Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Misschien wordt Sam Lammers van jong PSV nog een optie. Hij zal niet in het eerste komen en voor jong PSV hebben ze Piroe ook al. Die moet ook aan zijn minuten komen op een zo hoog mogelijk niveau. Al zal PSV hem liever verhuren aan een Eredivisie club of erbij houden als 2e spits.

Collingwood

Om 13.00 is het zo ver...
Kalmte alleen kan u redden.

Bolle

Dan wordt de komst van Mathieu wereldkundig gemaakt?

Gasgeve

#22533
Het is een donkere speler aan het filmpje op Twitter te zien. Zo donker kan Mathieu niet zijn. Of hij is lekker op vakantie geweest of ik moet mijn helderheid omhoog zetten.

rudie

Wat een onzin zo'n filmpje........
Leuke binnenkomer voor een nieuwe speler ook: ga even stilstaan voor een filmpje van 10 seconden zonder hoofd.....

hobbes

Citaat van: Bolle op juli 04, 2017, 12:52:50
Dan wordt de komst van Mathieu wereldkundig gemaakt?

Ja dus

rudie

Maar volgens Oss gaat het inderdaad om Mathieu

hobbes

Citaat van: rudie op juli 04, 2017, 13:01:19
Maar volgens Oss gaat het inderdaad om Mathieu

Volgens Cambuur ook

Marc S


Collingwood

#22539
Als je de tweets van Henk Jan Dijks een beetje volgt mogen we vandaag wellicht nog wat verwachten. Hij zette gisteren Mathieu al op de foto, maar was vandaag weer aanwezig op de club met de hashtag nieuwe spelers.

Maar zoals al eerder gezegd mag hij ons graag in het ootje nemen. Dus wellicht was hij er gewoon voor die nieuwe inspanningsfysioloog of zo.
Kalmte alleen kan u redden.

Bolle

Citaat van: rudie op juli 04, 2017, 13:00:36
Wat een onzin zo'n filmpje........
Leuke binnenkomer voor een nieuwe speler ook: ga even stilstaan voor een filmpje van 10 seconden zonder hoofd.....

Volledig eens. Wat een onzin!

Josef

Hendriks is een broodje aap verhaal. Hij heeft nog een contract van 2 jaar in Deventer.
Dat is niet te betalen voor Cambuur.

DayDreamer

Als het nou een topspeler was geweest is het leuk zo'n cliffhanger. We hebben het hier over een speler van FC Oss.

HilversumOnTour

Citaat van: Bolle op juli 04, 2017, 13:07:15
Volledig eens. Wat een onzin!

Social Media van tegenwoordig  _O_ 8)

Nieuwe nummer 11 om 13:00 dus.... buitenspeler?

Hendrikscc

Citaat van: Bolle op juli 04, 2017, 13:07:15
Volledig eens. Wat een onzin!

Dat is toch leuk jonge  :y :thumbsup |:)