Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Noordcambuur op augustus 08, 2022, 08:40:28
HEEL duidelijk gezegd en ik hoop dat er HEEL snel wat bij komt anders gaan we een HEEL zwaar seizoen krijgen op de tribunes en op het forum.

De eerste 3 punten hebben we al verloren tegen een degradatie concurrent.

En su ist  _O_

J.v.G.

Citaat van: zeewolde op augustus 08, 2022, 09:15:16
Virginia


Dankerlui Letschert  Bergsma   Bangura

                 Hoedemakers


Diemers     Paulissen   

vd Water Uldrikis  ??????

Zo zou het er dus uit moeten gaan zien?
Virginia; Dankerlui, Tol, Bergsma, Bangura; Hoedemakers, van Kaam, Maulun; v/d Water, Uldrikis, de Rooij. Dit lijkt me realistischer ;) En voor de positie van Maulun heb je ook Jacobs en Paulissen..

J.v.G.

Citaat van: zeewolde op augustus 08, 2022, 09:16:46
Het gaat niet om wat hij nu verkeerd deed maar om de meerwaarde die hij heeft.
EN hoe houdt hij zich staande bv volgende week tegen Bas Dost. Of tegen Brobbey? Strand Larsen?
Met Bergsma naast hem komt dat goed, Strand Larsen had hij de laatste wedstrijd van vorig seizoen ook in zijn zak.

Sonnema

Citaat van: J.v.G. op augustus 08, 2022, 09:21:10
Virginia; Dankerlui, Tol, Bergsma, Bangura; Hoedemakers, van Kaam, Maulun; v/d Water, Uldrikis, de Rooij. Dit lijkt me realistischer ;) En voor de positie van Maulun heb je ook Jacobs en Paulissen..

Wat zien jullie toch in paulissen en Jacobs? Ze hebben toch duidelijk laten zien dat ze ons niet beter maken. Hetzelfde geld voor Maulun, verstopt zich en probeert mooi balletjes te geven.  Hij moet opstaan en laten zien dat hij echt iemand is die de lijnen kan uitzetten.
Er moet een klasbak bij op het middenveld.

justremco

Citaat van: J.v.G. op augustus 08, 2022, 08:38:09
Ondertussen wel ;)

Hoop stiekem toch op iets beters dan Dankerlui want dan ga je er aanvallend gezien wel op vooruit maar verdedigend waarschijnlijk niet. En voorin moeten er gewoon 2 bij aangezien de spoeling erg dun is. Daarna misschien maar afscheid nemen van 1 of 2. Achterin nog een CV en op het middenveld moet er ook zeker iemand bij aangezien ter Heide weg moet

Bankzitter

Vooropgesteld: ik snap de kritiek  en ongerustheid. (De paniek en onrust stoken wat minder maar dat gebeurt nu eenmaal bij deze club).

Ondernemen is risico nemen.
Er is wordt bewust heel lang gewacht om minder spelers te halen maar wel beter dan de huidige basis. Dat is verstandig beleid, maar een risico in de eerste paar wedstrijden.

Er was een grote kans dat we ook met een niet-complete selectie van Excelsior zouden winnen. Die waren overigens ook nog lang niet compleet.
De wedstrijdstatistieken wijzen dat overigens ook uit .... . Dat net de 2 buitens geblesseerd waren is dan ook domme pech.

Ik zie dit echt als gegokt en verloren. Ontzettend zuur en staan daardoor vanaf dag 1 onder druk,  maar ik snap de keuze van de club wel. We mogen nooit het lange termijn beleid afstemmen op 1 wedstrijd of op 1 ongelukkige blessure.

Er moet nu wel daadkracht worden getoond worden gemaakt met de overige posities. Opbouwende rechtsback mag niet moeilijk zijn. Linksbuiten is lastiger maar kan een voordeel zijn dat niet veel teams nog 4-3-3 spelen. Als er een betere CV dan Tol in beeld komt, dan ook toeslaan.
Snel handelen en wat meer duidelijkheid drukt de onrust ook weer de kop in.

zeewolde

Citaat van: justremco op augustus 08, 2022, 09:35:48
Hoop stiekem toch op iets beters dan Dankerlui want dan ga je er aanvallend gezien wel op vooruit maar verdedigend waarschijnlijk niet. En voorin moeten er gewoon 2 bij aangezien de spoeling erg dun is. Daarna misschien maar afscheid nemen van 1 of 2. Achterin nog een CV en op het middenveld moet er ook zeker iemand bij aangezien ter Heide weg moet

Maar als alle gesprekken waren met spelers uit de nederlandse competitie dan ga je niet met iets beter komen dan Dankerlui.

Van Wermeskerken en Troupee zijn toch allebei minder dan een Doke.

justremco

Citaat van: zeewolde op augustus 08, 2022, 09:39:14
Maar als alle gesprekken waren met spelers uit de nederlandse competitie dan ga je niet met iets beter komen dan Dankerlui.

Van Wermeskerken en Troupee zijn toch allebei minder dan een Doke.

Daar zit wat in inderdaad

J.v.G.

Citaat van: Sonnema op augustus 08, 2022, 09:33:00
Wat zien jullie toch in paulissen en Jacobs? Ze hebben toch duidelijk laten zien dat ze ons niet beter maken. Hetzelfde geld voor Maulun, verstopt zich en probeert mooi balletjes te geven.  Hij moet opstaan en laten zien dat hij echt iemand is die de lijnen kan uitzetten.
Er moet een klasbak bij op het middenveld.
Je hebt die spelers in de selectie en daarom noem ik ze. En een klasbak kost geld, Diemer 5 a 6 ton per jaar dat kunnen we niet betalen. Maar met Hoedemakers een van Kaam heb je klasbakken waar andere spelers(Maulun, Jacobs en Paulissen) zich aan op trekken kunnen.

J.v.G.

Citaat van: zeewolde op augustus 08, 2022, 09:39:14


Van Wermeskerken en Troupee zijn toch allebei minder dan een Doke.
Zeker niet, maar van die 3 is Dankerlui de beste keus lijkt mij.

moodygrunn

Citaat van: J.v.G. op augustus 08, 2022, 09:21:10
Virginia; Dankerlui, Tol, Bergsma, Bangura; Hoedemakers, van Kaam, Maulun; v/d Water, Uldrikis, de Rooij. Dit lijkt me realistischer ;) En voor de positie van Maulun heb je ook Jacobs en Paulissen..

De Rooij? Die van NAC? Dat lijkt mij geen verbetering tov Sambissa. Komt amper een bushok voorbij.
In Henk en Sandor we trust

zeewolde

Citaat van: J.v.G. op augustus 08, 2022, 09:43:31
Je hebt die spelers in de selectie en daarom noem ik ze. En een klasbak kost geld, Diemer 5 a 6 ton per jaar dat kunnen we niet betalen. Maar met Hoedemakers een van Kaam heb je klasbakken waar andere spelers(Maulun, Jacobs en Paulissen) zich aan op trekken kunnen.

Salaris Mark Diemers schijnt niet zo hoog te zijn:

Mark Diemers   ?6,844   ?355,888   27   AM C   Holland

355.888 per jaar dus. Weet niet in hoeverre Feyenoord meedenkt en hoever Cambuur kan en wil gaan voor 1 speler, maar is dus geen 5 a 6 ton.

michello

Dat is toch vrij veel voor ons. Ik denk niet dat wij meer dan ?200.000 gaan betalen per jaar.

sunderland

Citaat van: moodygrunn op augustus 08, 2022, 09:45:28
De Rooij? Die van NAC? Dat lijkt mij geen verbetering tov Sambissa. Komt amper een bushok voorbij.
dan heb jij totaal geen kennis !

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust