Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Nou, vd Belt heeft hun nummer nog  :P

sunderland

Citaat van: Montana op januari 16, 2017, 21:04:06
Stans buiten de selectie gelaten bij NAC
dat kan alleen als streek vertrekt. Lijkt mij

sunderland

Citaat van: zeewolde op januari 16, 2017, 19:55:22
want wij hebben nog geen spits van boven de 30?
ars kan je kampioen maken als hij er een seizoen is. Die maakt er sowieso 25.

denistel

Citaat van: Montana op januari 16, 2017, 21:04:06
Stans buiten de selectie gelaten bij NAC

N TOKO  bankzitter :_schater

weestwel

Las zojuist dat Zeefuik bij FC Emmen traint om zijn conditie op peil te houden. Misschien kan hij het een half jaartje in Leeuwarden proberen. Hij zet in ieder geval wat meer gewicht in de strijd dan Hemmen en Barto bijelkaar. :y :y

weestwel

Citaat van: denistel op januari 16, 2017, 22:49:07
N TOKO  bankzitter :_schater

Zo ken ik er wel meer. Denk maar eens aan Ogbeche bijvoorbeleld. Oek eeuwig sonde.

sk13

Henk dijkhuizen is ook weer fit en geen club

Scc4-ever

#21157
Citaat van: weestwel op januari 16, 2017, 23:08:23
Las zojuist dat Zeefuik bij FC Emmen traint om zijn conditie op peil te houden. Misschien kan hij het een half jaartje in Leeuwarden proberen. Hij zet in ieder geval wat meer gewicht in de strijd dan Hemmen en Barto bijelkaar. :y :y
er werd ooit gepraat over een spelersruil tussen Erik Bakker & Zeefuik. Zeefuik wilde niet. http://www.dehuisaanhuis.nl/nieuws/34440/deal-cambuur-groningen-ketst-af-zeefuik-ik-ga-niet/

sunderland

Citaat van: sk13 op januari 16, 2017, 23:20:45
Henk dijkhuizen is ook weer fit en geen club
zeker niet verkeerd maar dan moet je weer 2 maand wachten voordat hij kan spelen waarschijnlijk

sk13

Dan kan je hem nu voor 1,5 jaar vastleggen met eenzijdige scc optie. En dan verder qua contract zijn er genoeg opties te verzinnen.

zeewolde

Die Henk Dijkhuizen is toch een rechtsback? Niet echt de positie waar we versterking nodig hebben.

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op januari 17, 2017, 20:00:53
Die Henk Dijkhuizen is toch een rechtsback? Niet echt de positie waar we versterking nodig hebben.
Vind ik ook, ik zit meer te denken aan een grote getalenteerde centrale verdediger, of jonge talentvolle spits.

sk13

Beter dan anderson op de back. Die zou je naar de half kunnen schuiven.

denistel

we spelen al jaren niet met halven volgens mij.altijd 3 middenvelders die meer
in de as spelen.

Unify

Citaat van: zeewolde op januari 17, 2017, 20:00:53
Die Henk Dijkhuizen is toch een rechtsback? Niet echt de positie waar we versterking nodig hebben.

Je kan beter op zoek gaan naar een goede linksback want Blackson komt nog duidelijk veel te kort!
Daarnaast toch graag een spits die wél kan scoren want met Hemmen gaat het 'm echt niet meer worden!