Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bolle

Citaat van: justremco op juli 04, 2017, 10:15:19
Spits Stanislav Kostov traint vandaag niet mee bij SC #Cambuur. De Bulgaar heeft elders onderdak gevonden.

Dus...

En nu de beurs trekken en voor Hendriks gaan! En lukt dat niet, dan Lieder ophalen!

Neem op de reis terug gelijk Ahannach en Smeets mee, dan zijn we een heel end op weg!

Scc4-ever

Citaat van: Gasgeve op juli 04, 2017, 09:30:31
Een bron van niks, maar hoop doet leven.

http://www.tilbo.com/mathieu-naar-cambuur/
o.a dat t een bron van niks is. Denk ik wel dat hij gaat komen.

Scc4-ever

Citaat van: Bolle op juli 04, 2017, 10:31:42
Dus...

En nu de beurs trekken en voor Hendriks gaan! En lukt dat niet, dan Lieder ophalen!

Neem op de reis terug gelijk Ahannach en Smeets mee, dan zijn we een heel end op weg!
Hélène Hendriks van fox sports?  :insane :_schater.  Wat betreft die je noemt die mogen van mij hier ook wel komen. 

Gasgeve

Hoevaak gaan we dat grapje van Helene Hendriks nog maken?  :zweep

Montana

Nee Reinder 'Peter Koelewijn' Hendriks :zweep

nannenijpscc

Justin Mathieu heeft een medische keuring gehad bij een Jupiler League club.. zou het Cambuur zijn?? goede keus van Cambuur!

justremco

Citaat van: nannenijpscc op juli 04, 2017, 11:36:16
Justin Mathieu heeft een medische keuring gehad bij een Jupiler League club.. zou het Cambuur zijn?? goede keus van Cambuur!

Die tekent vanmiddag...

DayDreamer

Maar is het wat?....

Collingwood

Citaat van: justremco op juli 04, 2017, 11:37:08
Die tekent vanmiddag...

Mooi! Flanken dan al aardig bezet met Mathieu en Daniels, en Houtkoop als nuttige backup. Ook Lilipaly kan nog op rechts spelen. Nog een topper er bij op links (droomspeler: Ahnanach) en we staan er wat dat betreft goed voor als je het mij vraagt.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Lijkt mij een prima speler. Snel en behendig, kan zelf scoren maar geeft ook regelmatig assists. Afgelopen seizoen 10 goals en 10 assists bij Oss, prima cijfers wmb

sunderland

Citaat van: Collingwood op juli 04, 2017, 11:49:17
Mooi! Flanken dan al aardig bezet met Mathieu en Daniels, en Houtkoop als nuttige backup. Ook Lilipaly kan nog op rechts spelen. Nog een topper er bij op links (droomspeler: Ahnanach) en we staan er wat dat betreft goed voor als je het mij vraagt.
houtkoop goede backup :_schater

Collingwood

Tsja, je kunt nu eenmaal niet 23 topspelers hebben.

Drumfather SCC

Collingwood zegt dan ook geen ''goed'' maar nuttig  :clint

Er mogen nu wel wat spelers komen ipv stafleden!

sunderland

Citaat van: Collingwood op juli 04, 2017, 12:25:51
Tsja, je kunt nu eenmaal niet 23 topspelers hebben.
maar iedereen mag wel kunnen voetballen en met verkeerde been bal erin schieten in laatste min :zweep

Collingwood

Citaat van: sunderland op juli 04, 2017, 12:29:20
maar iedereen mag wel kunnen voetballen en met verkeerde been bal erin schieten in laatste min :zweep

Herinner me daar nu niet weer aan...  ;(