Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Eindhoven-SC Cambuur

Gestart door nee,wel?, maart 25, 2024, 08:39:29

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Weer een alles of niets, benieuwd of we het door kunnen trekken

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op maart 25, 2024, 15:27:46
zo zou ik het ook doen.

Prima idd. De Jong mag het volgend seizoen wel weer eens proberen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

EdsjeSCC

Ik denk dat Uldrikis ook niet basis gaat spelen hoor. Speelt morgen nog interland, zal dan misschien donderdag 1 keer trainen?

Smit komt voor Anello. Ik hoop Nartey voor Van Kaam of De Jong maar denk niet dat Henk dat gaat doen

Bankzitter

Eens horen wat Sandor vd Heide er van vind in de Podcast. Die weet meestal de vinger wel op de zere plek te leggen.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op maart 25, 2024, 19:09:09
Eens horen wat Sandor vd Heide er van vind in de Podcast. Die weet meestal de vinger wel op de zere plek te leggen.
Achter een microfoon is het lekker veilig de vinger op de zere plek te leggen, maar heb dan ook de ballen om zelf naar voren te treden om samen met Henk komend seizoen de zaak te bestieren.

papier

Citaat van: Vlampiep op maart 25, 2024, 21:13:08
Achter een microfoon is het lekker veilig de vinger op de zere plek te leggen, maar heb dan ook de ballen om zelf naar voren te treden om samen met Henk komend seizoen de zaak te bestieren.

Daar kan ik me wel in vinden ja. Alle respect voor wat heren als Vd Heide/Reijnen voor de club hebben gedaan en alle respect voor de keuzes die ze hebben gemaakt. Maar als je ergens heel veel van vind en meent dat te moeten ventileren, wees dan ook een vent en draag weer wat bij.

De Gast

Smit kun je intekenen en Balk ook. Onze Letse superster is een aflopend verhaal. Niet teveel tijd meer aan besteden.
Nartey heel dicht bij de basis maar denk dat Henk nog even de kat uit de boom kijkt en blijft spelen met Mullem De Jong en Kaam.

sunderland

Citaat van: papier op maart 26, 2024, 08:03:19
Daar kan ik me wel in vinden ja. Alle respect voor wat heren als Vd Heide/Reijnen voor de club hebben gedaan en alle respect voor de keuzes die ze hebben gemaakt. Maar als je ergens heel veel van vind en meent dat te moeten ventileren, wees dan ook een vent en draag weer wat bij.
jullie hebben best wel gelijk maar Sandor gaat daar niet zitten om prietpraat verhaaltjes op te hangen. Hij is super eerlijk en zegt wat ie denkt maar je zag hem ook denken om wat nuances aan te brengen hier en daar want anders ging hij mensen beschadigen

sunderland

Citaat van: De Gast op maart 26, 2024, 08:05:56
Smit kun je intekenen en Balk ook. Onze Letse superster is een aflopend verhaal. Niet teveel tijd meer aan besteden.
Nartey heel dicht bij de basis maar denk dat Henk nog even de kat uit de boom kijkt en blijft spelen met Mullem De Jong en Kaam.
de rest is ook een aflopend verhaal. Met hem zijn we gewoon beter .. en we kunnen nog steeds nacompetitie halen

papier

Citaat van: sunderland op maart 26, 2024, 08:32:23
jullie hebben best wel gelijk maar Sandor gaat daar niet zitten om prietpraat verhaaltjes op te hangen. Hij is super eerlijk en zegt wat ie denkt maar je zag hem ook denken om wat nuances aan te brengen hier en daar want anders ging hij mensen beschadigen

Mijn ietwat gepikeerde reactie is ook vooral gevoed door teleurstelling. Ontzettend jammer dat hij geen rol meer bij de club heeft.

De Gast

Citaat van: sunderland op maart 26, 2024, 08:33:49
de rest is ook een aflopend verhaal. Met hem zijn we gewoon beter .. en we kunnen nog steeds nacompetitie halen

Feitelijk onjuist sunderland.

sunderland

Citaat van: De Gast op maart 26, 2024, 10:24:48
Feitelijk onjuist sunderland.
haha maar het klopt wel dat we zonder hem een stuk minder zijn

De Gast

Mwah.. de ??n ziet liever Uldrikis en de ander liever een voetballer.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op maart 26, 2024, 12:56:30
Mwah.. de ??n ziet liever Uldrikis en de ander liever een voetballer.
Volgens mij is Roberts nu juist ??n van de weinigen binnen onze A selectie die op voetballen zit.
Man wat een wereld verschil met bv Milan Smit.

denistel

Citaat van: Vlampiep op maart 26, 2024, 13:14:33
Volgens mij is Roberts nu juist ??n van de weinigen binnen onze A selectie die op voetballen zit.
Man wat een wereld verschil met bv Milan Smit.

technisch vind ik em bepaald niet sterk hoor.