Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur L. - De Graafschap vrijdag 8 Maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 05, 2024, 09:43:26

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: oost op maart 06, 2024, 21:22:08
Foeke heeft het niet heel best gedaan de laatste 2 transfer periodes. Maar op het moment dat je denkt dat het niet slechter kan komt rijnen er nog even overheen. Nee het huidige elftal is eigelijk gewoon failliet. Je betaald een paar spelers en veel te hoog loon naar wat ze hebben gepresenteerd.
Het is te hopen dat deze zomer afscheid genomen gaat worden van de halve selectie en dat alle aandacht naar de selectie gaat ivp van het stadion.
Straks 15 duizend plekken en een bezetting van nog geen 5 of 6 duizend. Niet alle betalend fans zijn die hard supporters. Veel willen ook gewoon leuk en goed voetbal zien. En dat is al 2 jaar ver te zoeken
niet teveel azijn drinken oost. Het waren 3 transfer periodes met Foeke en Rijnen moest het met een 3 e van Foeke zijn budget doen. De focus was vooral op het nieuwe stadion

oost

Citaat van: sunderland op maart 06, 2024, 21:45:27
niet teveel azijn drinken oost. Het waren 3 transfer periodes met Foeke en Rijnen moest het met een 3 e van Foeke zijn budget doen. De focus was vooral op het nieuwe stadion

Foeke heeft het 1 periode erg goed gedaan. De rest  :rodekaart. Budget of niet, gabi  is de enige met een klein beetje niveau. Voor de rest :R.

Maar goed we gaan het wel zien, dit seizoen maar weer eens uitzitten en hopen dat we perongeluk 8e worden en alsnog po halen.  Maar daar heb ik 0 vertrouwen in

okkele

Citaat van: denistel op maart 05, 2024, 13:16:15

balk kest veel van zegge maar gister toch wel gemist want
hij is wel 1 van de genen die er vol op knalt en lastig is.
kan ook allemaal voetballend beter maar 2 of 3 van die figuren
zou soms ook niet verkeerd zijn

dat hier zo weinig zijn die dit vinden is eigenlijk onbegrijpelijk.
het is een matige voetballer maar wel 1 die het goedmaakt met inzet.
als je een selectie van sjokkers hebt mis je hem direct !
breij bv is (lijkt) alleen maar goed omdat hij veel inzet toont en de boel opjaagt, net als balk.
leuk dat iedereen het kan tegen goeie tegenstanders maar ik ben het spuugzat dat het zo moet tegen clubs als telstar, oss, jong nogwat en noem ze maar.
dit gebrek aan motivatie ligt toch echt bij een trainer vind ik, knuffelen is ook eens uitgewerkt.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

PePe

Ik hoop op een goed resultaat tegen de Graafschap, ze staan hoger op de ranglijst, moet dus goedkomen!

SCC

Citaat van: sunderland op maart 06, 2024, 20:21:26
ben vooral teleurgesteld in dat ze het hebben laten gebeuren. Vooral Foeke heeft er een potje van gemaakt in zijn laatste 1.5 jaar. Noem een paar dingen ( verkeerde trainer , niet doorpakken met spelers Sarahoui, Seuntjes, wieffer zomaar een paar waar hij niet doorpakte en daar zijn nog veel meer voorbeelden op te noemen)
Schouten. Die kwam met de trein naar Leeuwarden. Stage tijdens een wedstrijd van Jong Cambuur, met Cambuur 1 mocht hij niet meedoen.
Die werd afgewezen (VOOR JONG CAMBUUR!!).
Hoeveel tactische onkunde hebben we dan in staf en scouting?

Grijskijkert

Citaat van: SCC op maart 07, 2024, 09:53:24
Schouten. Die kwam met de trein naar Leeuwarden. Stage tijdens een wedstrijd van Jong Cambuur, met Cambuur 1 mocht hij niet meedoen.
Die werd afgewezen (VOOR JONG CAMBUUR!!).
Hoeveel tactische onkunde hebben we dan in staf en scouting?
Dat was zo'n 8 jaar geleden...
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Citaat van: okkele op maart 06, 2024, 22:22:31
dat hier zo weinig zijn die dit vinden is eigenlijk onbegrijpelijk.
het is een matige voetballer maar wel 1 die het goedmaakt met inzet.
als je een selectie van sjokkers hebt mis je hem direct !
breij bv is (lijkt) alleen maar goed omdat hij veel inzet toont en de boel opjaagt, net als balk.
leuk dat iedereen het kan tegen goeie tegenstanders maar ik ben het spuugzat dat het zo moet tegen clubs als telstar, oss, jong nogwat en noem ze maar.
dit gebrek aan motivatie ligt toch echt bij een trainer vind ik, knuffelen is ook eens uitgewerkt.

Doe je Breij toch tekort. Voetbalintelligentie, inzet, scorend vermogen. Heeft veel van wat de rest niet heeft.

Zonder aardige buitenspelers ben je weinig inderdaad. Anello reken ik niet daartoe overigens, zie er niks in.

De Gast

Citaat van: sunderland op maart 06, 2024, 20:21:26
ben vooral teleurgesteld in dat ze het hebben laten gebeuren. Vooral Foeke heeft er een potje van gemaakt in zijn laatste 1.5 jaar. Noem een paar dingen ( verkeerde trainer , niet doorpakken met spelers Sarahoui, Seuntjes, wieffer zomaar een paar waar hij niet doorpakte en daar zijn nog veel meer voorbeelden op te noemen)

Zou Foeke wel succes hebben gehad zonder Henk&Sandor? Of zouden we dan een elftal vol Kenny Teijsse's hebben? Ik denk eerder het laatste.

PePe

Het succes van een TD hangt veel af van de beschikbare financi?le middelen, en spelers materiaal.
Maar ook van de technische vaardigheden van een TD.
Maar ook de factor geluk speelt een rol. 

Specuveter

Een club als Eagles heeft het al jaren goed voor elkaar
Toch ook niet met enorme financi?le middelen?
Het kan dus wel.

Mike SCC

Citaat van: Specuveter op maart 07, 2024, 11:15:08
Het kan dus wel.

Wat dacht je van Excelsior, die hebben volgens mij een lagere begroting dan wij. Zij hebben de locatie dan wel weer erg mee.

janou

Citaat van: Specuveter op maart 07, 2024, 11:15:08
Het kan dus wel.

Spelersbudget bij Eagles is 5.5 miljoen. Was bij Cambuur 4 miljoen vorig jaar.

En tuurlijk kan het wel, dat heeft Cambuur zelf laten zien afgelopen jaren. Is een wonder dat wij zijn gepromoveerd met clubs al NAC, NEC, Eagles, Graafschap etc.

Naast financi?le middelen en goed beleid (Wat prima op orde is, los van het jaar van degradatie) is geluk ook een factor inderdaad. Ik denk dat het wegvallen van Henk vorig jaar bijvoorbeeld een grote invloed heeft gehad ook. 

Grijskijkert

Even bij de training geweest, de vermoedelijke opstelling, van Osch, Ottesen, Tol, Bergsma, Sylla, van Mullem, de Jong, Smit, Balk, Uldrikis, Anello. Breij afwezig, Wormgoor trainde appart.
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: Grijskijkert op maart 07, 2024, 11:53:39
Even bij de training geweest, de vermoedelijke opstelling, van Osch, Tol, Bergsma, Sylla, van Mullem, de Jong, Smit, Balk, Uldrikis, Anello. Breij afwezig, Wormgoor trainde appart.

ottesen er nog bij denk ik anders spelen we met 10

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!