Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Jandehulk

Citaat van: SCC op augustus 04, 2022, 15:39:57
Ik hoop natuurlijk (net als iedereen hier) dat het glas halfvol is, maar we kennen deze jongen natuurlijk niet. Hopelijk geen Kiss scenario.

Smand als stand in houden lijkt me goed (en door met de selectie mee te trainen op hogere intensiteit is ook goed voor hem), maar dan Johndly en Ried bij voorkeur verhuren, anders blijven die ook hangen in hun ontwikkeling.
Tenminste, als ter Heide blijft (rechtsback positie is anders Johndly wel nr 2, lijkt me).
klopt ..

zeewolde

Als je ter Heide laat gaan wordt het zeker tijd voor nog een nummer 6. Ik had begrepen dat Helmer vooral een aanvallende middenvelder is?

Bankzitter

#42752
Thomas Rier is al weg volgens mij (te oud voor O21).

Sahraoui lijkt een spectaculaire speler (al vertekenen filmpjes op Youtube wel).
Dan met Smand en Helmer naar verwachting nog 2 selectiespelers erbij in de breedte waar we in de toekomst nog plezier aan gaan beleven.
Rechtsback maak me weinig zorgen over, daar vinden we wel een goede concurrent voor Schmidt.

En rond het sluiten van de markt zal er ook nog wel een speler binnenwaaien, dat gaat altijd zo.

Hoedemakers is nog het grootste vraagteken, daar hoop ik toch dat ze de opvolger al min of meer klaar hebben staan.
Inderdaad zijn daar eigenlijk 2 spelers nodig.

Tanjajeah

Na Noppert en Sambo reken ik ons nog niet rijk.

zeewolde

Hij had de afsluitdijk al gepasseerd moeten zijn inmiddels

Sakas

Citaat van: zeewolde op augustus 04, 2022, 15:55:17
Hij had de afsluitdijk al gepasseerd moeten zijn inmiddels

Afgebogen naar Texel  :zweep :_schater
Laat sien ast foor Cambuur bist!

hobbes

Citaat van: Tanjajeah op augustus 04, 2022, 15:53:39
Na Noppert en Sambo reken ik ons nog niet rijk.

Zeker niet nav Twitter berichten, maar het is wel lachen om het te volgen.

SCC

Vanaf het begin ben ik "fan" van Mees, zowel hoe hij als persoon is (nuchter, open voor jonge kinderen/ fans) als qua speler (intelligent). Maar toch had ik hem wel nu naar bijv Twente willen zien vertrekken, want het is duidelijk dat hij (vindt) aan een nieuwe uitdaging toe is, waardoor hij imo wat onge?nteresseerd op het veld loopt, wat duidelijk zijn spel niet ten goede komt (het wel bekende doorselecteren dus).
Ik zou daar wel wat een iets meer fysieke speler (leider) willen zien, en dan (eveneens doorselecteren) Maulun vervangen door een creatievere spelverdeler. Maar goed, eerst maar eens een linksbuiten erbij (en wat mij betreft 2 buitenspelers, wat vd Water kan ook niet over water lopen en is afwachten hoe fit die is en blijft).

J.v.G.

Er is nog een Twitter account die zegt dat hij onderweg is..

https://twitter.com/Youssef_casa/status/1555184625714176002

papier

Citaat van: SCC op augustus 04, 2022, 15:58:45
Vanaf het begin ben ik "fan" van Mees, zowel hoe hij als persoon is (nuchter, open voor jonge kinderen/ fans) als qua speler (intelligent). Maar toch had ik hem wel nu naar bijv Twente willen zien vertrekken, want het is duidelijk dat hij (vindt) aan een nieuwe uitdaging toe is, waardoor hij imo wat onge?nteresseerd op het veld loopt, wat duidelijk zijn spel niet ten goede komt (het wel bekende doorselecteren dus).
Ik zou daar wel wat een iets meer fysieke speler (leider) willen zien, en dan (eveneens doorselecteren) Maulun vervangen door een creatievere spelverdeler. Maar goed, eerst maar eens een linksbuiten erbij (en wat mij betreft 2 buitenspelers, wat vd Water kan ook niet over water lopen en is afwachten hoe fit die is en blijft).

Door Hoedemakers te laten vertrekken laat je nieuwe spelers ook zien dat Cambuur een club is waar je een stap kan maken. Spelers nu aan hun contract houden, daarmee help je niemand.

hobbes


fred


zeewolde

Citaat van: J.v.G. op augustus 04, 2022, 15:59:15
Er is nog een Twitter account die zegt dat hij onderweg is..

https://twitter.com/Youssef_casa/status/1555184625714176002

Het wordt steeds leuker:

De chaufeuse van #SCC is 2 uur geleden ook op Schiphol gezien via de snapmap. Dit zou zo maar waar kunnen zijn, #Announcement

:_schater

hobbes

Citaat van: zeewolde op augustus 04, 2022, 16:18:12
Het wordt steeds leuker:

De chaufeuse van #SCC is 2 uur geleden ook op Schiphol gezien via de snapmap. Dit zou zo maar waar kunnen zijn, #Announcement

:_schater

The plot thickens, of zoals ze in Noorwegen zeggen, tomten tykner.

zeewolde

Zou die het MCL nog redden voor 17.00 uur? :_schater