Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Chielvak19

Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Scc4-ever

#33616
Citaat van: Collingwood op januari 04, 2020, 22:21:45
Juist. De vaste rechtsback van Excelsior is zwaar geblesseerd en die er nu staat is niet echt een hoogvlieger. Denk dat Dekker daar meer garantie op speelminuten heeft.
die concurrentie met Doke kan hij aangaan hoor. Ik vind Doke nog niet een echt zekerheidje om eerlijk te zijn. Die mag nog wel beter worden. T is dat cambuur nu niet super veel opties heeft op die positie.  Mede ook doordat Van Deelen nu geblesseerd is. Anders had Doke er echt nog niet gestaan. En wat betreft Dekker,  okeey Dekker moet bij Cambuur zich bewijzen voor een basisplek. Maar is dat ook niet t geval bij Excelsior?. Ik denk t wel hoor.  Spelers hebben bij geen enkele club een garantie op een basisplaats.  Overal moeten ze zich eerst bewijzen.

De Gast

Doke kan de mouwen opstropen. Niet de beste speler maar wat een instelling. Respect. Die moet je er ook bij hebben. Kan me niet voorstellen dat zo'n jongen van VVV hier ook even op de bank gaat zitten.

reisbureau

Citaat van: De Gast op januari 05, 2020, 11:29:44
Doke kan de mouwen opstropen. Niet de beste speler maar wat een instelling. Respect. Die moet je er ook bij hebben. Kan me niet voorstellen dat zo'n jongen van VVV hier ook even op de bank gaat zitten.

Eens. Doke moet niet alleen zijn directe tegenstander afstoppen, Jordy van Deelen vervangen en ook nog strijden tegen zijn Legacy. Waar velen van ons hem op afrekenen.

Geef het je te doen en neem mijn petje voor hem af. Hij durfde dit aan.

Mooie karakter eigenschap en past bij dit team.

Bankzitter

Ik denk dat Doke zich daarom ook in thuiswedstrijden te veel wil laten gelden. Vond hem uit tegen Excelsior veel rustiger spelen in de eerste helft  en ook prima ballen op Antonia in de diepte. En als het de 2e helft meer een vechtwedstrijd wordt, dan kun je hem er ook goed bij hebben.

Ik zou een jonge speler met potentie huren voor op de bank met een optie tot koop (met uitzicht op een seizoen eredivisie voor zo'n speler).

Scc4-ever

Citaat van: Bankzitter op januari 05, 2020, 11:42:02
Ik denk dat Doke zich daarom ook in thuiswedstrijden te veel wil laten gelden. Vond hem uit tegen Excelsior veel rustiger spelen in de eerste helft  en ook prima ballen op Antonia in de diepte. En als het de 2e helft meer een vechtwedstrijd wordt, dan kun je hem er ook goed bij hebben.

Ik zou een jonge speler met potentie huren voor op de bank met een optie tot koop (met uitzicht op een seizoen eredivisie voor zo'n speler).
vandaar ook dat ze belangstelling hebben voor Dekker. Is nog een jonge verdediger die ook nog kan groeien in zijn rol. Ik vind t wel slim dat ze kijken naar jonge talentvolle spelers. 

denistel

natuurlijk en voor uit kijken naar de toekomst laat de mannen hun taken
maar doen komt allemaal wel goed

Collingwood

Citaat van: Scc4-ever op januari 05, 2020, 10:21:54
  die concurrentie met Doke kan hij aangaan hoor. Ik vind Doke nog niet een echt zekerheidje om eerlijk te zijn. Die mag nog wel beter worden. T is dat cambuur nu niet super veel opties heeft op die positie.  Mede ook doordat Van Deelen nu geblesseerd is. Anders had Doke er echt nog niet gestaan. En wat betreft Dekker,  okeey Dekker moet bij Cambuur zich bewijzen voor een basisplek. Maar is dat ook niet t geval bij Excelsior?. Ik denk t wel hoor.  Spelers hebben bij geen enkele club een garantie op een basisplaats.  Overal moeten ze zich eerst bewijzen.

Ik denk dat Henk niks gaat wijzigen zolang de resultaten goed blijven (en er geen blessures komen natuurlijk). Ik zou dat, ook in het geval van Doke, terecht vinden. Dan is het de vraag of Dekker er op wil gokken dat zijn kans snel gaat komen terwijl hij bij Excelsior meer kans (inderdaad geen garantie natuurlijk, daar heb je gelijk in) heeft dat hij er meteen in staat.

Verder lijkt het me wel een goede speler, zeker met oog op de toekomst. Daarom zou ik er niet rouwig om zijn als een huurdeal niet doorgaat, een definitieve overstap zou ik zeker toejuichen.
Kalmte alleen kan u redden.

Scc4-ever

Citaat van: Collingwood op januari 05, 2020, 13:36:42
Ik denk dat Henk niks gaat wijzigen zolang de resultaten goed blijven (en er geen blessures komen natuurlijk). Ik zou dat, ook in het geval van Doke, terecht vinden. Dan is het de vraag of Dekker er op wil gokken dat zijn kans snel gaat komen terwijl hij bij Excelsior meer kans (inderdaad geen garantie natuurlijk, daar heb je gelijk in) heeft dat hij er meteen in staat.

Verder lijkt het me wel een goede speler, zeker met oog op de toekomst. Daarom zou ik er niet rouwig om zijn als een huurdeal niet doorgaat, een definitieve overstap zou ik zeker toejuichen.
ja is ook weer zo. Henk zal t niet zo snel wijzigen.  Hoeft nu inderdaad ook niet. We zien t wel. Bij Excelsior zal de kans inderdaad wel wat groter zijn voor hem dat hij gaat spelen.  Hier is die kans iets minder groot. Maar goed ook die strijd kan je aangaan natuurlijk  als speler. T is maar net wat je wil.


D.H.Skolten

Citaat van: reisbureau op januari 05, 2020, 11:38:04
Eens. Doke moet niet alleen zijn directe tegenstander afstoppen, Jordy van Deelen vervangen en ook nog strijden tegen zijn Legacy. Waar velen van ons hem op afrekenen.

Geef het je te doen en neem mijn petje voor hem af. Hij durfde dit aan.

Mooie karakter eigenschap en past bij dit team.
Als ik Doke zie dan denk ik aan dat vieze shirt dat ie met trots gedragen heeft. Ik doe mijn best maar het lukt me niet om hem te mogen. Ik ben ook geen fan van de manier waarop hij speelt, ik denk dat ie er mee wegt komt omdat de rest zo goed speelt.

denistel

je hoeft em ook niet te mogen maar ik steun em wel omdat ie onderdeel
is van de club.

Geelblauwstiens

Citaat van: D.H.Skolten op januari 05, 2020, 16:15:41
Als ik Doke zie dan denk ik aan dat vieze shirt dat ie met trots gedragen heeft. Ik doe mijn best maar het lukt me niet om hem te mogen. Ik ben ook geen fan van de manier waarop hij speelt, ik denk dat ie er mee wegt komt omdat de rest zo goed speelt.
Jammer

Vlampiep

Citaat van: D.H.Skolten op januari 05, 2020, 16:15:41
Als ik Doke zie dan denk ik aan dat vieze shirt dat ie met trots gedragen heeft. Ik doe mijn best maar het lukt me niet om hem te mogen. Ik ben ook geen fan van de manier waarop hij speelt, ik denk dat ie er mee wegt komt omdat de rest zo goed speelt.
Weest wat ut is Skolten, ik bin oek geen fan van dei, mar dou maakst wel deel uut fan oanze 12e man die ut fantastisch doeat. Daarom kest stou oek met dien soms mindere post oek wegkomme. :zweep

speculeter

Citaat van: Vlampiep op januari 05, 2020, 18:30:50
Weest wat ut is Skolten, ik bin oek geen fan van dei, mar dou maakst wel deel uut fan oanze 12e man die ut fantastisch doeat. Daarom kest stou oek met dien soms mindere post oek wegkomme. :zweep
soms mindere posts :_schater :_schater
Zacht uitgedrukt