Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: denistel op juni 23, 2016, 12:08:45
denk dat muhren wel in de belangstelling staat maar het kon ook nog een verassende worden
we zullen het wel zien...

Die Janssen van AZ, is dat niet wat?
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

HilversumOnTour

Om mee te doen in de top 3 hebben we een goede JL spits nodig ala Ars die er 20+ in knalt.

Ben benieuwd
|:)

sunderland

Hoop echt dat nistel gelijk heeft.. Muhren zou echt een bovenslag zijn. Peters is ook niet een centrum spits en is wisselvallig zoals alle voorwaartse die we nu hebben

sunderland

Doe dan beide maar  :zweep

denistel

komt allemaal goed mannen.wut gewoon top 5 dit seizoen

sunderland

Citaat van: denistel op juni 23, 2016, 15:02:00
komt allemaal goed mannen.wut gewoon top 5 dit seizoen
nou dat hoop ik niet. Top 2

SCC

Citaat van: denistel op juni 23, 2016, 15:02:00
komt allemaal goed mannen.wut gewoon top 5 dit seizoen
Tankovic? Dat is in potentie ook een topper en volgens mij nog maar begin 20.

Gasgeve

Citaat van: SCC op juni 23, 2016, 15:33:00
Tankovic? Dat is in potentie ook een topper en volgens mij nog maar begin 20.
Veel te duur. En die denkt ook dat die veel beter is dan dat die in werkelijkheid is. Meleg achtig figuur, moeten we er niet bij hebben.

speculeter

Hoe is het met onze vriend makrini?
Zou die al heimwee hebben?

sccambuurlwdd

Citaat van: speculeter op juni 23, 2016, 16:50:57
Hoe is het met onze vriend makrini?
Zou die al heimwee hebben?
Misschien wel, maar gaat echt niet in de JL spelen.

speculeter

Ik haal hem persoonlijk op met de fiets?

058-4life

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 23, 2016, 12:05:16
Manchester City en de samenwerking.....
Daar zal vast iets vandaan komen toch??
Brandon Barker (lm-cm) Thierry Ambrose (sp) zijn de grootste talenten zo'n beetje. Hoe zit het eigenlijk met dat Turkse knaapje Unal die het bij NAC best leuk deed?!

denistel

Citaat van: Gasgeve op juni 23, 2016, 15:39:27
Veel te duur. En die denkt ook dat die veel beter is dan dat die in werkelijkheid is. Meleg achtig figuur, moeten we er niet bij hebben.

huren mut wel kenne toch. meleg achtig figuur?? nou mag van mij zo komen hoor.

sunderland