Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

justremco

En weer lijkt er een dag voorbij te gaan zonder inkomende of uitgaande transfers

Galdiano

Citaat van: justremco op januari 29, 2019, 19:31:30
En weer lijkt er een dag voorbij te gaan zonder inkomende of uitgaande transfers

Fotograaf Dijks geeft aan "geduld :)"

Dan zal er nog wel wat bij gaan komen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

justremco

Citaat van: Galdiano op januari 29, 2019, 19:47:50
Fotograaf Dijks geeft aan "geduld :)"

Dan zal er nog wel wat bij gaan komen.

Jones neemt op zn twitter afscheid van zn Uruguayaanse club, dus die zal er wel bij gaan komen morgen: https://twitter.com/mati_jones12/status/1090329330352295936

speculeter

Jones...en daar moeten we het mee doen ben ik bang :zucht

V-man

Als die Booij zo bekend is met het Cambuur dna dan weet hij toch ook wel dat hij het niet kan maken om nu niet met een substantiële versterking(en) aan te komen. Ik kan niet geloven dat de man voor "het steeds te laat zijn en misgrijpen" een ton opstrijkt. Vent komt ook nooit met "een update" richting de supporters (je hoeft niet al je troeven te laten zien maar doe es pers). Foeke out wat mij betreft of verbaas mij/ons!

Galdiano

Thomassen van de Graafschap er nog maar bij als extra spits.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Jones zal niet beter zijn dan Mathieu, schieten we dus ook niks mee op.

justremco

Citaat van: Galdiano op januari 29, 2019, 21:57:28
Thomassen van de Graafschap er nog maar bij als extra spits.

Konden we zo ophalen, maar is niks mee gedaan. Leek naar Telstar te gaan maar die heeft ie afgezegd vanwege buitenlandse interesse

Josli

Hier lijken nogal wat mensen te weten wie we allemaal zo konden ophalen. Of die spelers ook willen, maakt blijkbaar niet uit.
Buiten het feit dat een Thomassen me nou ook niet de grote verlosser lijkt. Er is ook al bepaald dat Jones een prutser is.
Als Foeke nu met Messi op de proppen komt, is die waarschijnlijk te oud, of verdedigd hij niet genoeg mee.

justremco

Citaat van: Josli op januari 29, 2019, 22:41:32
Hier lijken nogal wat mensen te weten wie we allemaal zo konden ophalen. Of die spelers ook willen, maakt blijkbaar niet uit.
Buiten het feit dat een Thomassen me nou ook niet de grote verlosser lijkt. Er is ook al bepaald dat Jones een prutser is.
Als Foeke nu met Messi op de proppen komt, is die waarschijnlijk te oud, of verdedigd hij niet genoeg mee.

Gewoon even logisch nadenken wie de trainers zijn van Hamdaoui en Thomassen. Hebben (gelukkig) nog steeds het beste voor met ons. Maar blijf Foeke vooral verdedigen, als ie ons de komende dagen niet weet te verbazen dan heeft ie wederom een dramatische transferperiode gedraaid en mag ie wmb gewoon vertrekken

D.H.Skolten

Citaat van: ChantiSCC op januari 29, 2019, 01:32:24
Gedegradeerd?  :_spank
Wat nou denk je dat ik het verkeerd geschreven heb of wat is je punt stakker?

okkele

reageer eens normaal man.
we zijn hier niet op school.

even ter informatie: tot en met het seizoen 2019/20 kan er geen club uit de Eerste Divisie degraderen.
we gaan ook gewoon de play-offs weer meedoen hoor.

fijne dag vandaag.
:koffie
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Noordcambuur

Ik vraag me af hoelang gaat het nog duren voor dat van Deelen,Ciganiks en Sambissa weer terug komen en wat gaat er gebeuren met Matheu.
Dit zijn wel allemaal bississpelers hè.

zeewolde

Gerard Bos en Andor Faber zijn op twitter wel eens redelijk kritisch, maar ik ben benieuwd wie van de heren journalisten vanaf vrijdag echt kritische vragen dueft te stellen aan Ard en Foeke.

En dan doel ik vooral op:
Spelersbudget, we bieden op spelers als Serrarens, vd Hurk en Druyf dus er is wel wat mogelijk. Waar blijven dan de versterkingen?

Spelers als Hamdaoui, missen we daar daadkracht?

Wat is de toegevoegde waarde van Booy als dergelijke spelersniet gehaald worden? Is hij dan niet een te grote kostenpost in vergelijking tot zijn prestaties?

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op januari 30, 2019, 10:23:43
Gerard Bos en Andor Faber zijn op twitter wel eens redelijk kritisch, maar ik ben benieuwd wie van de heren journalisten vanaf vrijdag echt kritische vragen dueft te stellen aan Ard en Foeke.

En dan doel ik vooral op:
Spelersbudget, we bieden op spelers als Serrarens, vd Hurk en Druyf dus er is wel wat mogelijk. Waar blijven dan de versterkingen?

Spelers als Hamdaoui, missen we daar daadkracht?

Wat is de toegevoegde waarde van Booy als dergelijke spelers niet gehaald worden? Is hij dan niet een te grote kostenpost in vergelijking tot zijn prestaties?
Serrarens=basisspeler,v/d Hurk wil niet naar het noorden=halve belg,Druif=huur speler ben ook gebonden wat een club(AZ) wil..
IN HENK WE TRUST!!!