Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2024-2025

Gestart door Grijskijkert, maart 07, 2024, 08:31:25

Vorige topic - Volgende topic

Fish!!!

ze wilden 20 procent betalen van het salaris. SCC nam dit terecht niet serieus. Ontevreden Vd  Water dus.
Ze hadden Alhaft al als alternatief, en door het wegstrepen van het salaris van Vd Water, en het wegstrepen van een ontevreden speler (Vd Water die ontevreden is natuurlijk een groot drama in het veld en erbuiten). Zo kon men relatief goedkoop Alhaft halen.

Weet het exacte salaris van Vd Water niet, maar dan bespaar je bijna 2 ton vermoed ik......

Bankzitter

De komende 5 weken maar een middenvelder (Kieftenbelt? Mercera?) in de trainingen als CV gebruiken. Middenvelders genoeg en we komen er nu centraal achterin eentje te kort.

Huizen

Citaat van: Fish!!! op september 04, 2024, 10:40:28
ze wilden 20 procent betalen van het salaris. SCC nam dit terecht niet serieus. Ontevreden Vd  Water dus.
Ze hadden Alhaft al als alternatief, en door het wegstrepen van het salaris van Vd Water, en het wegstrepen van een ontevreden speler (Vd Water die ontevreden is natuurlijk een groot drama in het veld en erbuiten). Zo kon men relatief goedkoop Alhaft halen.

Weet het exacte salaris van Vd Water niet, maar dan bespaar je bijna 2 ton vermoed ik......

Maar als je daarna de reacties ziet van o.a. Diemers, Rolke, Nieling op zijn Instagram. Hartjes, succes vriend etc. zo slecht ligt hij dan toch niet in de groep? Maar goed, Delfzijl had een 3 dubbel hangslot op het topic. Uiteindelijk beter zo  |:)

Noordcambuur

Als iedereen fit is wil ik deze basiself wel eens zien.

Doel. Jansen

Ver. Caschili.  Casas.  Nieling.  Mercera.

Midv. Souren.  Diemers.  De jong.

Aanv. Alhaft. Afolabi. Pauwels.

Mike SCC

Ik zou De Leeuw wel eens op tien willen zien achter de nieuwe spits. Hij heeft goed inzicht en is topfit. Veel minder dan De Jong kan het toch niet zijn.

diekhuzen

#320
Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2024, 13:38:40
Als iedereen fit is wil ik deze basiself wel eens zien.

Doel. Jansen

Ver. Caschili.  Casas.  Nieling.  Mercera.

Midv. Souren.  Diemers.  De jong.

Aanv. Alhaft. Afolabi. Pauwels.


                     Jansen

Caschili      Casas     Nieling      Schaapman

Nartey              Souren         Diemers

      Alhaft           Afolabi    Pauwels

zeewolde

Eens , geen de Jong als iedereen fit is.

Noordcambuur

Citaat van: Mike SCC op september 17, 2024, 13:44:05
Ik zou De Leeuw wel eens op tien willen zien achter de nieuwe spits. Hij heeft goed inzicht en is topfit. Veel minder dan De Jong kan het toch niet zijn.
dat kan niet dan moet Diemers op links .

Noordcambuur


YellowBlue

#324
Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2024, 13:59:30
dat kan niet dan moet Diemers op links .
Diemers op 8 zetten, lopende 10 er omheen en verdedigende mv (6) er achter. gewoon een keuze maken tussen Kieftenbelt en Souren en tussen Narty, De Jong en De Leeuw.

Bankzitter

En voor de lopende speler is er keuze tussen Nartey, de Jong en R?lke.
Dus middenveld komt wel goed, keeper en centraal is ook goed genoeg.
Voorin blijft het afwachten.

Johnson

Deze opstelling komt heel dicht in de buurt. Schaapman lijkt nog lang niet fit na zijn blessure. Mercera als linksback is dan dikke prima. Diemers centraal zetten op middenveld. 
Supersub: De Leeuw.

                     Jansen

Caschili      Casas     Nieling      Schaapman

Nartey              Souren         Diemers

      Alhaft           Afolabi    Pauwels

Bankzitter

Nartey kan ook als diepgaande middenvelder spelen naast Diemers.

Eventueel kun je soms nog met de punt naar voren spelen met Kieftenbelt/Souren als verdedigend blok.

Mercera linksback en back-up als CV.

Pauwels op rechts en dan rennen en de bal voor de pot gooien met zijn goede been.

Diemers en Nartey moeten gewoon veel aan de bal komen.  En de de backs liever niet.
In de KKD moet je het tactisch allemaal ook niet te moeilijk maken, gewoon spelers op hun kwaliteiten benutten.

Noordcambuur

Citaat van: Johnson op september 20, 2024, 10:48:23
Deze opstelling komt heel dicht in de buurt. Schaapman lijkt nog lang niet fit na zijn blessure. Mercera als linksback is dan dikke prima. Diemers centraal zetten op middenveld. 
Supersub: De Leeuw.

                     Jansen

Caschili      Casas     Nieling      Schaapman

Nartey              Souren         Diemers

      Alhaft           Afolabi    Pauwels
Diemers centraal middenveld en Souren daarnaast.

AL

#329
Gabi en Schaapman spelen pas na de winterstop.
Ik zou zo gaan spelen tot de winterstop:

Jansen,
Mercera, Van Mullem, Nieling, Pol(Marsman)
Souren, Diemers, de Jong(Narty)
Alhalft, Afolabi(De Leeuw), Pauwels

Jansen, Mercera, Nieling, Souren, Diemers, Alhaft en Pauwels zou ik altijd opstellen.