Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: rudie op juli 04, 2017, 13:00:36
Wat een onzin zo'n filmpje........
Leuke binnenkomer voor een nieuwe speler ook: ga even stilstaan voor een filmpje van 10 seconden zonder hoofd.....

Ach joh, laat de fans eerst even gissen. Steeds meer clubs doen het op zo'n manier. Niks mis mee wat mij betreft.

Collingwood

Dat mensen zich druk kunnen maken om zo'n filmpje zeg... (Zelf weten uiteraard.)
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Ach ik vind het wel geinig z'n filmpje

Bankzitter

Mooie transfer. Wij zijn een van de weinige clubs in de JL die een kleine transfersom kunnen betalen. Veel clubs hebben nog een relatief grote schuld en zullen onder de marktwaarde moeten verkopen als we een bod doen (zoals wij tot voor kort ook moesten doen met dragende spelers). Goede ontwikkeling.

denistel

Citaat van: DayDreamer op juli 04, 2017, 13:14:10
Als het nou een topspeler was geweest is het leuk zo'n cliffhanger. We hebben het hier over een speler van FC Oss.

1 met 10 goals en assists die hadden wij afgelopen seizoen niet hoor.

DayDreamer

Citaat van: denistel op juli 04, 2017, 13:40:01
1 met 10 goals en assists die hadden wij afgelopen seizoen niet hoor.

Hoefdraad?

denistel


hobbes


Collingwood

Zowel Daniels als Mathieu hebben het vorig seizoen statistisch erg goed gedaan, aangezien ze bij de twee van de mindere teams van de competitie speelden.
Kalmte alleen kan u redden.

Hasses

In het interview wat Arjen de Boer op OF had met VDB sprak ie over twee spelers, en nee niet Narsingh die z'n conditie op peil gaat houden bij Jong Cambuur. Bevestigt mij in een vraag hierover via twitter dat er later vandaag nog een andere speler gepresenteerd gaat worden.

Collingwood

Dat zal dan de middenvelder zijn die ons door de LC is beloofd   :proost.
Kalmte alleen kan u redden.

Blue_yellow

Vast die middenvelder van eindhoven |:)

Bernardo

Citaat van: Blue_yellow op juli 04, 2017, 15:21:20
Vast die middenvelder van eindhoven |:)

Denk het niet, die zou gewoon mee op trainingskamp met hun.

rudie

Geen idee wie het is, maar hier een stukje van 30 juni over een Schotse middenvelder die onderweg zou zijn naar een Nederlandse club: https://www.thescottishsun.co.uk/sport/football/1221051/charlie-telfer-dumbarton-dundee-united-rangers-holland/
The Sun volgens mij niet de meest betrouwbare krant daar, maar gezien zijn loopbaan tot nu toe niet direct Eredivise materiaal, dus misschien onderweg naar hier?

Blue_yellow

Citaat van: Bernardo op juli 04, 2017, 15:22:08
Denk het niet, die zou gewoon mee op trainingskamp met hun.
Benieuwd wie dan ook gezien mathieu geen middenvelder is