Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - De Graafschap vrijdag 8 Maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 05, 2024, 09:43:26

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Nieuwe ronde nieuwe kansen ben heel benieuwd?.

Mike SCC


Inferno-058

Typisch om deze wedstrijd te winnen, ik ga uit van verlies overigens

De Gast

Geen Breij. Als we ??n speler niet konden missen..

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op maart 05, 2024, 11:20:33
Geen Breij. Als we ??n speler niet konden missen..
Balk wel weer terug van een schorsing  :thumbsup

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op maart 05, 2024, 11:26:55
Balk wel weer terug van een schorsing  :thumbsup
kan hij weer een gele kaart incasseren
Geschorst tegen Jong Az.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op maart 05, 2024, 11:38:53
kan hij weer een gele kaart incasseren
Geschorst tegen Jong Az.
geeft niks deze verlies je toch tegen jong AZ?..Jong :y

Noordcambuur

Als je de play offs niet haalt dan heb je ook geen extra inkomsten  8P

wiekie1969

Citaat van: De Gast op maart 05, 2024, 11:20:33
Geen Breij. Als we ??n speler niet konden missen..

Want die speelde fantastisch de afgelopen weken???? Hou toch op man.

wiekie1969

Het seizoen is na gisteravond voorbij. Met zo'n instelling win je niet een pot meer. 3e periode hebben we twee potjes gewonnen man. Te triest voor woorden.

Grijskijkert

Citaat van: wiekie1969 op maart 05, 2024, 12:28:55
Het seizoen is na gisteravond voorbij. Met zo'n instelling win je niet een pot meer. 3e periode hebben we twee potjes gewonnen man. Te triest voor woorden.
Dus de 4e periode is vergeven en we staan op onoverbrugbare achterstand voor de play-off plekken?
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Citaat van: De Gast op maart 05, 2024, 11:20:33
Geen Breij. Als we ??n speler niet konden missen..

Breij zit momenteel ook in een mindere fase.
Nu even rustig aan, hopelijk straks weer met frisse energie.

sunderland

Citaat van: PePe op maart 05, 2024, 12:55:11
Breij zit momenteel ook in een mindere fase.
Nu even rustig aan, hopelijk straks weer met frisse energie.
zat al 5 weken in het rood volgens de metingen met data. Dus dan voetbal je ook wat minder toch

Ollie

De spelers en staf moeten zich eens ten rade gaan deze week... Hoe kan je tegen al die Jong ploegen verliezen, tegen de onderste 5 ploegen van de ranglijst 5 keer verliezen, terwijl je tegen de bovenste zes NUL keer verliest!?!?! Onbegrijpelijk

denistel

Citaat van: sunderland op maart 05, 2024, 13:06:35
zat al 5 weken in het rood volgens de metingen met data. Dus dan voetbal je ook wat minder toch

dan moeten ze em meer rust geven toch,

balk kest veel van zegge maar gister toch wel gemist want
hij is wel 1 van de genen die er vol op knalt en lastig is.
kan ook allemaal voetballend beter maar 2 of 3 van die figuren
zou soms ook niet verkeerd zijn