Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Scc4-ever

#43065
Citaat van: Bankzitter op augustus 07, 2022, 21:33:32
Zit Bert naast Foeke op de tribune?   :)

Maar serieus, prima als ze dure spelers proberen, maar veel eerder doorschakelen. Deden ze met Bergsma wel goed.
inderdaad prima maar wel tot op zekere hoogte. Je kan t geld maar ??n keer uitgeven.  Lukt t niet dan inderdaad gauw doorschakelen.

De Gast

Hartstikke leuk zo?n talentvolle buitenspeler maar hij zal ook verzuipen in dit te matte en te jonge elftal. Zet Sambissa er nou gewoon een heel seizoen neer en geef je geld uit aan wat we echt nodig hebben.

michello

Kritische ondertoon in stuk LC van Gerard Bos. In mijn ogen terecht.

? Meer smaken heeft De Jong niet. Het is simpelweg te dun bezet op de flanken. Hoog tijd dus dat Cambuur onder leiding van technisch manager Foeke Booy de jacht intensiveert, hoezeer die zijn best ook vast al doet en hoe afhankelijk Cambuur soms ook is van wil of onwil van spelers.
Maar als bijvoorbeeld de interesse in de Noorse aanvaller Osame Sahraoui er nog steeds is, doe dan een bod waardoor hij ook echt komt. En is hij toch echt te duur, schakel dan maar door naar de volgende optie.
Cambuur wil zich richting het nieuwe stadion dit seizoen namelijk handhaven en de onnodige misstap tegen een concurrent als Excelsior is hoe dan ook pijnlijk. Elk punt telt dit seizoen, elke week in de transferperiode ook. De Leeuwarders moeten hard aan de slag: met het afronden van kansen ?n van transfers.

J.v.G.

Citaat van: michello op augustus 08, 2022, 08:10:27
Kritische ondertoon in stuk LC van Gerard Bos. In mijn ogen terecht.

? Meer smaken heeft De Jong niet. Het is simpelweg te dun bezet op de flanken. Hoog tijd dus dat Cambuur onder leiding van technisch manager Foeke Booy de jacht intensiveert, hoezeer die zijn best ook vast al doet en hoe afhankelijk Cambuur soms ook is van wil of onwil van spelers.
Maar als bijvoorbeeld de interesse in de Noorse aanvaller Osame Sahraoui er nog steeds is, doe dan een bod waardoor hij ook echt komt. En is hij toch echt te duur, schakel dan maar door naar de volgende optie.
Cambuur wil zich richting het nieuwe stadion dit seizoen namelijk handhaven en de onnodige misstap tegen een concurrent als Excelsior is hoe dan ook pijnlijk. Elk punt telt dit seizoen, elke week in de transferperiode ook. De Leeuwarders moeten hard aan de slag: met het afronden van kansen ?n van transfers.

Dat doorschakelen is al gebeurt, er zijn gesprekken met 3 rechtsbacks gevoerd, daar zal deze week ook wel meer duidelijk over komen. Maar sommige lullen alsof er nog een halve selectie gehaald moet worden, het gaat om 2 a 3 spelers van de 25 selectie spelers.

J.v.G.

Citaat van: justremco op augustus 07, 2022, 13:37:55
Kan best hoor, maar Dankerlui is daar niet 1 van
Ondertussen wel ;)

Noordcambuur

HEEL duidelijk gezegd en ik hoop dat er HEEL snel wat bij komt anders gaan we een HEEL zwaar seizoen krijgen op de tribunes en op het forum.

De eerste 3 punten hebben we al verloren tegen een degradatie concurrent.

Lore

Citaat van: J.v.G. op augustus 08, 2022, 08:36:30
Dat doorschakelen is al gebeurt, er zijn gesprekken met 3 rechtsbacks gevoerd, daar zal deze week ook wel meer duidelijk over komen. Maar sommige lullen alsof er nog een halve selectie gehaald moet worden, het gaat om 2 a 3 spelers van de 25 selectie spelers.

Daar heb je gelijk in, maar je kan in jouw vergelijking ook zeggen dat het helemaal niet mee valt want je hebt het over 2 a 3 spelers die in de basis moeten spelen met een duidelijke meerwaarde.

Collingwood

Hoop vooral dat ze bij de club rustig blijven en de juiste beslissingen maken, en niet vanuit een soort paniek de verkeerde dingen doen.
Kalmte alleen kan u redden.

J.v.G.

Citaat van: Collingwood op augustus 08, 2022, 09:00:29
Hoop vooral dat ze bij de club rustig blijven en de juiste beslissingen maken, en niet vanuit een soort paniek de verkeerde dingen doen.
Dat is nog nooit gebeurt onder deze directie, dus geen zorgen.

J.v.G.

Citaat van: Lore op augustus 08, 2022, 08:54:11
Daar heb je gelijk in, maar je kan in jouw vergelijking ook zeggen dat het helemaal niet mee valt want je hebt het over 2 a 3 spelers die in de basis moeten spelen met een duidelijke meerwaarde.
Een back en een buiten voor de basis inderdaad, de as staat wel met Virginia, Tol/Bergsma, Hoedemakers, Uldrikis.

zeewolde

Citaat van: J.v.G. op augustus 08, 2022, 08:36:30
Dat doorschakelen is al gebeurt, er zijn gesprekken met 3 rechtsbacks gevoerd, daar zal deze week ook wel meer duidelijk over komen. Maar sommige lullen alsof er nog een halve selectie gehaald moet worden, het gaat om 2 a 3 spelers van de 25 selectie spelers.

Het wordt echt wel tijd dat er wat gebeurt.

Je hebt gewoon een vleugelspeler nodig en een rechtsback.
Indien mogelijk ook nog een echte verbetering tov. Tol.


En daar komt bij en dat heb ik al wel eens eerder geschreven:

Onder Henk de Jong duurt het altijd even voor nieuwe spelers inzetbaar zijn, geen idee waar dat aan ligt. Is geen kritiek maar meer een constatering. In het geval bergsma lijkt het een keer redelijk snel te gaan, maar die zat dan ook al volop in de competitie in Zwitserland.

Bens

Een nieuwe week waarin Foeke aan de bak moet met het binnenhalen van een linkervleugel spits. Mocht die boven het budget zijn, dan maar even praten met onze suikeroom of die nog wat schuiven kan.

J.v.G.

Citaat van: zeewolde op augustus 08, 2022, 09:07:42
Het wordt echt wel tijd dat er wat gebeurt.

Je hebt gewoon een vleugelspeler nodig en een rechtsback.
Indien mogelijk ook nog een echte verbetering tov. Tol.


En daar komt bij en dat heb ik al wel eens eerder geschreven:

Onder Henk de Jong duurt het altijd even voor nieuwe spelers inzetbaar zijn, geen idee waar dat aan ligt. Is geen kritiek maar meer een constatering. In het geval bergsma lijkt het een keer redelijk snel te gaan, maar die zat dan ook al volop in de competitie in Zwitserland.
Wat heeft Tol verkeerd gedaan in de afgelopen wedstrijd? Een vervanger voor wordt niet gehaald..

Bergsma had 4x mee getraind waarvan 2x met Tol(die afgelopen week ziek was).

Snelheid ligt niet aan Cambuur maar vaak aan de andere partijen die willen wachten.

zeewolde

Virginia


Dankerlui Letschert  Bergsma   Bangura

                 Hoedemakers


Diemers     Paulissen   

vd Water Uldrikis  ??????

Zo zou het er dus uit moeten gaan zien?

zeewolde

Citaat van: J.v.G. op augustus 08, 2022, 09:14:42
Wat heeft Tol verkeerd gedaan in de afgelopen wedstrijd? Een vervanger voor wordt niet gehaald..

Bergsma had 4x mee getraind waarvan 2x met Tol(die afgelopen week ziek was).

Snelheid ligt niet aan Cambuur maar vaak aan de andere partijen die willen wachten.

Het gaat niet om wat hij nu verkeerd deed maar om de meerwaarde die hij heeft.
EN hoe houdt hij zich staande bv volgende week tegen Bas Dost. Of tegen Brobbey? Strand Larsen?