Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L - ADO vrijdag 5 april 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 30, 2024, 13:43:22

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Balk een leuk talentje een niveautje lager spelen  :_schater heb je afgelopen vrijdag weer gezien dat we een Balk misten?.

papier

Citaat van: Grijskijkert op april 07, 2024, 12:02:28
Hou toch op, de 8ste plek in de KKD en plek 23 in het betaald voetbal.

Ik heb hier eerder diepgravend onderzoek naar gedaan, totale onzin wat hij zegt:
Citaat van: papier op februari 24, 2024, 14:06:37
Nou ja wat HvC zegt dat herken ik ook wel. Ik heb dan nog een gouden seizoenskaart dus een lagere prijs maar eerlijk waar.. hij is echt goedkoop tov andere clubs waar wij ons aan zouden kunnen/moeten spiegelen.

Midden lange zijde, ik betaal 226 dacht ik? normaal 265.
Emmen 315
Graafschap 310 (voor gemak halve verdubbeld)
Nac 304
Groningen 325
Willem II 355
ADO 270
Roda 259
Vvv 270

Do the math

papier

Citaat van: Noordcambuur op april 07, 2024, 12:36:46
Balk een leuk talentje een niveautje lager spelen  :_schater heb je afgelopen vrijdag weer gezien dat we een Balk misten?.

Volgens mij bedoelt hij dat hij voorafgaand aan het seizoen wel meer van onze selectie had verwacht. Omdat  Balk een leuk talent is die het nu eens op een niveaulager moet doen. En dat heeft hij waargemaakt. Dus volgens mij zijn jullie het wel eens met elkaar vwb Balk.

Grijskijkert

Citaat van: papier op april 07, 2024, 12:50:05
Ik heb hier eerder diepgravend onderzoek naar gedaan, totale onzin wat hij zegt:
:thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

oost

Citaat van: papier op april 07, 2024, 12:54:52
Volgens mij bedoelt hij dat hij voorafgaand aan het seizoen wel meer van onze selectie had verwacht. Omdat  Balk een leuk talent is die het nu eens op een niveaulager moet doen. En dat heeft hij waargemaakt. Dus volgens mij zijn jullie het wel eens met elkaar vwb Balk.

:thumbsup :proost

Noordcambuur

Citaat van: papier op april 07, 2024, 12:54:52
Volgens mij bedoelt hij dat hij voorafgaand aan het seizoen wel meer van onze selectie had verwacht. Omdat  Balk een leuk talent is die het nu eens op een niveaulager moet doen. En dat heeft hij waargemaakt. Dus volgens mij zijn jullie het wel eens met elkaar vwb Balk.
oke bedankt papier voor uitleg  :thumbsup


PePe

Is het jullie ook opgevallen de 2e helft toen Cambuur in een goede fase zat, ging er 1 op de grond zitten (zg blessure) het hele elftal van ADO stond snel bij de trainer voor overleg.

Zuid1991

Citaat van: PePe op april 07, 2024, 16:23:17
Is het jullie ook opgevallen de 2e helft toen Cambuur in een goede fase zat, ging er 1 op de grond zitten (zg blessure) het hele elftal van ADO stond snel bij de trainer voor overleg.
Welke goede fase.....

Poetser


Mike SCC

Citaat van: Poetser op april 07, 2024, 19:41:04
Die hef ik oek mist denk ik

We werden van het kastje naar de muur gespeeld. Alleen de eerste 10 (?) minuten waren wel aardig. Toen ADO meer in de wedstrijd kwam waren we nergens meer en was het ouderwets ziekenhuisballen geven. We werden tactisch, technisch en op duelkracht afgetroefd. Maar ook, en dat vond ik het ergste, op de pure wil en inzet om te winnen. Ze zullen vast wel hun best doen maar toch komt het vaak in thuiswedstrijden totaal niet uit de verf. En dat afgewisseld met juist heel sterke wedstrijden tegen ADO uit, VVV uit, NAC uit, het hele rijtje is al opgenoemd

sunderland

Citaat van: PePe op april 07, 2024, 16:23:17
Is het jullie ook opgevallen de 2e helft toen Cambuur in een goede fase zat, ging er 1 op de grond zitten (zg blessure) het hele elftal van ADO stond snel bij de trainer voor overleg.
dat is mij zeker opgevallen. 2 konden even wat eten en de rest kreeg uitleg. Het was idd even een fase waar wij het anders hadden staan en we even 5 minuten gelijkwaardig waren

Specuveter

We krijgen tik op tik.
Toch sta je maar 1 punt achter op de nummer 8 MVV.
De play offs zijn dus nog steeds ??n mogelijkheid.

michello

Citaat van: Specuveter op april 08, 2024, 10:42:03
We krijgen tik op tik.
Toch sta je maar 1 punt achter op de nummer 8 MVV.
De play offs zijn dus nog steeds ??n mogelijkheid.

Kijk even naar ons programma en je weet voldoende. Ik ben normaal gesproken wel positief, maar ik zie weinig reden te denken dat we play-offs nog gaan halen.

Vlampiep

Citaat van: Specuveter op april 08, 2024, 10:42:03
We krijgen tik op tik.
Toch sta je maar 1 punt achter op de nummer 8 MVV.
De play offs zijn dus nog steeds ??n mogelijkheid.
We hebben niets te zoeken  in de na competitie. Je mist wel wat inkomsten, maar de tijd kan beter worden besteed  aan voorbereiding van het komend seizoen.