Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2024-2025

Gestart door Grijskijkert, maart 07, 2024, 08:31:25

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op maart 07, 2024, 17:32:55
Dat is de verkeerde instelling. Je moet durven investeren om verder te komen. Het risico is dat je een keer op je bek gaat zoals met vd Water. Het zal ook best een keer jackpot zijn. Als we nooit meer een transfersom durven te betalen, komen we zeker nooit hogerop.
amen :thumbsup

justremco

Citaat van: Noordcambuur op maart 07, 2024, 20:00:09
valt mij tegen 6 ? 7 ton.
Je speelt in nieuw stadion ik denk zelf seizoenskaarten worden duurder en we hebben dan ook skyboxen.
T.v. Geld gaat omhoog en misschien ben ik nog wel wat vergeten.

Je bent vergeten dat de kosten in het nieuwe stadion ook vele malen hoger zijn voor aflossing en huur

Grijskijkert

Citaat van: justremco op maart 07, 2024, 20:28:41
Je bent vergeten dat de kosten in het nieuwe stadion ook vele malen hoger zijn voor aflossing en huur
Hoeveel scheelt het eigenlijk?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op maart 07, 2024, 20:00:09
valt mij tegen 6 ? 7 ton.
Je speelt in nieuw stadion ik denk zelf seizoenskaarten worden duurder en we hebben dan ook skyboxen.
T.v. Geld gaat omhoog en misschien ben ik nog wel wat vergeten.
Afhankelijk van de hoogte van de TV-gelden kan de spelers begroting volgend seizoen oplopen tot 3,8 miljoen en dan praat je over 1,4 miljoen meer...
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op maart 07, 2024, 20:32:02
Afhankelijk van de hoogte van de TV-gelden kan de spelers begroting volgend seizoen oplopen tot 3,8 miljoen en dan praat je over 1,4 miljoen meer...
Precies wat je zegt, afhankelijk,  zolang het niet duidelijk is met wat voor begroting je het komend seizoen in gaat, is het kijken in de glazen bol. Ik ga vooralsnog uit van wederom een budget waarmee we geen echte sterkhouders kunnen halen.
Maar met leuk, fris en aanvallend voetbal in de KKD met jeugdige talentjes kun je ook voldoende stoeltjes vullen.

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op maart 07, 2024, 20:52:23
Precies wat je zegt, afhankelijk,  zolang het niet duidelijk is met wat voor begroting je het komend seizoen in gaat, is het kijken in de glazen bol. Ik ga vooralsnog uit van wederom een budget waarmee we geen echte sterkhouders kunnen halen.
Maar met leuk, fris en aanvallend voetbal in de KKD met jeugdige talentjes kun je ook voldoende stoeltjes vullen.
De spelers begroting is sowieso 3 miljoen en kan, waar het nu op lijkt, is kwestie van handtekening zetten, want de ESPN-deal is rond, door stijgen naar 3,8. Heeft helemaal niks met een glazenbol te maken.
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op maart 07, 2024, 20:59:45
De spelers begroting is sowieso 3 miljoen en kan, waar het nu op lijkt, is kwestie van handtekening zetten, want de ESPN-deal is rond, door stijgen naar 3,8. Heeft helemaal niks met een glazenbol te maken.
We gaan het zien wat het budget voor spelers komend seizoen gaat worden en hopelijk wordt het wat jij noemt.
Morgenavond eerst maar die "super" boeren een oor aan naaien.

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op maart 07, 2024, 20:59:45
De spelers begroting is sowieso 3 miljoen en kan, waar het nu op lijkt, is kwestie van handtekening zetten, want de ESPN-deal is rond, door stijgen naar 3,8. Heeft helemaal niks met een glazenbol te maken.
een spelers begroting van 3 miljoen doe je niet mee in de top 5 volgend seizoen.
De begroting moet veel hoger in de KKD om promotie te halen naar de ED.
Of we nu alle geld in het stadion steken dan promoveren we nooit meer met al die schulden.

ChantiSCC

Citaat van: Noordcambuur op maart 07, 2024, 21:43:44
een spelers begroting van 3 miljoen doe je niet mee in de top 5 volgend seizoen.
De begroting moet veel hoger in de KKD om promotie te halen naar de ED.
Of we nu alle geld in het stadion steken dan promoveren we nooit meer met al die schulden.

Onzin. Kwestie van goed scouten. Met het kampioensteam 2020-2021 hadden we toch ook een spelersbudget van rond de 2 miljoen?!

denistel

Citaat van: Grijskijkert op maart 07, 2024, 18:35:48
En waarom dan niet? Volgens mij doe net alsof je het weet, of weet je ook hoe de sponsorcontracten eruit zien voor de komende jaren.

ik weet niks maar we komen geld te kort voor het stadion en het zal toch ergens weg moeten
komen dus kan zo zijn dat de eerder genoemde bedragen lager worden of is dat geen logische
gedachte

ChantiSCC

Citaat van: denistel op maart 07, 2024, 22:34:51
ik weet niks maar we komen geld te kort voor het stadion en het zal toch ergens weg moeten
komen dus kan zo zijn dat de eerder genoemde bedragen lager worden of is dat geen logische
gedachte

Ja natuurlijk. In het gunstigste geval kan het naar die 3,8 miljoen stijgen in de KKD. Maar aankomende jaren echt niet door al die leningen. Zal onder de 3 miljoen blijven logischerwijs.

Bankzitter

Als wij extra geld krijgen uit de ESPN deal, dan geldt dat ook voor de concurrentie?. daar moeten we ons niet rijk mee rekenen.

Goede scouting en doorstromen jeugd? daar moet de focus op als het stadion klaar is.

Grijskijkert

Citaat van: denistel op maart 07, 2024, 22:34:51
ik weet niks maar we komen geld te kort voor het stadion en het zal toch ergens weg moeten
komen dus kan zo zijn dat de eerder genoemde bedragen lager worden of is dat geen logische
gedachte
Nee je zit er totaal naast...dit is uitgesproken tegen de gemeente ?n de andere geldverstrekkers en sponsoren, heb je deze directie ooit kunnen betrappen op leugens of mismanagement op financieel gebied? Misschien binnenkort maar naar de forumavond? Kan je De Graaf zelf vragen hoe het zit en krijg je de zelfde antwoorden dan die ik je geef.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: ChantiSCC op maart 07, 2024, 22:40:56
Ja natuurlijk. In het gunstigste geval kan het naar die 3,8 miljoen stijgen in de KKD. Maar aankomende jaren echt niet door al die leningen. Zal onder de 3 miljoen blijven logischerwijs.
Die leningen vallen onder het stadion, we betalen nu zo'n 750K huur per jaar en dat wordt 1,3 miljoen(inclusief aflossing leningen) per jaar.
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: ChantiSCC op maart 07, 2024, 22:27:31
Onzin. Kwestie van goed scouten. Met het kampioensteam 2020-2021 hadden we toch ook een spelersbudget van rond de 2 miljoen?!
Helemaal geen onzin nu heb je clubs die een hogere begroting hebben b.v.
Groningen,nac,Willem 2,De Graafschap.
En deze clubs krijgen ook meer t.v. geld.
Cambuur is ver gekomen in de beker en van dat geld willen ze in de selectie steken.
Daarom is het halen van de play offs heel belangrijk om weer geld inkomsten tekrijgen voor versterken van de selectie.

Heb je straks een geweldig stadion dan heb je een begroting van rond de 3 miljoen  :_schater