Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Eindhoven-SC Cambuur

Gestart door nee,wel?, maart 25, 2024, 08:39:29

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: Specuveter op maart 29, 2024, 21:06:42
Man neem eens een fles Azijn.
Of ga eens een tijdje van dit forum.

Hou dien hasses je. Bist al net zo erg als sommige anderen hier die de sfeer verzieken.

Bankzitter

Ik heb de wedstrijd helaas niet gezien maar als Wieke en Trainert tevreden zijn moet het wel goed geweest zijn  |:)

De Gast

Moet zeggen dat ik wel onder de indruk was van ons aller scc. Geen moment in de problemen, overtuigend aanvalsspel. Ottessen en Sylla dikke prima. Gewoon een aanvallend en vermakelijk 532. Sylla eigenlijk een jaar stil gestaan, zo zonde. Die jongen gaat straks gratis een stapje hogerop.

De Gast

Citaat van: Noordcambuur op maart 29, 2024, 22:27:32
Nog 6 wedstrijden nou zeg het maar,

Thuis tegen ADO,Dordrecht en Helmond sport
Uit tegen Jong Ajax,Roda JC en Groningen.

Zeer zwaar. Daarom is het ook zo zonde dat we kaarten krijgen voor niks. Levert alleen maar schorsingen op en het is alle hens aan dek om de play offs te halen.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op maart 30, 2024, 05:21:38
Wat hewwe we toch een toptrainer. 2 keer de nul dankzij 5-3-2, klasse. Playoffs ineens haalbaar.  :thumbsup
h? jong leefst nog :devil

sunderland

Citaat van: De Gast op maart 30, 2024, 08:01:13
Hou dien hasses je. Bist al net zo erg als sommige anderen hier die de sfeer verzieken.
hasses is een mooi woord .. doe even rustig juh. Dou haddest vaak een fles azijn had maar nu gaat dat een stuk beter.  :zweep

papier

Play offs worden nog lastig zat met ons programma. Ado, Dordrecht, Groningen, Roda. Dat zijn serieuze potjes. Waarbij wij ook Helmond en Jong Ajax niet moeten onderschatten, van Jong ploegen ook al staan ze laatste verloren we wel en helmond uit hebben we ook verloren.

Bankzitter

Citaat van: De Gast op maart 30, 2024, 08:22:43
Zeer zwaar. Daarom is het ook zo zonde dat we kaarten krijgen voor niks. Levert alleen maar schorsingen op en het is alle hens aan dek om de play offs te halen.

Het al wel 50/50 zijn al spelen we tegen de hoogeplaatste teams vaak beter.
Als je tegen deze ploegen een serie maakt en NC haalt, dan zit je er wel lekker met veel vertrouwen in natuurlijk.

Noordcambuur

Citaat van: papier op maart 30, 2024, 09:19:49
Play offs worden nog lastig zat met ons programma. Ado, Dordrecht, Groningen, Roda. Dat zijn serieuze potjes. Waarbij wij ook Helmond en Jong Ajax niet moeten onderschatten, van Jong ploegen ook al staan ze laatste verloren we wel en helmond uit hebben we ook verloren.
klopt papier maar de concurrentie heeft ook nog zwaar programma.

sunderland

Citaat van: De Gast op maart 30, 2024, 08:22:43
Zeer zwaar. Daarom is het ook zo zonde dat we kaarten krijgen voor niks. Levert alleen maar schorsingen op en het is alle hens aan dek om de play offs te halen.
tis juist goed dat we tegen de goeie spelen. Dit seizoen is het vooral tegen de zwakkeren niks

sunderland

Citaat van: Bankzitter op maart 30, 2024, 09:21:31
Het al wel 50/50 zijn al spelen we tegen de hoogeplaatste teams vaak beter.
Als je tegen deze ploegen een serie maakt en NC haalt, dan zit je er wel lekker met veel vertrouwen in natuurlijk.
precies dat. Zag de looplijnen weer wat terug en dat was lang geleden. Die 3 e goal was daar een heel goed voorbeeld van

Specuveter

Citaat van: De Gast op maart 30, 2024, 08:01:13
Hou dien hasses je. Bist al net zo erg als sommige anderen hier die de sfeer verzieken.
je reactie zegt weer genoeg 8P