Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Macintosh was er, liep buiten de groep, net als nieuwpoort
Korte deed begin van de training met de groep mee, daarna individueel
In de partijvorm wisselden kallon en antonia elkaar af.

Muhren was in elk opzicht indrukwekkend. In het positiespel had hij als enige steeds ongewone creatieve oplossingen. Verder een voorbeeld voor de groep. Hoe dat beeld bij NAC is kunnen ontstaan van een luie speler is voor mij een volkomen raadsel

Barto had een mooie actieve rol vandaag, leidde een paar oefeningen. De TS lijkt de rollen goed te verdelen,  gisteren was het vooral bosscbaart, nu barto en Sandor

Bangura heeft echt spillebeentjes, niet normaal gewoon

Mooie agressieve training, vooral het deel van hoog druk zetten en hoe daar onderuit te voelballen
Henk, held, bedankt

speculeter

Nog iets over eventuele nieuwe speler gehoord?

Walter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 04, 2020, 14:04:39

Muhren was in elk opzicht indrukwekkend. In het positiespel had hij als enige steeds ongewone creatieve oplossingen. Verder een voorbeeld voor de groep. Hoe dat beeld bij NAC is kunnen ontstaan van een luie speler is voor mij een volkomen raadsel


Dat zegt meer over de Nac aanhang dan over Muhren.
Als hij bij ons geblesseerd moet spelen, kan hij zich ook niet voor 100% inzetten
Het is een voorbeeldige prof die zich altijd volledig inzet. En laat hij zich nou nog
verdienstelijk maken ook.

Chielvak19

Excelsior heeft zich inmiddels gemeld voor Dekker. Als Cambuur hem nog wil moeten ze snel zijn
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op januari 04, 2020, 14:07:47
Nog iets over eventuele nieuwe speler gehoord?
Nee helaas
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Walter op januari 04, 2020, 14:21:34
Dat zegt meer over de Nac aanhang dan over Muhren.
Als hij bij ons geblesseerd moet spelen, kan hij zich ook niet voor 100% inzetten
Het is een voorbeeldige prof die zich altijd volledig inzet. En laat hij zich nou nog
verdienstelijk maken ook.
moet je eens kijken hoe smal kopke hij heeft. Hij is helemaal afgetraind en heeft een perfect voetbal lichaam. En hij kan gewoon heel goed voetballen en is een leider in de groep en vooral op het veld. Uit statistieken is ook gebleken dat hij ook gewoon soms 14 km aantikt en de meeste meters maakt. Daarom kan ik dan ook slecht tegen kritiek op hem zoals laatst hier.

Geelblauwstiens

Citaat van: Chielvak19 op januari 04, 2020, 14:29:48
Excelsior heeft zich inmiddels gemeld voor Dekker. Als Cambuur hem nog wil moeten ze snel zijn
Zaakwaarnemer  Chiel?

sunderland

Citaat van: Geelblauwstiens op januari 04, 2020, 18:40:20
Zaakwaarnemer  Chiel?
gesprekken zijn heus al gevoerd. Stond een week geleden al op Voetbalprimeur dus dan weet foeke het al langer

Benniepos

Hoorde van een Feijenoord supporter dat ze Wout Burger graag bij ons willen onderbrengen
Iemand dit ook gehoord?

poelie-lwd

Citaat van: Benniepos op januari 04, 2020, 18:51:14
Hoorde van een Feijenoord supporter dat ze Wout Burger graag bij ons willen onderbrengen
Iemand dit ook gehoord?

Ja van Speculeter  :_schater

Gaat naar ADO begreep ik. Snap ook niet waarom hij aan SCC wordt gelinkt
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Geelblauwstiens

Citaat van: sunderland op januari 04, 2020, 18:44:40
gesprekken zijn heus al gevoerd. Stond een week geleden al op Voetbalprimeur dus dan weet foeke het al langer
We wachten maar even af.

Scc4-ever

Citaat van: Chielvak19 op januari 04, 2020, 14:29:48
Excelsior heeft zich inmiddels gemeld voor Dekker. Als Cambuur hem nog wil moeten ze snel zijn
als hij naar de koploper kan. Zou hij eerder daarvoor kiezen lijkt mij. Dus ik denk dat voor dekker de keus dan makkelijk is.  Ik denk ook dat cambuur zich daarom ook allang gemeld heeft voor hem.

zeewolde

Citaat van: Scc4-ever op januari 04, 2020, 21:53:59
als hij naar de koploper kan. Zou hij eerder daarvoor kiezen lijkt mij. Dus ik denk dat voor dekker de keus dan makkelijk is.  Ik denk ook dat cambuur zich daarom ook allang gemeld heeft voor hem.
bij Excelsior een basisplaats, bij Cambuur een strijd met Doke, is de keus dan nog zo makkelijk?

Collingwood

Citaat van: zeewolde op januari 04, 2020, 22:09:37
bij Excelsior een basisplaats, bij Cambuur een strijd met Doke, is de keus dan nog zo makkelijk?

Juist. De vaste rechtsback van Excelsior is zwaar geblesseerd en die er nu staat is niet echt een hoogvlieger. Denk dat Dekker daar meer garantie op speelminuten heeft.
Kalmte alleen kan u redden.

Destroyer

Citaat van: zeewolde op januari 04, 2020, 22:09:37
bij Excelsior een basisplaats, bij Cambuur een strijd met Doke, is de keus dan nog zo makkelijk?

En denk ook even aan euries rijsafstanden en dingen. Keuze draait niet alleen om koploper zijn...
** Poolwinner 18/19 - 21/22