Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

J.v.G.

#43050
Citaat van: Naastismis op augustus 07, 2022, 17:10:32
Foeke zei vorige week dat er sowieso 2 spelers en waarschijnlijk 3 spelers deze week zouden komen. De teller staat op 0.....geen afspraken te maken met die man.
Hij hoopte op 2 spelers, je weet toch wat dat kan betekenen? Juist ja, geen spelers!!!!!!! ;)

PePe

#43051
2e bod op Osame is afgeslagen, onderhandelingen zijn nog gaande.
Noorse bron op Twitter.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Naastismis op augustus 07, 2022, 17:10:32
Foeke zei vorige week dat er sowieso 2 spelers en waarschijnlijk 3 spelers deze week zouden komen. met die man.

Bron :?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

moodygrunn

Citaat van: Naastismis op augustus 07, 2022, 17:10:32
Foeke zei vorige week dat er sowieso 2 spelers en waarschijnlijk 3 spelers deze week zouden komen. De teller staat op 0.....geen afspraken te maken met die man.

Hij heeft dat met jou afgesproken? Bergsma maakte op mij een goede indruk.  Als de rest van de aankopen ook zo is komt t wel goed denk ik
In Henk en Sandor we trust

Specuveter

Citaat van: PePe op augustus 07, 2022, 17:15:19
2e bod op Osame is afgeslagen, onderhandelingen zijn nog gaande.
Noorse bron op Twitter.
Twitter daar doen we niet meer aan.....
Henk zei in interview dat het niet doorgaat.

Destroyer

Had vorig jaar al geroepen Van Mieghem...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Scc4-ever

Citaat van: Specuveter op augustus 07, 2022, 17:46:33
Twitter daar doen we niet meer aan.....
Henk zei in interview dat het niet doorgaat.
t is ook wel erg veel geld hoor voor een speler. Ik weet niet wat cambuur als limiet bedrag heeft wat ze voor ??n speler willen uitgeven. Maar zal vast niet miljoenen zijn. Eerder rond de paar ton.

De Gast

Citaat van: Naastismis op augustus 07, 2022, 17:10:32
Foeke zei vorige week dat er sowieso 2 spelers en waarschijnlijk 3 spelers deze week zouden komen. De teller staat op 0.....geen afspraken te maken met die man.

Je kletst maar wat  :O

Lars Kramer

Citaat van: Specuveter op augustus 07, 2022, 17:46:33
Twitter daar doen we niet meer aan.....
Henk zei in interview dat het niet doorgaat.
Dan heb jij niet goed geluisterd. Hij zei dat de kans nihil is. Het is weinig maarja je weet het nooit in de voetballerij

Holwerd voor Cambuur

Sahraoui straks in de basis bij Vaalerenga.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Andy King

Citaat van: Scc4-ever op augustus 07, 2022, 18:13:15
  t is ook wel erg veel geld hoor voor een speler. Ik weet niet wat cambuur als limiet bedrag heeft wat ze voor ??n speler willen uitgeven. Maar zal vast niet miljoenen zijn. Eerder rond de paar ton.

Ik ken deze speler niet, maar het is een jonge vent. Dus een investering, mits het een beetje aardige voetballer is. En uuh? garanties zijn er niet?

Lars Kramer


Bankzitter

Zit Bert naast Foeke op de tribune?   :)

Maar serieus, prima als ze dure spelers proberen, maar veel eerder doorschakelen. Deden ze met Bergsma wel goed.

mario


Scc4-ever

Citaat van: Andy King op augustus 07, 2022, 21:16:19
Ik ken deze speler niet, maar het is een jonge vent. Dus een investering, mits het een beetje aardige voetballer is. En uuh? garanties zijn er niet?
t is absoluut een investering.  En hij kan ook goed voetballen. Maar goed t is wel veel geld hoor voor ??n speler.