Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Gronkowski

Volgens onze Hans is hij nu in het stadion...

|:)

Pisvlek

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 04, 2022, 16:41:43
Ik vind jou en de Hulk wel grappig om te lezen
Al die sarcasme... Gaat het niet snel genoeg?

Toppers kiezen toch niet voor Cambuur, Ik denk dat jullie je daar bij neer moeten leggen
Ze doen hun uiterste best om wat fatsoenlijks neer te zetten
2.0? Nee, Maar Cambuur 1.5 is ook prima toch?

Dou hest de keutel bij ut skoane end.

Bernardo

Iemand maakt een account aan op Twitter en iedereen in rep en roer :_schater

J.v.G.

Citaat van: Bernardo op augustus 04, 2022, 17:11:41
Iemand maakt een account aan op Twitter en iedereen in rep en roer :_schater
Bestaat 4 jaar, een Marokkaanse speler watcher met meer 3000 volgers meldt het en de dingen hij post zijn geen onzin dingen. Dus jaaa..

Specuveter

Citaat van: Gronkowski op augustus 04, 2022, 17:10:22
Volgens onze Hans is hij nu in het stadion...

|:)
klopt....topfit.
In 10 minuten ziekenhuis weer uit

Gronkowski

Citaat van: Specuveter op augustus 04, 2022, 17:20:46
klopt....topfit.
In 10 minuten ziekenhuis weer uit

Hij is wel snel. Als dit de voorbode is  :y

el haj

Ik heb echt g????n idee meer hoeveel ik van de posts hier moet geloven.  8P :_schater

Eewal

Tiramisu is wel gewoon lekker.

Pisvlek

Citaat van: el haj op augustus 04, 2022, 17:25:23
Ik heb echt g????n idee meer hoeveel ik van de posts hier moet geloven.  8P :_schater

0


Geelblauwstiens

Citaat van: Pisvlek op augustus 04, 2022, 17:27:51
0
Zou je niet gewoon aan het werk gaan? Veel vacatures.

J.v.G.

Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 04, 2022, 17:34:34
Zou je niet gewoon aan het werk gaan? Veel vacatures.
Zeg je dit tegen iets wat je vooral in luiers en onderbroekjes vind? #wateensmeerpijp

MP4L

Als deze man hier bij cambuur komt ben ik heel erg blij. Ik denk dat deze jonge veel beter is dan kallon. Een verrijking dus!

polderrob

vi meldt dat Cambuur het bod heeft verhoogd en dat er vanochtend mogelijk overeenstemming is bereikt. Zou super zijn!

Collingwood

Citaat van: polderrob op augustus 04, 2022, 17:48:43
vi meldt dat Cambuur het bod heeft verhoogd en dat er vanochtend mogelijk overeenstemming is bereikt. Zou super zijn!

Waar is dit te lezen?
Kalmte alleen kan u redden.

Montana

Ik kom net het stadion, maar niks gezien hoor?
Wel zo?n zaakwaarnemer met glad en een dikke Porsche ;)