Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Eindhoven-SC Cambuur

Gestart door nee,wel?, maart 25, 2024, 08:39:29

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: Poetser op maart 29, 2024, 22:20:13
We staan nu toch op een playoff plek vanwege Jong AZ?

Al?s AZ bij eerste 8 staat komt plek 9 erbij inderdaad.

Noordcambuur

Degraderen uit ED ik hoop Volendam,Vitesse en RKC.
Promoveren naar ED Willem 2 ,Groningen en ?

CambuurArnhem

Citaat van: michello op maart 29, 2024, 21:57:43
Schuift weer in elkaar, NAC ook weer in het vizier. 2 plekjes te vergeven, waar stuk of 5 teams voor strijden.

Welke plaatsen geven nou eigenlijk recht op nacompetitie? Ik dacht t/m nr. 8, maar hoe zit het precies, weet iemand dat?

michello

Citaat van: CambuurArnhem op maart 29, 2024, 22:25:19
Welke plaatsen geven nou eigenlijk recht op nacompetitie? Ik dacht t/m nr. 8, maar hoe zit het precies, weet iemand dat?

Wat ik al zei, als er een jong team bij de eerste 8 staat (of meer) schuift het op. Nu dus plek 9 ook omdat Jong AZ ertussen staat.

Noordcambuur

Nog 6 wedstrijden nou zeg het maar,

Thuis tegen ADO,Dordrecht en Helmond sport
Uit tegen Jong Ajax,Roda JC en Groningen.

Noordcambuur

Citaat van: michello op maart 29, 2024, 22:27:10
Wat ik al zei, als er een jong team bij de eerste 8 staat (of meer) schuift het op. Nu dus plek 9 ook omdat Jong AZ ertussen staat.
klopt  :thumbsup
Dan is de wedstrijd a.s. Maandag belangrijk Emmen - Groningen.

CambuurArnhem

Citaat van: CambuurArnhem op maart 29, 2024, 22:25:19
Welke plaatsen geven nou eigenlijk recht op nacompetitie? Ik dacht t/m nr. 8, maar hoe zit het precies, weet iemand dat?

T/m plaats 9, als Jong Az er nog tussen staat, hoor/zie ik net op espn.

anderszchristian

Citaat van: michello op maart 29, 2024, 22:27:10
Wat ik al zei, als er een jong team bij de eerste 8 staat (of meer) schuift het op. Nu dus plek 9 ook omdat Jong AZ ertussen staat.
Plek 10 ook als Roda bij de eerste twee eindigt met een periodetitel op zak?

Oebieman

Citaat van: anderszchristian op maart 29, 2024, 22:33:11
Plek 10 ook als Roda bij de eerste twee eindigt met een periodetitel op zak?

Nee, zijn 6 kkd clubs die de nacompetitie ingaan. Plek 8 (nu 9) vervalt als iemand buiten de top 8 een periode pakt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: anderszchristian op maart 29, 2024, 22:33:11
Plek 10 ook als Roda bij de eerste twee eindigt met een periodetitel op zak?
Nee, 2 promoveren direct, de volgende 6 spelen play off, behalve als een periodekampioen lager staat, dan de volgende 5
Henk, held, bedankt

CambuurArnhem

Citaat van: michello op maart 29, 2024, 22:27:10
Wat ik al zei, als er een jong team bij de eerste 8 staat (of meer) schuift het op. Nu dus plek 9 ook omdat Jong AZ ertussen staat.

Sorry, heb je bericht over het hoofd gezien.

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op maart 29, 2024, 22:06:29
klopt deze moet je thuis pakken heel belangrijk.
Nou gun ik Groningen meer dan ADO? :thumbsup
ik gun ze beide niks sinds corona seizoen 1

wiekie1969

Wat hewwe we toch een toptrainer. 2 keer de nul dankzij 5-3-2, klasse. Playoffs ineens haalbaar.  :thumbsup

wiekie1969

Citaat van: Noordcambuur op maart 29, 2024, 22:27:32
Nog 6 wedstrijden nou zeg het maar,

Thuis tegen ADO,Dordrecht en Helmond sport
Uit tegen Jong Ajax,Roda JC en Groningen.

Dat wordt heel erg lastig. Mutte wat geluk hewwe.

wiekie1969

Citaat van: michello op maart 29, 2024, 22:19:16
Klasse gedaan. 0.0 weggegeven. Dat is lang geleden.
Volgende week Nartey voor Balk en weer vol erachter.

Die Nartey is erg goed als hij invalt. Eredivisie niveau.