Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L - ADO vrijdag 5 april 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 30, 2024, 13:43:22

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Vlampiep op april 08, 2024, 10:55:50
We hebben niets te zoeken  in de na competitie. Je mist wel wat inkomsten, maar de tijd kan beter worden besteed  aan voorbereiding van het komend seizoen.
zo sta ik er helemaal niet in. Ik denk dan welke clubs in de nacompetitie zijn beter? Ik weet op dit moment is iedereen beter maar dat kan zomaar omslaan. Het blijft voetbal. Almere promoveerde als 6 e en speelde iedere club weg in de nacompetitie

papier

Omdat we regelmatig vrij waardeloos spelen en eigenlijk een perspectiefloos seizoen draaien hebben we werkelijk waar alleen maar te winnen in de play offs. Daar waar we voorheen vaak juist een partij waren die alleen maar kon verliezen voor mij gevoel.

denistel

we zien het de laatste maanden wel toch,vrijdag lwamen we dik ter kort
tegen d haag wat 1 van de tegesntanders kan zijn. roda en groningen zijn
ook beter, het blijft idd play offs maar daar hebben we in de selectie
te weinig winnaars en slimheid is mijn mening,

Inferno-058

Citaat van: Specuveter op april 08, 2024, 10:42:03
We krijgen tik op tik.
Toch sta je maar 1 punt achter op de nummer 8 MVV.
De play offs zijn dus nog steeds ??n mogelijkheid.
Buiten het feit dat we er niks te zoeken hebben moeten we het eerst maar eens zien te halen. Denk dat je nog zeker 3 keer moet winnen, en we treffen nu de sterkere tegenstanders. We gaan het zien.

sunderland

#169
Citaat van: Specuveter op april 08, 2024, 10:42:03
We krijgen tik op tik.
Toch sta je maar 1 punt achter op de nummer 8 MVV.
De play offs zijn dus nog steeds ??n mogelijkheid.
?. Is mvv beter ? In mijn ogen niet. Maandag zal een hele moeilijke worden en helemaal nadat zelfs Den Bosch daar wint. Er zal nu weer een heel ander team staan. Hoop dat er veel geblesseerd zijn bij Ajax 1. Gelukkig moeten hun zondag en zullen ze nu eerder jongelingen opstellen na dat debacle

papier

Citaat van: sunderland op april 09, 2024, 17:07:32
?. Is mvv beter ? In mijn ogen niet. Maandag zal een hele moeilijke worden en helemaal nadat zelfs Den Bosch daar wint. Er zal nu weer een heel ander team staan. Hoop dat er veel geblesseerd zijn bij Ajax 1.

Den Bosch mocht ook aantreden tegen die buitenspeler van 15 miljoen ofzo en Rijkhoff die terug is gehaald van Dortmund. Begrep zelfs dat Jong Ajax maar 1 schot op doel had ofzo. Nou ja we zien het wel, hoe slechter de tegenstander in een flow zit hoe beter ze tegen ons zijn. Ik zie ons echt geen PO meer halen met dit voetbal, deze selectie en ons programma. Ook niet als we wel winnen van Jong Ajax. Groningen/Roda/Dordrecht, 0 punten.

denistel

Citaat van: sunderland op april 09, 2024, 17:07:32
?. Is mvv beter ? In mijn ogen niet. Maandag zal een hele moeilijke worden en helemaal nadat zelfs Den Bosch daar wint. Er zal nu weer een heel ander team staan. Hoop dat er veel geblesseerd zijn bij Ajax 1. Gelukkig moeten hun zondag en zullen ze nu eerder jongelingen opstellen na dat debacle

deden nog al wat namen mee hoor bij ajax op papier een sterk team maar bakten er niks
van dan weet je het volgende week wel dat vliegt alles er in

beam

Citaat van: papier op april 08, 2024, 13:31:18
Omdat we regelmatig vrij waardeloos spelen en eigenlijk een perspectiefloos seizoen draaien hebben we werkelijk waar alleen maar te winnen in de play offs. Daar waar we voorheen vaak juist een partij waren die alleen maar kon verliezen voor mij gevoel.
Kijk dat is de instelling! we kunnen alleen maar verrassen in de PO!!!!