Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L - ADO vrijdag 5 april 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 30, 2024, 13:43:22

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: papier op april 04, 2024, 17:42:49
Zal dit het seizoen zijn met de hoogste bezettingsgraad ooit in de KKD? Wel opvallend, jarenlang KKD maar eigenlijk zelden uitverkocht in mijn beleving. Behalve dit seizoen, schering en inslag.
Dat is voornamelijk te danken aan Henk en de onvoorspelbare uitslagen.

papier

Citaat van: Bankzitter op april 04, 2024, 17:56:52
Nog steeds de nasleep van die 2 kampioenschappen en het halve seizoen daarna... toen hebben we veel zieltjes gewonnen.
(En bij de concurrent zijn het al jaren kleurloze seizoenen... het is hier nooit saai)

Meer aansprekende tegenstanders speelt ook mee denk ik. Roda, NAC, Groningen, ADO. Daar speel je toch liever tegen dan RKC, Almere, Volendam (hoewel ook leuk)

DayDreamer

Veel mensen met een seizoenskaart omdat ze eerste keus in nieuwe stadion willen, daarom dit seizoen goede bezetting.

papier

Citaat van: DayDreamer op april 04, 2024, 19:44:59
Veel mensen met een seizoenskaart omdat ze eerste keus in nieuwe stadion willen, daarom dit seizoen goede bezetting.

Dat helpt ook mee inderdaad, goed punt. Ben wel benieuwd wanneer we daar uberhaupt eens iets van horen.....

sunderland


Arno A


denistel

mooi weer een volle bak het kan nu nog.. 3 punten pakken is het
enige wat telt dus knallen met zien allen

sunderland

Citaat van: denistel op april 05, 2024, 13:43:05
mooi weer een volle bak het kan nu nog.. 3 punten pakken is het
enige wat telt dus knallen met zien allen
nou prachtig weer hoor :(

Specuveter

Citaat van: sunderland op april 05, 2024, 13:51:58
nou prachtig weer hoor :(
je leest de zin verkeerd.
Mooi weer een volle bak!

Vlampiep


sunderland


sunderland

Trainert zegt 2-0 en ik volg hem sinds ie ut licht het sien.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op april 05, 2024, 17:37:28
Trainert zegt 2-0 en ik volg hem sinds ie ut licht het sien.
nou als Trainert weer gelijk heeft dan mutte ze maar standbeeld van hem maken bij het nieuwe Cambuur stadion   :y

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

ChantiSCC

Van Osch.. kan echt niet hoor. Wat bist doe een minne keeper gadverdamme.