Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2024-2025

Gestart door Grijskijkert, maart 07, 2024, 08:31:25

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Wat gaat het seizoen 2024/2025 ons brengen? Nieuw stadion, nieuwe spelers en wat nog meer?
IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op maart 07, 2024, 08:31:25
Wat gaat het seizoen 2024/2025 ons brengen? Nieuw stadion, nieuwe spelers en wat nog meer?
Nieuwe kansen  8)
Henk, held, bedankt

PePe


michello

Een nieuwe Technisch Manager als eerst die spelers voor volgend seizoen moet gaan binnenhalen die van toegevoegde waarde zijn. Lars Lambooij, Fledderus of misschien wel Rick Kruys?

denistel

geld hebben we niet en mogen ook niet veel over de balk gooien van de gemeente
alles gaat naar het stadion denk ik.

Galdiano

Citaat van: PePe op maart 07, 2024, 10:17:06
Nieuwe assistenten?

Ik hoop het! Voegen niets toe. Persoonlijk geen fan van Burghout, Barto en vd Vlag.
Maar zolang Henk er is zal er weinig gaan veranderen in de TS.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

janou

Ik hoop op een betere en bredere selectie. Vooral voorin (vleugels) en op het middenveld moet er kwaliteit bij.

Poetser

25 nieuwe spelers en 2 top assistenten.

De bezem mut er deur en goed ook.

De Gast

De mond vaak vol over doorselecteren maar dan ist april en dan toch nog maar een contractje want ja anders mut je ook weer op zoek naar een nieuwe.

sunderland

Citaat van: michello op maart 07, 2024, 11:15:02
Een nieuwe Technisch Manager als eerst die spelers voor volgend seizoen moet gaan binnenhalen die van toegevoegde waarde zijn. Lars Lambooij, Fledderus of misschien wel Rick Kruys?
Rick Kruys, die vertrekt idd. Denk dat Verberne naar Venlo gaat. Lambooij zal het wel worden. RKC heeft een hele slechte trainer gehaald

sunderland

Citaat van: De Gast op maart 07, 2024, 15:39:46
De mond vaak vol over doorselecteren maar dan ist april en dan toch nog maar een contractje want ja anders mut je ook weer op zoek naar een nieuwe.
velen zijn hier wel erg negatief aan het doen?.. je hebt gelijk dat er nu een nieuwe td had moeten zitten die samen met Henk de knoop doorgehakt wb spelers. En nu moet je ook al bezig zijn met wie je nieuw wilt halen. Nog 3 weken?,

janou

Citaat van: sunderland op maart 07, 2024, 15:43:46
velen zijn hier wel erg negatief aan het doen?.. je hebt gelijk dat er nu een nieuwe td had moeten zitten die samen met Henk de knoop doorgehakt wb spelers. En nu moet je ook al bezig zijn met wie je nieuw wilt halen. Nog 3 weken?,

Eens. Maar ik heb liever een kwalitatief goede TD dan extreem snel een td die er niets van bakt.

W.b.t. nieuwe spelers en huidige spelers: Hier zijn ze echt al wel mee bezig. Het is niet zo dat als wij niets horen, dat er daadwerkelijk niets gebeurd.

Grijskijkert

Citaat van: denistel op maart 07, 2024, 14:30:50
geld hebben we niet en mogen ook niet veel over de balk gooien van de gemeente
alles gaat naar het stadion denk ik.
Daarom gaat de spelers begroting met 30% omhoog....
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: janou op maart 07, 2024, 15:22:45
Ik hoop op een betere en bredere selectie. Vooral voorin (vleugels) en op het middenveld moet er kwaliteit bij.
Financieel kan dat ook, we hebben een tonnetje of 6 a 7 meer te besteden dan in de afgelopen kampioensjaren....
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: Grijskijkert op maart 07, 2024, 15:59:56
Daarom gaat de spelers begroting met 30% omhoog....

eerst maar zien on dat gaat gebeuren ,het is wel gezegd maar blijft afwachten in deze tijden