Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L - ADO vrijdag 5 april 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 30, 2024, 13:43:22

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Mooi dat de play-offs bestaan en je zo alsnog een spannend seizoenseinde kan hebben :thumbsup

ADO is uit vorm, ben benieuwd of Dokter Cambuur weer om de hoek komt of dat we serieus mee gaan doen nog

papier

Citaat van: Bussum op april 02, 2024, 13:41:39
Mooi dat de play-offs bestaan en je zo alsnog een spannend seizoenseinde kan hebben :thumbsup

ADO is uit vorm, ben benieuwd of Dokter Cambuur weer om de hoek komt of dat we serieus mee gaan doen nog

In Den Haag wonnen we terecht, waren we beter. Maar ADO heeft individueel veel kwaliteiten dus dat kan ons natuurlijk de nek om doen... zo goed zijn we niet. Desalniettemin hoop ik dat ADO het walgelijk slecht doet, kennelijk hebben ze het 11e salarishuis van Nederland (https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/13423314/om-deze-drie-redenen-is-het-alarmfase-een-bij-ado-den-haag) doe toch even normaal joh in de KKD!!!!

Overigens zou ik om dezelfde reden het wel tof vinden als Roda nog boven Groningen eindigt. Omdat die laatste club een begroting heeft van 18 miljoen euro? Bizar bedrag voor de KKD.

Inferno-058

Citaat van: Bussum op april 02, 2024, 13:41:39
Mooi dat de play-offs bestaan en je zo alsnog een spannend seizoenseinde kan hebben :thumbsup

ADO is uit vorm, ben benieuwd of Dokter Cambuur weer om de hoek komt of dat we serieus mee gaan doen nog
Uit vorm maar alsnog (veel) verder dan SCC. Dit wordt weer een hele lastige pot, maar ik ben wel positief gestemd eigenlijk.

sunderland

We hoeven voor geen enkele kkd club bang te zijn

piene hassus

 we mutte foor gien enkele kkd klub bang weze, anders hewwe we inne ere divisie nix te soeken

sunderland

Citaat van: piene hassus op april 02, 2024, 17:13:10
we mutte foor gien enkele kkd klub bang weze, anders hewwe we inne ere divisie nix te soeken
su ist

sunderland

Citaat van: Inferno-058 op april 02, 2024, 15:38:12
Uit vorm maar alsnog (veel) verder dan SCC. Dit wordt weer een hele lastige pot, maar ik ben wel positief gestemd eigenlijk.
we zijn beide kopzwaar. Bij ADO loopt heel veel kwaliteit voorin en bij ons eigenlijk ook. Voordeel is dat wij nu eindelijk achterin ook beter worden

papier

Citaat van: sunderland op april 02, 2024, 17:37:55
we zijn beide kopzwaar. Bij ADO loopt heel veel kwaliteit voorin en bij ons eigenlijk ook. Voordeel is dat wij nu eindelijk achterin ook beter worden

Ado is vooral kopzwaar, voetballend zijn zij echt minder dan wij zijn. Ongekend met zo'n budget.

PePe

Citaat van: sunderland op april 02, 2024, 15:42:02
We hoeven voor geen enkele kkd club bang te zijn

Maar wel voor die lange Veerman!!

ChantiSCC

Citaat van: papier op april 02, 2024, 14:06:27
In Den Haag wonnen we terecht, waren we beter. Maar ADO heeft individueel veel kwaliteiten dus dat kan ons natuurlijk de nek om doen... zo goed zijn we niet. Desalniettemin hoop ik dat ADO het walgelijk slecht doet, kennelijk hebben ze het 11e salarishuis van Nederland (https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/13423314/om-deze-drie-redenen-is-het-alarmfase-een-bij-ado-den-haag) doe toch even normaal joh in de KKD!!!!

Overigens zou ik om dezelfde reden het wel tof vinden als Roda nog boven Groningen eindigt. Omdat die laatste club een begroting heeft van 18 miljoen euro? Bizar bedrag voor de KKD.

Alsjeblieft niet zeg. Een KKD volgend jaar met Groningen en Vitesse, dan kom je niet gemakkelijk in de top 2 h?... clubs met veel budget moeten gewoon promoveren, maakt het voor ons makkelijker volgend seizoen. Su moest t mar sien.

Inferno-058

Citaat van: papier op april 02, 2024, 17:47:46
Ado is vooral kopzwaar, voetballend zijn zij echt minder dan wij zijn. Ongekend met zo'n budget.
Voetballend beter maar wel 10 punten onder ze staan, maar ik ben het eens dat ADO niet z? sterk is.

sunderland

Citaat van: PePe op april 02, 2024, 18:03:06
Maar wel voor die lange Veerman!!
precies en daarom moeten wij 3 maken. Overigens voetbalde Smand uitstekend tegen hem in Den Haag

papier

Citaat van: ChantiSCC op april 02, 2024, 19:59:59
Alsjeblieft niet zeg. Een KKD volgend jaar met Groningen en Vitesse, dan kom je niet gemakkelijk in de top 2 h?... clubs met veel budget moeten gewoon promoveren, maakt het voor ons makkelijker volgend seizoen. Su moest t mar sien.

Vanaf plek 3 zie ik Groningen ook wel promoveren, die groeien gewoon in het seizoen en hebben een uitstekende selectie. Maar puur om hun budget vind ik het wel lollig. Ado zal wel weer eens moeten gaan snijden verwacht ik, en los daarvan is hun beleid behoorlijk slecht. NAC komt er denk ik wel weer aan, Van Gastel vertrekt maar niet omdat hij wordt ontslagen... dat is uniek in Breda.

papier

Citaat van: Inferno-058 op april 02, 2024, 20:12:56
Voetballend beter maar wel 10 punten onder ze staan, maar ik ben het eens dat ADO niet z? sterk is.

Met een dergelijk salarishuis mag je inderdaad verwachten dat de individuele kwaliteiten er zijn om wedstrijden te beslissen. Daar waar bij ons individuele fouten dat ook doen maar dan de verkeerde kant op. Maar het is daar vrij opportunistisch gokken op goede spelers, en niet per se een goed team.

denistel

Narty voor Balk zoals het er nu uitzag op de training