Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sturla Ottesen

Gestart door Tanjajeah, februari 05, 2024, 14:57:57

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: El FLaco op maart 06, 2024, 12:21:09
uhm in mijn optiek kwamen bijna alle doelpunten bij hem vandaan.
opkomen is alleen leuk als je ook kan verdedigen

omdat hij steeds 2 man op zich af kreeg toch geen steun van middenvelders of
centrale verdedigers

Trainert!

kan mij niet bekoren.
tegen helmond kon hij niet sprinten zo leek het. snel moe
gister staat hij wat vingertje te wijzen. laat korte op de paal koppen, en vervolgens korte die de 1-0 maakt en otessen is nergens te bekennen.


Harry L.

Citaat van: Trainert! op augustus 24, 2024, 08:30:34
kan mij niet bekoren.
tegen helmond kon hij niet sprinten zo leek het. snel moe
gister staat hij wat vingertje te wijzen. laat korte op de paal koppen, en vervolgens korte die de 1-0 maakt en otessen is nergens te bekennen.

Hetzelfde hier. Komt bij dat de passing ook belabberd is. Komst straks caschili, ook geen hoogvlieger maar wel een met een drive

sunderland

Wat een onzin. Prima voetballer die gisteren goed speelde. En liet Korte scoren haha.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op augustus 24, 2024, 08:48:07
Wat een onzin. Prima voetballer die gisteren goed speelde. En liet Korte scoren haha.
Eens, ik vind wel dat de beide back wat meer met de ruimte mogen doen, zodra er ruimte ligt direct op snelheid er in duiken. Je hebt een fractie van een seconde die kans en beide, ook Poll kappen dan een keer terug en spelen tikkie breed, jammer, meer duurven moeten ze.
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2024, 11:56:51
Eens, ik vind wel dat de beide back wat meer met de ruimte mogen doen, zodra er ruimte ligt direct op snelheid er in duiken. Je hebt een fractie van een seconde die kans en beide, ook Poll kappen dan een keer terug en spelen tikkie breed, jammer, meer duurven moeten ze.
volgens mij is Ottesen vaak genoeg over van de water heen gegaan. In het allerlaatste nog toen die bal weer veel te langzaam was anders had hij voor de keeper gestaan. En dat is wat er steeds aan de hand is, iedere gemakkelijke bal is slecht. Tenenkrommend

diekhuzen

Voor een deel eens. Zag vd Water ook paar prima steekballen geven. Ottessen heeft ook erg matige techniek.

Noordcambuur

Wat is er met Ottesen aan de hand speelt al het hele jaar niet goed.
Er zijn mensen die van van Mullen slecht speelt maar deze is nog zwakker?..
Wanneer komt Gabi terug?.

Trainert!

Citaat van: HanBerger058 op september 17, 2024, 08:54:26
Schrikbarend inderdaad. Loopt ook met de ziel (van gebrek aan vertrouwen) onder de arm. Ook deze speler lijkt Henk niet echt meer te (kunnen) raken...en dat is niet de enige. Zorgelijk.


Deze speler heeft totaal geen tactisch vermogen en inzicht. alles breed of terug en geen tot weinig lef om mee op te komen. Doke was beter  :devil

denistel

Citaat van: Noordcambuur op september 17, 2024, 08:27:05
Wat is er met Ottesen aan de hand speelt al het hele jaar niet goed.
Er zijn mensen die van van Mullen slecht speelt maar deze is nog zwakker?..
Wanneer komt Gabi terug?.

gabi duurt nog wel even en dan afwachten hoe die na een jaar stilstand is

Huizen

Tikkie terug, Jaap.

Wat een ellende. Begon (net als Wiebe met zijn invalbeurt destijds) goed, daarna geen schim meer. Basiself onwaardig op dit moment!!

denistel

Citaat van: Bussum op september 17, 2024, 09:39:56
Tikkie terug, Jaap.

Wat een ellende. Begon (net als Wiebe met zijn invalbeurt destijds) goed, daarna geen schim meer. Basiself onwaardig op dit moment!!

hoe kan het vraag ik me af ligt het aan het systeem zodat ie niet tot zijn recht komt
want denk dat ie wel op kan komen maar ja als die kant steeds dicht staat hoe moet dat
dan. op links zie je mannen er nog wel eens overheen komen omdat er ruimte wordt gemaakt.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op september 17, 2024, 09:47:18
hoe kan het vraag ik me af ligt het aan het systeem zodat ie niet tot zijn recht komt
want denk dat ie wel op kan komen maar ja als die kant steeds dicht staat hoe moet dat
dan. op links zie je mannen er nog wel eens overheen komen omdat er ruimte wordt gemaakt.
Zou dat ook niet tactiek zijn van de tegenstander, dat ze op links meer ruimte laten. Deden ze vroeger bij Doke ook, laat maar opbouwen
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Wat is er met Sturla aan de hand begin van zijn Cambuur periode een verademing maar nou phoeeee?.

michello

Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2025, 22:35:58
Wat is er met Sturla aan de hand begin van zijn Cambuur periode een verademing maar nou phoeeee?.

Verademing? Gewoon meestal een voldoende, meer was het niet.