Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Eindhoven-SC Cambuur

Gestart door nee,wel?, maart 25, 2024, 08:39:29

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: denistel op maart 26, 2024, 14:19:09
technisch vind ik em bepaald niet sterk hoor.
Hij is inderdaad niet gegeven met de techniek van een Veerman, maar in de KKD kan hij probleemloos mee vind ik.
Van Kaam daartegen is technisch begaafder, maar speelt met een instelling van Jan Kont.

De Gast

Ik gun Uldrikis wel z'n eerste 10de goal ooit in een seizoen. Wurdt nog spannend maar zou moeten lukken.

sunderland

Citaat van: denistel op maart 26, 2024, 14:19:09
technisch vind ik em bepaald niet sterk hoor.
net zoals 9 anderen in de selectie. Bergsma heeft een goede eerste bal aanname en Wiebe ook en Fedde ook. Smit springt de bal altijd 2 meter van de voet. Als Smit niet hoeft aan te nemen is ie heel sterk met afronding

Vlampiep

Citaat van: De Gast op maart 26, 2024, 16:09:41
Ik gun Uldrikis wel z'n eerste 10de goal ooit in een seizoen. Wurdt nog spannend maar zou moeten lukken.
Met een betere selectie metname vleugelspers had hij er zo 20 in gekwetst.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: EdsjeSCC op maart 25, 2024, 18:27:04
Ik denk dat Uldrikis ook niet basis gaat spelen hoor. Speelt morgen nog interland, zal dan misschien donderdag 1 keer trainen?

Zit op het bankje, dus moe zal hij niet zijn  ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op maart 26, 2024, 19:23:10
Met een betere selectie metname vleugelspers had hij er zo 20 in gekwetst.

Heerlijk, dat optimisme :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

oost

Wel een interessante discussie, Smit is voetballende echt wel een stuk minder dan Drikes.
Maar in een 5-3-2 systeem komt hij miss wel beter tot zijn recht dan drikes. Drikes is minder snel en minder koud voor de goal. Ik ben wel heel benieuwd hoelang Henk aan dit systeem durft vast te houden. Telstar is natuurlijk geen graad meter. Maar de punten zijn zo belangrijk. Hoewel ze nog steeds de tegenstander laten schieten vanaf 16 meter zonder druk.
Dus of het lek nu boven is? We gaan het zien |:)

papier

Het spel van Drikus is meer geschikt voor meevoetballen. Maar een betere voetballer in die zin dat zou ik hem niet toeschrijven, beetje hetzelfde niveau wat mij betreft.

Kuzmanovic-Apeldoorn

#38
Is er nog iemand met een plaatsje vrij in de auto. Dan zou ik graag vanaf ergens in Eindhoven mee willen rijden. Graag een pb.

EDIT: GELUKT _O_
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Nou al een opstelling bekend  :?

Grijskijkert

#40
Citaat van: Noordcambuur op maart 28, 2024, 12:39:41
Nou al een opstelling bekend  :?
Jawel maar er zijn mensen(onder aanvoering van Poetser) die het niet leuk vinden dat ik wat neerzet dus is het wachten op de gebruikelijke kanalen, ik ben weg!  :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Poetser

Citaat van: Grijskijkert op maart 28, 2024, 15:10:12
Jawel maar er zijn mensen(onder aanvoering van Poetser) die het niet leuk vinden dat ik wat neerzet dus is het wachten op de gebruikelijke kanalen, ik ben weg!  :thumbsup

Zo. Hier moet ik even van bijkomen.

sunderland


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Poetser