Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Yoeri058

Duren één qua salaris maar is op te halen bij NAC. Met Stans op 10 kun je Streek doorschuiven naar de spits.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/716996/nac-wil-nu-al-afscheid-nemen-van-mislukte-aankoop-geen-gelukkig-huwelijk-.html

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Yellow Army

Citaat van: Yoeri058 op januari 18, 2017, 14:16:23
Duren één qua salaris maar is op te halen bij NAC. Met Stans op 10 kun je Streek doorschuiven naar de spits.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/716996/nac-wil-nu-al-afscheid-nemen-van-mislukte-aankoop-geen-gelukkig-huwelijk-.html

Toko gratis naar nac, Stans gratis naar ons. Done deal
Area 58

Vlampiep

Citaat van: Yellow Army op januari 18, 2017, 14:31:07
Toko gratis naar nac, Stans gratis naar ons. Done deal
Zou misschien bij ons zijn kwaliteiten kunnen etaleren, maar is waarschijnlijk niet haalbaar vanwege zijn salaris.

Yellow Army

Citaat van: Vlampiep op januari 18, 2017, 14:35:43
Zou misschien bij ons zijn kwaliteiten kunnen etaleren, maar is waarschijnlijk niet haalbaar vanwege zijn salaris.

Geen idee wat ie bij nac opstrijkt en wij hebben met het vertrek van toko weer wat ruimte in het budget gekregen
Area 58

Yoeri058

Citaat van: Vlampiep op januari 18, 2017, 14:35:43
Zou misschien bij ons zijn kwaliteiten kunnen etaleren, maar is waarschijnlijk niet haalbaar vanwege zijn salaris.

Toko was ook duur. Voor het we seizoen begonnen was er ook nog budget maar is er niks meer gekocht. Tis wel een risico om zo'n dure jongen in huis te halen. Als hij ook bij ons flopt heb je er niks aan...

Vlampiep

Citaat van: Yellow Army op januari 18, 2017, 14:38:54
Geen idee wat ie bij nac opstrijkt en wij hebben met het vertrek van toko weer wat ruimte in het budget gekregen
Dat is wel zo, maar wat een beoogde topper bij NAC verdient, is niet in verhouding wat Cambuur aan een topper kan betalen.
Het bedrijfsleven in Breda is niet te beroerd ontbrekend geld bij te financieren.
In de tijd met Riedstra was hier ook wel eens iets mogelijk, maar dat zijn vervlogen tijden.

speculeter

We hebben toch een spits nodig en geen middenvelder?

Lore

Citaat van: speculeter op januari 18, 2017, 18:38:19
We hebben toch een spits nodig en geen middenvelder?

Zo moeilijk is het allemaal toch niet.

Yellow Army

Citaat van: speculeter op januari 18, 2017, 18:38:19
We hebben toch een spits nodig en geen middenvelder?

Tenzij Barto of Hemmen vertrekt zie ik geen spits komen
Area 58

Voorstopper

Schijnt toch serieuse belangstelling te zijn voor vd Streek van Olle  :zucht

PePe

Citaat van: Voorstopper op januari 18, 2017, 22:46:59
Schijnt toch serieuse belangstelling te zijn voor vd Streek van Olle  :zucht

Niet meer volgens mij.

Voorstopper

Citaat van: PePe op januari 18, 2017, 22:54:10
Niet meer volgens mij.

Volgens mij zojuist gezien op Cambuurfront, nieuw artikel

zeewolde

Citaat van: Voorstopper op januari 18, 2017, 22:55:49
Volgens mij zojuist gezien op Cambuurfront, nieuw artikel
ook daar staat dat er belangstelling was .

Tanjajeah

Citaat van: Voorstopper op januari 18, 2017, 22:55:49
Volgens mij zojuist gezien op Cambuurfront, nieuw artikel

Cambuurfront is een plak- en knip en kopieersite die, als er even niets te melden is, schaamteloos nieuws van een paar week geleden in een nieuw jasje steekt...