Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op januari 05, 2020, 18:30:50
Weest wat ut is Skolten, ik bin oek geen fan van dei, mar dou maakst wel deel uut fan oanze 12e man die ut fantastisch doeat. Daarom kest stou oek met dien soms mindere post oek wegkomme. :zweep
:_schater
Henk, held, bedankt

D.H.Skolten

Citaat van: Vlampiep op januari 05, 2020, 18:30:50
Weest wat ut is Skolten, ik bin oek geen fan van dei, mar dou maakst wel deel uut fan oanze 12e man die ut fantastisch doeat. Daarom kest stou oek met dien soms mindere post oek wegkomme. :zweep
We hebben allemaal het beste voor met ons Cambuur en zoals ik zei wil ik echt wel anders over 'm denken maar dat gaat me slecht af, ik heb zo'n hekel aan dkv en ik kan er niks aan doen, zit in mijn DNA denk ik.

D.H.Skolten

Vele Cambuur supporters hadden een hekel aan 'm toen hij bij dkv speelde en nou houden ze van 'm omdat ie bij ons speelt. Dan ben je in mijn ogen een gelegenheid supporter en kan je beter in het abe lenstra stadion zitten en ze zullen zich er erg thuis voelen daar met hun mede gelegenheid supporters. Als iemand van ons naar hun gaat dan is 't een verrader, maar andersom telt dat schijnbaar niet.

D.H.Skolten

Citaat van: Vlampiep op januari 05, 2020, 18:30:50
Weest wat ut is Skolten, ik bin oek geen fan van dei, mar dou maakst wel deel uut fan oanze 12e man die ut fantastisch doeat. Daarom kest stou oek met dien soms mindere post oek wegkomme. :zweep
BTW ik bin wel een fan van dei, we binne 't immers meestal met mekaar eens!

Vlampiep

Citaat van: D.H.Skolten op januari 06, 2020, 01:17:02
Vele Cambuur supporters hadden een hekel aan 'm toen hij bij dkv speelde en nou houden ze van 'm omdat ie bij ons speelt. Dan ben je in mijn ogen een gelegenheid supporter en kan je beter in het abe lenstra stadion zitten en ze zullen zich er erg thuis voelen daar met hun mede gelegenheid supporters. Als iemand van ons naar hun gaat dan is 't een verrader, maar andersom telt dat schijnbaar niet.
Als een voetballer bij zijn club geen nieuw contract meer krijgt is hij werkloos.
Doke was overigens ook niet erg geliefd bij zijn vorige club en heeft aangegeven heel graag bij ons te willen spelen.
Niets aan de hand gewoon een sportieve verbetering. :D

PePe

Als iemand bij een concurrent aan het werk kan, zodat je dan weer werk hebt, of misschien meer kan verdienen, dan doet iedereen dit toch. Het zal je zelf overkomen, dat dit niet gewenst is, en dat je hierdoor geen werk meer hebt!!

De Gast

Citaat van: D.H.Skolten op januari 06, 2020, 01:17:02
Vele Cambuur supporters hadden een hekel aan 'm toen hij bij dkv speelde en nou houden ze van 'm omdat ie bij ons speelt. Dan ben je in mijn ogen een gelegenheid supporter en kan je beter in het abe lenstra stadion zitten en ze zullen zich er erg thuis voelen daar met hun mede gelegenheid supporters. Als iemand van ons naar hun gaat dan is 't een verrader, maar andersom telt dat schijnbaar niet.

Henk de Jong is speler én trainer van DKV geweest Skolten..

speculeter

Randy Wolters mag weg bij NEC.
Vond hem altijd wel wel goede speler.
Zou het een eventuele aanwinst kunnen zijn voor ons?

Cambuur Groningen

Citaat van: De Gast op januari 07, 2020, 06:55:16
Henk de Jong is speler én trainer van DKV geweest Skolten..
en Sandor heeft er ook een verleden...

Chielvak19

Citaat van: speculeter op januari 08, 2020, 17:51:26
Randy Wolters mag weg bij NEC.
Vond hem altijd wel wel goede speler.
Zou het een eventuele aanwinst kunnen zijn voor ons?
vind ik wel, maar we hebben al 6 spelers die op de buitenpositie kunnen. Daarvan is Korte al een tijd geblesseerd (trainde vandaag ook weer apart) en is Breij in principe gehaald voor het middenveld. Antonia is nog niet topfit dus als die ook weer geblesseerd raakt heb je er nog maar 3 maar dat kan dan intern opgelost worden. Voor mij hoeft t niet als t om de breedte gaat
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

speculeter

Nou kom maar op met die nieuwe rechtsback
En als Kallon langdurig geblesseerd is mag er voorin ook nog wel wat bij.

sunderland

Citaat van: speculeter op januari 10, 2020, 23:17:41
Nou kom maar op met die nieuwe rechtsback
En als Kallon langdurig geblesseerd is mag er voorin ook nog wel wat bij.
sowieso

Lore

Citaat van: speculeter op januari 10, 2020, 23:17:41
Nou kom maar op met die nieuwe rechtsback
En als Kallon langdurig geblesseerd is mag er voorin ook nog wel wat bij.

6 weken lijkt mij? Dan moet er wel snel wat komen, anders zijn de eerste twee weken daarvan alweer voorbij. Hoop dat ze gaan voor iemand die volgend seizoen dan ook kan blijven.

speculeter

Maar ja...
Vind maar zo iemand als Kallon.

sunderland

Nieuwe spelers. Ik zeg haal die nummer 11 van Volendam maar direct op.!