Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

okkele

deul waarschijnlijk naar excelsior,zonde.
milan vissie idd naar beloften cambuur.

verder begrijp ik echt niet hoe ik transferberichten tegen kan komen mbt fc fraude(twente).
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

El Ma-kri-niii

Citaat van: okkele op juni 22, 2016, 11:13:51
deul waarschijnlijk naar excelsior,zonde.
milan vissie idd naar beloften cambuur.

verder begrijp ik echt niet hoe ik transferberichten tegen kan komen mbt fc fraude(twente).
Twente zal ook een selectie moeten hebben begin augustus. Wat ik niet snap is dat ze zich nog mengen in de categorie Vd Berg, die te duur voor NEC was. Spelers als Narsingh en Pereira zouden ze moeten halen.

PePe

#19112
Kunnen we voor het komende seizoen nog een speler van City begroeten?
Henry was in gesprek met City, dit is hij blijkbaar nog steeds?

CamLeeuw

Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 22, 2016, 11:21:02
Twente zal ook een selectie moeten hebben begin augustus. Wat ik niet snap is dat ze zich nog mengen in de categorie Vd Berg, die te duur voor NEC was. Spelers als Narsingh en Pereira zouden ze moeten halen.
Ze wilden Klich zelfs ook halen. Het blijkt dat er nog voldoende geld is, om spelers te halen die hoge salarissen hebben.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

hobbes


Het is nu officieel  |:)

SC Cambuur @SCCambuurLwd 

ALWEER RAAK: verdediger ChirĂ³ N'Toko (28) komt voor 2 seizoenen naar SC #Cambuur! pic.twitter.com/BZiFtLR7hC


poelie-lwd

Citaat van: okkele op juni 22, 2016, 11:13:51
deul waarschijnlijk naar excelsior,zonde.
milan vissie idd naar beloften cambuur.

verder begrijp ik echt niet hoe ik transferberichten tegen kan komen mbt fc fraude(twente).

Deul heeft een brakke knie.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: hobbes op juni 22, 2016, 11:44:18
Het is nu officieel  |:)

SC Cambuur @SCCambuurLwd 

ALWEER RAAK: verdediger ChirĂ³ N'Toko (28) komt voor 2 seizoenen naar SC #Cambuur! pic.twitter.com/BZiFtLR7hC

_O_
Iedereen heeft recht op mijn mening.

ruubmac

Is Poepon iets voor ons in de spits? In de ere geen doelpuntenmaker, maar misschien kan hij het een treetje lager?

speculeter

Citaat van: ruubmac op juni 22, 2016, 20:41:08
Is Poepon iets voor ons in de spits? In de ere geen doelpuntenmaker, maar misschien kan hij het een treetje lager?
ik vind die poepon persoonlijk helemaal niks.

Proberen korte te halen.
En muhren huren van AZ.

Vd laan er nog bij  en we zijn klaar.

Bernardo

Tom Overtoom naar Almere. Werd hier toch ook genoemd?

Collingwood

Citaat van: Bernardo op juni 23, 2016, 11:59:49
Tom Overtoom naar Almere. Werd hier toch ook genoemd?

Klopt, maar ik denk dat dat voornamelijk op voorspraak van Keizer was aangezien de aandacht later werd verlegd naar Receveur.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: ruubmac op juni 22, 2016, 20:41:08
Is Poepon iets voor ons in de spits? In de ere geen doelpuntenmaker, maar misschien kan hij het een treetje lager?

die zit veel te hoog in de boom hoorde ik,,ik verwacht er wel 1 van az.
ook een linksback mut er nog bij.

Geelblauwstiens

Manchester City en de samenwerking.....
Daar zal vast iets vandaan komen toch??

moodygrunn

Citaat van: denistel op juni 23, 2016, 12:02:01
die zit veel te hoog in de boom hoorde ik,,ik verwacht er wel 1 van az.
ook een linksback mut er nog bij.

Vaarnold, Lewis of Muhren?
In Henk en Sandor we trust

denistel

Citaat van: moodygrunn op juni 23, 2016, 12:05:58
Vaarnold, Lewis of Muhren?

denk dat muhren wel in de belangstelling staat maar het kon ook nog een verassende worden
we zullen het wel zien...