Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Serrarens? Niet in de war met Peters of Braken?
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op januari 30, 2019, 10:40:22
Serrarens? Niet in de war met Peters of Braken?
Is simpel eredivisie of eerste divisie..
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Citaat van: Grijskijkert op januari 30, 2019, 10:46:09
Is simpel eredivisie of eerste divisie..

Dat snap ik, ging mij er om dat ik niks heb gelezen over Serrarens, wel over die andere twee.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op januari 30, 2019, 10:58:39
Dat snap ik, ging mij er om dat ik niks heb gelezen over Serrarens, wel over die andere twee.
:thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: zeewolde op januari 30, 2019, 10:23:43
Gerard Bos en Andor Faber zijn op twitter wel eens redelijk kritisch, maar ik ben benieuwd wie van de heren journalisten vanaf vrijdag echt kritische vragen dueft te stellen aan Ard en Foeke.

En dan doel ik vooral op:
Spelersbudget, we bieden op spelers als Serrarens, vd Hurk en Druyf dus er is wel wat mogelijk. Waar blijven dan de versterkingen?

Spelers als Hamdaoui, missen we daar daadkracht?

Wat is de toegevoegde waarde van Booy als dergelijke spelersniet gehaald worden? Is hij dan niet een te grote kostenpost in vergelijking tot zijn prestaties?

Gaan ze nooit vragen, bang om hun contacten etc te verliezen als ze "te kritisch" zijn

Byliiescc

? OFFICIEEL: Het papierwerk is rond, Matias Jones (27) is speler van SC #Cambuur! De aanvaller komt over van Atletico River Plate (Montevideo) en heeft een contract getekend voor de rest van dit seizoen (met optie voor nog een seizoen).

Bienvenido Matias! ??

Noordcambuur

Nou we zullen zien wat dit wordt :y

hobbes

Citaat van: Byliiescc op januari 30, 2019, 11:33:10
? OFFICIEEL: Het papierwerk is rond, Matias Jones (27) is speler van SC #Cambuur! De aanvaller komt over van Atletico River Plate (Montevideo) en heeft een contract getekend voor de rest van dit seizoen (met optie voor nog een seizoen).

Bienvenido Matias! ??

Slim om iig een optie voor nog een seizoen eraan vast te plakken. Kan hij zich niet in de kijker spelen en weer vertrekken.

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op januari 30, 2019, 10:30:32
Serrarens=basisspeler,v/d Hurk wil niet naar het noorden=halve belg,Druif=huur speler ben ook gebonden wat een club(AZ) wil..
dat snap ik, maar dat zijn geen goedkope spelers ook. Dit betekent dat er budget is. Gokt Booy op de verkeerde spelers? Is zijn verhaal niet goed?
Waarom benoem je Hamdaoui hier niet?

Waarom geen contacten aanboren tijdens al die wedstrijden die je met jong Cambuur nu speelt?

hobbes

Citaat van: zeewolde op januari 30, 2019, 12:15:29
dat snap ik, maar dat zijn geen goedkope spelers ook. Dit betekent dat er budget is. Gokt Booy op de verkeerde spelers? Is zijn verhaal niet goed?
Waarom benoem je Hamdaoui hier niet?

Waarom geen contacten aanboren tijdens al die wedstrijden die je met jong Cambuur nu speelt?

Er is budget, maar misschien juist niet genoeg om genoemde spelers te halen?

zeewolde

Citaat van: hobbes op januari 30, 2019, 12:19:24
Er is budget, maar misschien juist niet genoeg om genoemde spelers te halen?
en dat zou ik dus van de verantwoordelijke mensen willen horen. Waarom dit vooral mislukt?

Ik denk dat Booy vooral een kostenpost is die niet de juiste spelers benadert/ weet binnen te halen.

E_V19

Sam Hendriks wrs naar Almere City

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op januari 30, 2019, 12:15:29
dat snap ik, maar dat zijn geen goedkope spelers ook. Dit betekent dat er budget is. Gokt Booy op de verkeerde spelers? Is zijn verhaal niet goed?
Waarom benoem je Hamdaoui hier niet?

Waarom geen contacten aanboren tijdens al die wedstrijden die je met jong Cambuur nu speelt?
Twente of Cambuur, ik snap de keuze wel..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: E_V19 op januari 30, 2019, 12:36:41
Sam Hendriks wrs naar Almere City
Ja ook logisch, die voorzitter is zoals Riedstra voor Cambuur was...
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op januari 30, 2019, 12:46:52
Twente of Cambuur, ik snap de keuze wel..
was twente al in beeld toen hij bij cambuur werd aangeboden?