte

sunderland

Citaat van: Leeuwarder94 op augustus 08, 2022, 10:15:33
Kaj de Rooij heeft in 30 wedstrijden kkd bij NAC vorig jaar maar 3 goals gemaakt en 3 assist gegeven. Ik heb hem natuurlijk niet gevolgd of veel zien spelen, maar dit zijn geen overtuigende statistieken.
als je de statistieken van van uldrikus van te voren zag was dat nu ook niet echt je van het . Maar je hebt idd wel gelijk wdb.

J.v.G.

#43100
Citaat van: sunderland op augustus 08, 2022, 10:19:02
als je de statistieken van van uldrikus van te voren zag was dat nu ook niet echt je van het . Maar je hebt idd wel gelijk wdb.
In een slecht draaiend elftal waarin hij veelal als middenvelder of als spits(5-3-2) werd gebruikt.
En er zijn wel meer NAC spelers hier tot bloei gekomen ;)

Lore


zeewolde

Volgens Reon Boeringa zat Henk gisteren niet voor Dankerlui en/of van Kaam op de tribune.

Dankerlui ook in belangstelling van OFI KReta

papier

Citaat van: zeewolde op augustus 08, 2022, 11:00:39
Volgens Reon Boeringa zat Henk gisteren niet voor Dankerlui en/of van Kaam op de tribune.

Dankerlui ook in belangstelling van OFI KReta

Gelukkig maar want dan waren ze er voor niets geweest.

Specuveter

Citaat van: zeewolde op augustus 08, 2022, 11:00:39
Volgens Reon Boeringa zat Henk gisteren niet voor Dankerlui en/of van Kaam op de tribune.

Dankerlui ook in belangstelling van OFI KReta
De vraag is....voor wie zaten ze er dan wel??

J.v.G.

Citaat van: zeewolde op augustus 08, 2022, 11:00:39
Volgens Reon Boeringa zat Henk gisteren niet voor Dankerlui en/of van Kaam op de tribune.

Dankerlui ook in belangstelling van OFI KReta
En toch is er met beide spelers gesproken na de wedstrijd.

justremco

Beetje vreemd om voor 2 spelers op de tribune te gaan zitten waarvan je weet dat ze niet gaan spelen?

Specuveter

Citaat van: J.v.G. op augustus 08, 2022, 11:09:02
En toch is er met beide spelers gesproken na de wedstrijd.
Stond op Twitter zeker?

Chipke

Citaat van: J.v.G. op augustus 08, 2022, 11:09:02
En toch is er met beide spelers gesproken na de wedstrijd.

Heb ik ook begrepen. En niet raar natuurlijk om gelijk de wedstrijd mee te pakken, aangezien Groningen over een paar weken onze tegenstander is.

papier

Van Kaam zou ik wel toejuichen, lijkt me een mooie speler met een smetje die we weer 'op het rechte pad' kunnen krijgen. Een win-win situatie. Denk niet dat het lukt want FC Groningen zal ook willen winnen en zullen wel weer de hoofdprijs vragen.