Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2024-2025

Gestart door Grijskijkert, maart 07, 2024, 08:31:25

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op september 20, 2024, 12:33:01
Diemers centraal middenveld en Souren daarnaast.

Helemaal mee eens.
Diemers speelde een stuk minder afgelopen maandag dan de vrijdags centraal.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

YellowBlue

Citaat van: Galdiano op september 20, 2024, 13:42:04
Helemaal mee eens.
Diemers speelde een stuk minder afgelopen maandag dan de vrijdags centraal.

Het is toch ook volkomen debiel hem linksbuiten te zetten..
2e helft stond hij wel centraal maar nog steeds te ver naar achteren.

Bankzitter

Tja, het is de beste linksbuiten in de selectie en middenvelder hebben we genoeg.
Zoiets zal de gedachte wel zijn geweest en het verrassingseffect. De taktiek kon de prullebak in na de aanslag op Marsman.

Tweede helft zag je ook dat elke bal naar Diemers ging en dan wordt het ook voorspelbaar.
Je kunt Diemers ook tegenstanders laten weglokken uit het drukke centrum zodat er bijvoorbeeld ruimte komt voor Nartey of Pauwels die ook creatief zijn. Dan ontstaan er ook weer kansen.

sunderland

Citaat van: YellowBlue op september 20, 2024, 14:40:50
Het is toch ook volkomen debiel hem linksbuiten te zetten..
2e helft stond hij wel centraal maar nog steeds te ver naar achteren.
wat een onzin. Hij ging zelf naar links omdat daar de ruimte lag en daar aanspeelbaar was omdat Roda de as dicht zette. Hij was kapot en kon niet in 3 dagen brengen wat hij vrijdag deed. Dat is het simpele verhaal.

YellowBlue

Citaat van: sunderland op september 20, 2024, 15:49:54
wat een onzin. Hij ging zelf naar links omdat daar de ruimte lag en daar aanspeelbaar was omdat Roda de as dicht zette. Hij was kapot en kon niet in 3 dagen brengen wat hij vrijdag deed. Dat is het simpele verhaal.
Helemaal geen onzin! R?lke stond op 10, Kieftenbelt en Souren erachter. Balk rechts en 1e helft Diemers dus (hangend) links en Kooistra in de spits. Ik weet niet waar jij naar hebt gekeken...