Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: sunderland op augustus 07, 2022, 13:05:51
maar is de rooij ook echt een optie?
ben ik ook wel benieuwd naar. Is wel beetje zelfde type als Kallon

Bankzitter

?n ieder geval een stuk realistischer dan een Noor van 2 miljoen. Net zoals Bergsma ook een logische keuze was.

De Gast

Bijna 36 De Leeuw. Lijkt me dat je dan bent uitgeluld.

Vorig jaar was Uldrikis nog een last minute aanvaller terwijl je net Hendriks en Boere had binnengelootst. Laat Henkie nu snel tot inkeer komen vwb het middenveld. Anders verwacht ik een verloren seizoen.

justremco

Citaat van: J.v.G. op augustus 07, 2022, 12:49:46
Hoe kwam ik bij Dankerlui ;)

Dankerlui is iig niet de rechtsback waarmee Henk onlangs gesproken heeft na afketsen Sambo

Jandehulk

Citaat van: De Gast op augustus 07, 2022, 13:16:35
Bijna 36 De Leeuw. Lijkt me dat je dan bent uitgeluld.

Vorig jaar was Uldrikis nog een last minute aanvaller terwijl je net Hendriks en Boere had binnengelootst. Laat Henkie nu snel tot inkeer komen vwb het middenveld. Anders verwacht ik een verloren seizoen.
liever een harde werker met inzet van 36 jaar oud, dan een. Slappe hap van 25 die niks kan.

Noordcambuur

Citaat van: justremco op augustus 07, 2022, 13:19:04
Dankerlui is iig niet de rechtsback waarmee Henk onlangs gesproken heeft na afketsen Sambo
Dankerlui komt niet ze zijn met iemand anders bezig.

Jandehulk

Citaat van: Noordcambuur op augustus 07, 2022, 13:25:16
Dankerlui komt niet ze zijn met iemand anders bezig.
wie dan noord ?

Bens

De Leeuw staat in de belangstelling van Emmen en Willem 2. Graag een goede vleugelaanvaller halen.

J.v.G.

#43028
Citaat van: justremco op augustus 07, 2022, 13:19:04
Dankerlui is iig niet de rechtsback waarmee Henk onlangs gesproken heeft na afketsen Sambo
Er is met meerdere gesproken, zover ik weet met 3 stuks.

justremco

Citaat van: J.v.G. op augustus 07, 2022, 13:36:22
Er is met meerdere gesproken, zover ik weet 3 stuks.

Kan best hoor, maar Dankerlui is daar niet 1 van

J.v.G.

Citaat van: justremco op augustus 07, 2022, 13:37:55
Kan best hoor, maar Dankerlui is daar niet 1 van
Dat zeg ook niet ;)

Treb

Niemand wil hierheen.

Kunstgras en te ver weg.

Tyfus kunstgras.

Jandehulk

Citaat van: Treb op augustus 07, 2022, 13:42:30
Niemand wil hierheen.

Kunstgras en te ver weg.

Tyfus kunstgras.100 % eens.

okkele

de jong nu op de tribune in groningen.
dankerlui (nog) niet in het veld.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

J.v.G.

Citaat van: okkele op augustus 07, 2022, 13:51:02
de jong nu op de tribune in groningen.
dankerlui (nog) niet in het veld.
Voor Joosten