Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L - ADO vrijdag 5 april 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 30, 2024, 13:43:22

Vorige topic - Volgende topic

oost

Citaat van: James op april 06, 2024, 19:32:32
Ja dat valt mij ook op. De ene na de andere kan er niks van. Tuurlijk is dit een drama seizoen maar je mag maar wat blij zijn met zo'n bestuur. vd Belt is voor Cambuur begrippen een kanjer. Alle schulden weggewerkt en dan ook nog een nieuw stadion realiseren. Sinds 2013 meer eredivisie gespeeld dan de gehele (club-)historie daarvoor. Dan een de Graaf die alle rust uitstraalt en een trainer die Cambuur qua positief voetbal op de kaart heeft gezet. Vanaf de zijlijn lijkt het alleen dat De Jong wel een goede assistent kan gebruiken, lees een tacticus.

Het is nu alleen even pech met de TD. Booy heeft het ook zo slecht niet gedaan alleen kon hij op een gegeven moment ook niet betere spelers krijgen. Het is meer dan logisch dat clubs als Cambuur binnen drie jaar degraderen. Gebeurt ook met Excelsior, Volendam en volgend seizoen waarschijnlijk een Heracles, Zwolle, Eagles of Almere City.

En ja als we reageren op de korte termijn dat is het allemaal klote maar als ik kijk naar de laatste 10 jaar presteert Cambuur mijn inziens boven verwachting. Reuring is goed want dat zorg voor leven maar ik zou er niet aan moeten denken dat we elk seizoen het beleid maar aanpassen aan de prestaties. Dat zou nog eens wanbeleid zijn.

Ik begrijp dat je het probeerd te relativeren en dat is je goed recht.
Maar kom op er zit wel een verschil tussen eredivisie spelen en proberen niet te degraderen, of je speelt in de kkd om promotie. Nu speel je niet eens om promotie en haal je wss de PO niet eens. Dat is toch een schande en mag je toch kritisch zijn?

PePe

Door 1 te dure speler, noodzakelijk moeten bezuinigen, dat is de oorzaak van dit elftal.
Het is jammer dat we niet in de Eredivisie spelen, als we naar het nieuwe stadion gaan.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: oost op april 06, 2024, 21:30:32
Ik begrijp dat je het probeerd te relativeren en dat is je goed recht.
Maar kom op er zit wel een verschil tussen eredivisie spelen en proberen niet te degraderen, of je speelt in de kkd om promotie. Nu speel je niet eens om promotie en haal je wss de PO niet eens. Dat is toch een schande en mag je toch kritisch zijn?
Nee dat is geen schande met deze tienerploeg je wist vantevoren al dat playoffs hoogst haalbare was.
We hebben bij lange na niet genoeg kwaliteit op t veld. Daarom irriteer ik me steeds hier dat mensen dat niet zien en maar klagen dat t zo slecht is. Slecht is het jah maar dat kun je dit jonge ploegje eigenlijk niet verwijten, we kenne niet beter.
Dan moet alles een keer goed vallen en wat  geluk met.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: PePe op april 06, 2024, 21:37:15
Door 1 te dure speler, noodzakelijk moeten bezuinigen, dat is de oorzaak van dit elftal.
Het is jammer dat we niet in de Eredivisie spelen, als we naar het nieuwe stadion gaan.
jah is ook jammer, maar als je daar speelt moet je ook eerst genoeg kwaliteit hebben om er redelijkerwijs in te kunnen blijven.
Heeft nu helemaal geen zin.
Rustig blijven langzaam begroting omhoog, betere spelers en dan komme we dr wel.
Vraagt geduld en das niet Liwadden zn sterkste punt.

Bankzitter

Een jong ploegje kan prima, als de as goed is. Het zijn de ? sterkhouders? die laten afweten:
VOsch, Tol, Bergsma,vMullem, vKaam , Uldrikis.
Wormgoor ook niks aan gehad.

De Gast

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 06, 2024, 23:27:00
Nee dat is geen schande met deze tienerploeg je wist vantevoren al dat playoffs hoogst haalbare was.
We hebben bij lange na niet genoeg kwaliteit op t veld. Daarom irriteer ik me steeds hier dat mensen dat niet zien en maar klagen dat t zo slecht is. Slecht is het jah maar dat kun je dit jonge ploegje eigenlijk niet verwijten, we kenne niet beter.
Dan moet alles een keer goed vallen en wat  geluk met.

Het voetbal valt mij ook totaal niet tegen. Menig supporter zag dit van tevoren wel aankomen. Alleen het bestuur niet. Gewoon prutswerk.

papier

Citaat van: oost op april 06, 2024, 21:30:32
Ik begrijp dat je het probeerd te relativeren en dat is je goed recht.
Maar kom op er zit wel een verschil tussen eredivisie spelen en proberen niet te degraderen, of je speelt in de kkd om promotie. Nu speel je niet eens om promotie en haal je wss de PO niet eens. Dat is toch een schande en mag je toch kritisch zijn?

Dat we geen PO halen is wel een schande, daar ben ik het wel mee eens.

sunderland

Je zag aan Denhaag dat leeftijd wel degelijk invloed heeft. De as moet gewoon goed zijn met ervaring. Met ervaring bedoel ik ook goghme en wedstrijdervaring. Wout Droste kwam van Eagels en had al 200 wedstrijden gespeeld. Dat soort spelers en 2 jonkies. En de bank met 2 of 3 jonkies en ook nog 2 die tegen de basis aanzitten. Breij was bijv 12 e man en kon er zo in.

sunderland

Citaat van: De Gast op april 07, 2024, 07:58:37
Het voetbal valt mij ook totaal niet tegen. Menig supporter zag dit van tevoren wel aankomen. Alleen het bestuur niet. Gewoon prutswerk.
mij valt het voetbal wel erg tegen. We hebben ook prima wedstrijden gespeeld en daarom is het zo jammer en appart dat het nu niet meer kan. Zal nogmaals opnoemen tegen wie het prima was omdat heel veel dat weer zijn vergeten. ADO uit, VVV uit, Graafschap uit, NAC uit, Willem 2 uit, Roda thuis , Graafschap uit, Willem 2 thuis en ik vergeet nog wel een paar. En de beker was uitstekend. Nu ik het zo opnoem is het wel heel gek?. Het is een labiel zootje lijkt het wel.

Bankzitter

Uldrikis is toch ook alleen goed wanneer hij er zin in heeft?
Die heeft toch regelmatig een offday.
Ik ben wel fan van hem, maar ook te wisselvallig. Die haalt er ook niet alles uit.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op april 07, 2024, 08:41:21
mij valt het voetbal wel erg tegen. We hebben ook prima wedstrijden gespeeld en daarom is het zo jammer en appart dat het nu niet meer kan. Zal nogmaals opnoemen tegen wie het prima was omdat heel veel dat weer zijn vergeten. ADO uit, VVV uit, Graafschap uit, NAC uit, Willem 2 uit, Roda thuis , Graafschap uit, Willem 2 thuis en ik vergeet nog wel een paar. En de beker was uitstekend. Nu ik het zo opnoem is het wel heel gek?. Het is een labiel zootje lijkt het wel.
het laatste een labiel zootje klopt helemaal  :thumbsup
We hebben dit seizoen niet veel gebracht en zeker tegen de jonge teams en clubs onderaan op de ranglijst.
De balans is niet goed genoeg geweest in de selectie.
En dan betaal je zoveel voor een seizoenskaart en wat heb je gezien dit seizoen  8P
Ik hoop zo dat er volgend seizoen in het nieuwe stadion een hele goede selectie staat.

papier

Wij betalen vrij weinig voor een seizoenskaart toch?

oost

Citaat van: papier op april 07, 2024, 11:36:14
Wij betalen vrij weinig voor een seizoenskaart toch?

Cambuur behoord volgens mij zelfs tot 1 van duurste van Nederland   :rodekaart

Grijskijkert

Citaat van: oost op april 07, 2024, 11:58:33
Cambuur behoord volgens mij zelfs tot 1 van duurste van Nederland   :rodekaart
Hou toch op, de 8ste plek in de KKD en plek 23 in het betaald voetbal.
IN HENK WE TRUST!!!

oost

#149
Citaat van: De Gast op april 07, 2024, 07:58:37
Het voetbal valt mij ook totaal niet tegen. Menig supporter zag dit van tevoren wel aankomen. Alleen het bestuur niet. Gewoon prutswerk.

Heel eerlijk had ik niet verwacht dat het zo labiel zou zijn.
Natuurlijk had ik geen vertrouwen in Ultee en had ik wel verwacht dat we geen kampioen zouden worden.
Maar voor het seizoen begon.

De jong jeugd internationaal
Van kaam jeugd internationaal
Van osch jong psv en ex eerste keeper fortuna
Bergsma goede ervaren kracht
Balk leuk talentje die het een niveau lager mag laten zien
Drikes A internationaal Letland
Tol een bult ervaring

Dat het zo gelopen is blijft klote, enige kritiek punt was de breedte van de selectie.
En dat is volledig uitgekomen, door blessures en uit vorm zijnde spelers is dit een kut seizoen geworden.

Dus ik denk dat wij blij mogen zijn dat feyenoord onze TD heeft gekocht,  anders had cambuur hem misschien nu moeten ontslaan