Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: Unify op januari 13, 2017, 15:28:09
Hij heeft voor Heracles bedankt omdat hij zich eerst wil ontwikkelen in de Jup.
Wie weet is dit het buitenkansje waar v/d Belt over sprak?
Een van de grootste talenten van de juup
Maar waarom zou hij van eindhoven naar cambuur willen?

HilversumOnTour


ChantiSCC

Citaat van: speculeter op januari 13, 2017, 15:49:10
Een van de grootste talenten van de juup
Maar waarom zou hij van eindhoven naar cambuur willen?

Om zich beter te kunnen ontwikkelen, om meer kans te maken op promotie en misschien meer salaris? Alhoewel, dat laatste betwijfel ik. Kon naar Heracles waar ie meer zou verdienen dan bij ons natuurlijk.

DK

Citaat van: ChantiSCC op januari 13, 2017, 16:35:44
Om zich beter te kunnen ontwikkelen, om meer kans te maken op promotie en misschien meer salaris? Alhoewel, dat laatste betwijfel ik. Kon naar Heracles waar ie meer zou verdienen dan bij ons natuurlijk.

dan kan ie net zo goed bij Eindhoven blijven. En van Rai Vloet heeft ie natuurlijk al lang te horen gekregen dat het hier niet leuk is..  8P :R

Noordcambuur

We hebben veel te weinig verdedigers er moet zeker wat bij,van Deelen is altijd ziek en steenvoorden ook.

Bankzitter

#21140
Eens. Leuke vondst met Schilder maar die zou op het middenveld moeten spelen. Houtkoop is ook geen verdediger van nature. El Baad en Blackson maken nog fouten, geeft niets, maar je mag van hen niet verwachten dat ze samen de opbouw verzorgen . Waar blijf de opvolger van Leeuwin en Reijnen?

speculeter

De opvolger van reijnen. ...leeuwin en Ntoko komt uit Eindhoven.

justremco

Citaat van: speculeter op januari 14, 2017, 11:01:55
De opvolger van reijnen. ...leeuwin en Ntoko komt uit Eindhoven.

Was het maar zo'n feest

piene hassus

Dat was N'toko toch?

speculeter


justremco

Die komt echt niet hoor, gaat in de zomer naar de eredivisie

speculeter

El idrissi mag weg bij Ajax.
Buitenkansje voor ons?

sunderland

Goh wat zou ik makrini hier graag weer zien

zeewolde

Citaat van: picoberghuis op januari 16, 2017, 18:46:22
Ars naar fortuna.....waarom slapen wij??
want wij hebben nog geen spits van boven de 30?

Montana

Stans buiten de selectie gelaten bij NAC