Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Eindhoven-SC Cambuur

Gestart door nee,wel?, maart 25, 2024, 08:39:29

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

op vrijdag avond 29-3 20:00 treed sc cambuur aan tegen de lokale fc eindhoven in het jan louwers stadion.
kan sc  cambuur een vervolg geven aan de thuis overwinning op telstar......... en dit hopelijk gepaard met aantrekkelijk voetbal?

Noordcambuur

Citaat van: nee,wel? op maart 25, 2024, 08:39:29
op vrijdag avond 29-3 20:00 treed sc cambuur aan tegen de lokale fc eindhoven in het jan louwers stadion.
kan sc  cambuur een vervolg geven aan de thuis overwinning op telstar......... en dit hopelijk gepaard met aantrekkelijk voetbal?
het laatste aantrekkelijk voetbal   :thumbsup
Smit en Uldrikis weer terug in de aanval met Balk.
En gewoon weer met 4 verdedigers en een doelman.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: nee,wel? op maart 25, 2024, 08:39:29
en dit hopelijk gepaard met aantrekkelijk voetbal?

Bewaar dat maar voor de thuiswedstrijden. Uit 3 punten; maakt niet uit hoe.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Specuveter

Henk heeft al aangegeven door te willen gaan met dit systeem.
Dus 5 verdedigers Vrijdag!
Koppeltje Uldrikis en Smit voorin.
Achterin bekende 5 namen.
Zou toch eens beginnen met Narthy.

Bankzitter

Ik vond Balk anders aardig spelen ondanks gebrek aan steun. Smit wellicht op de plek van de Jong.
OP de 6 zoeken ze het dan maar uit, dat is allemaal niks. Bergsma zal in de praktijk ook wel weer doorschuiven.

Specuveter

Citaat van: Bankzitter op maart 25, 2024, 10:13:49
Ik vond Balk anders aardig spelen ondanks gebrek aan steun. Smit wellicht op de plek van de Jong.
OP de 6 zoeken ze het dan maar uit, dat is allemaal niks. Bergsma zal in de praktijk ook wel weer doorschuiven.
Balk moet ook spelen hoor.
Die kan je goed gebruiken met zijn snelheid.
Hoe Henk het dan op het middenveld neerzet zou ik zo niet weten.
Allicht zo?

Ottesen  Smand Bergsma Tol Sylla
               
                   Van Kaam De Jong

Balk                                                 Smit
                   Uldrikis

Lowieke

Ik zou het zo doen:

Ottesen    Tol    Bergsma    Smand    Sylla

             Van Kaam De Jong

                      Smid

               Balk         Uldrikus

Maar inplaats van De Jong mag Narthy ook.

sunderland

Worden sowieso 5 verdedigers. Zou Uldrikus en Balk voorin doen en Smit als 1 van de 3 middenvelders. De rest zoekt het maar uit. Je moet sowieso vooruit want anders sta je continu onder druk. Wordt weer een bout wedstrijd omdat Eindhoven ook zeer verdedigd speelt

Sakas

Ottesen    Tol    Bergsma    Smand    Sylla

                  Van Mullum

     Kooistra      Nartey                 Balk

                       Smit
Laat sien ast foor Cambuur bist!

sunderland

Citaat van: Lowieke op maart 25, 2024, 11:07:20
Ik zou het zo doen:

Ottesen    Tol    Bergsma    Smand    Sylla

             Van Kaam De Jong

                      Smid

               Balk         Uldrikus

Maar inplaats van De Jong mag Narthy ook.
denk je er dichtbij zit. Van kaam , de jong of van Mullem zal op de bank zitten

Bankzitter

Als je een lange bal naar de spitsen gooit, dan moet er op het middenveld duelkracht zijn om de 2e bal pakken
vMullem, De Jong en vKaam missen dat. Nartney en Smidt kunnen dat wel(en Breij). Ik zou voor een ander middenveld gaan.

sunderland

Nu je het over de lange bal hebt. Tegen Telstar speelden we ook vaak de lange bal wat onvoorstelbaar was omdat we Balk en Anello voorin hadden. Was eigenlijk best triest om te zien

Bankzitter

Ligt dat spelen van de lange bal ook niet aan het middenveld?

Op zich kunnen Bergsma en Smand best opbouwen in het spelletje dat Henk altijd speel (minder dan Mac en Schouten, maar ze kunnen het wel). Maar zonder 6 die snapt waar die moet lopen 9en waar niet) , loopt het spaak. met als dieptepunt van Mullen die tussen drie man een bal aangespeeld krijgt tegen J-AZ.

denistel

zullen denk ik niet met narty durven te beginnen maar zou ik wel doen.

--------------------------------v osch---------------------

ottesen--------------tol--------------smand------------sylla
-----------------------------bergsma----------------------------

--------balk-----------narty------------------v kaam

----------------------uldrikis------smit----------------------------

Noordcambuur

Citaat van: denistel op maart 25, 2024, 13:27:56
zullen denk ik niet met narty durven te beginnen maar zou ik wel doen.

--------------------------------v osch---------------------

ottesen--------------tol--------------smand------------sylla
-----------------------------bergsma----------------------------

--------balk-----------narty------------------v kaam

----------------------uldrikis------smit----------------------------
zo zou ik het ook doen.