Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sturla Ottesen

Gestart door Tanjajeah, februari 05, 2024, 14:57:57

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: michello op april 04, 2025, 23:08:49
meer was het niet.

Nouja, als je de eerste pagina's van dit topic terugleest....?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 04, 2025, 23:17:38
Nouja, als je de eerste pagina's van dit topic terugleest....?
nou dat bedoel ik dus was zeker geen slechte speler.

denistel

spelers worden helaas niet beter en ja gister in eens weer naar links terwijl
poll op de bank zit die er dan 10 min later weer in komt niet te volgen soms

Bernardo

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 04, 2025, 23:17:38
Nouja, als je de eerste pagina's van dit topic terugleest....?

Vorig seizoen was een nieuwe verdediger al snel een hele goede speler  :X

Bankzitter

Oprechte vraag want ik weet het antwoord ook niet... is het beter maken van spelers niet meer een taak van de assistenten dan voor de hoofdtrainer?

En in de eerste plaats natuurlijk de speler zelf.

Spelers beter maken is onderdeel van de visie van de club en ook noodzaak als je een kleinere club bent en geen gearriveerde toppers kan betalen.
Maar is er ook een plan hoe je dat dan doet en wie daar verantwoordelijk voor is?

Galdiano

Citaat van: Bankzitter op april 06, 2025, 09:54:52
Oprechte vraag want ik weet het antwoord ook niet... is het beter maken van spelers niet meer een taak van de assistenten dan voor de hoofdtrainer?

En in de eerste plaats natuurlijk de speler zelf.

Spelers beter maken is onderdeel van de visie van de club en ook noodzaak als je een kleinere club bent en geen gearriveerde toppers kan betalen.
Maar is er ook een plan hoe je dat dan doet en wie daar verantwoordelijk voor is?

Als het goed is heeft elke assistent een bepaalde linie. Spitsen aanvallers, middenveld, verdediging en keepers. Daarnaast is ook iemand verantwoordelijk voor de spelhervattingen etc.

Zoals wij eigenlijk het hele jaar al constateren is er geen goede balans in de TS.

Spelers worden niet beter op een enkeling na. Corners en vrije trappen het hele seizoen dramatisch.
De hoofdtrainer is eindverantwoordelijk maar de oorzaak ligt in mijn ogen echt bij de assistenten.
Ook blij dat Burghout weggaat. Daarnaast had (boer) Reinsma ook van mij mogen vertrekken.

Wellicht een gelijktijdige bekendmaking verlenging Henk en nieuwe assistent?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Geen idee hoelang zijn contract nog loopt maar dit wordt ook weer een gevalletje uitgang. Net als Poll. Beide vind ik ze basis waardig maar ze krijgen het vertrouwen niet en dat betaalt zich nu uit met blunders.

Vlampiep

Er zijn momenteel te veel spelers die er op zijn zachts gezegd niet beter op worden. Of de Ts is hierin niet in staat, of spelers beschikken over onvoldoende competenties.  In het verleden konden spelers hier doorgroeien, maar momenteel verdorren ze tot onder de maat.
Bij onder de 21 is het dat speler zich  daar kunnen ontwikkelen naar een hoger niveau.

denistel

Citaat van: Galdiano op april 06, 2025, 10:34:15
Als het goed is heeft elke assistent een bepaalde linie. Spitsen aanvallers, middenveld, verdediging en keepers. Daarnaast is ook iemand verantwoordelijk voor de spelhervattingen etc.

Zoals wij eigenlijk het hele jaar al constateren is er geen goede balans in de TS.

Spelers worden niet beter op een enkeling na. Corners en vrije trappen het hele seizoen dramatisch.
De hoofdtrainer is eindverantwoordelijk maar de oorzaak ligt in mijn ogen echt bij de assistenten.
Ook blij dat Burghout weggaat. Daarnaast had (boer) Reinsma ook van mij mogen vertrekken.

Wellicht een gelijktijdige bekendmaking verlenging Henk en nieuwe assistent?

Geen goede balans in de TS waar de club zelf voor heeft gekozen en binnen een half
jaar alweer gaan veranderen is niet echt logisch volgens mij,
IK blijf er bij wat ik al maanden zeg Henk de Jong een mooie algemene rol binnen
Cambuur en met de ts een nieuwe koers uitzetten Correira zou ik voor gaan mits ie nog
haalbaar is

Arno A

Citaat van: denistel op april 06, 2025, 12:39:15
Geen goede balans in de TS waar de club zelf voor heeft gekozen en binnen een half
jaar alweer gaan veranderen is niet echt logisch volgens mij,
IK blijf er bij wat ik al maanden zeg Henk de Jong een mooie algemene rol binnen
Cambuur en met de ts een nieuwe koers uitzetten Correira zou ik voor gaan mits ie nog
haalbaar is

Helaas twee weken terug net verlengd voor 2 jaar later

wiekie1969

Citaat van: De Gast op april 06, 2025, 10:57:00
Geen idee hoelang zijn contract nog loopt maar dit wordt ook weer een gevalletje uitgang. Net als Poll. Beide vind ik ze basis waardig maar ze krijgen het vertrouwen niet en dat betaalt zich nu uit met blunders.

Ze krijgen het vertrouwen niet omdat ze niet goed genoeg zijn. Anders stonden ze wel in de basis 11 lijkt mij.

denistel

Citaat van: Arno A op april 06, 2025, 14:08:32
Helaas twee weken terug net verlengd voor 2 jaar later

niks officieels van gehoord of gelezen toch

Specuveter

Ja hoor
Twee jaar verlengd

denistel

Citaat van: Specuveter op april 06, 2025, 16:41:08
Ja hoor
Twee jaar verlengd

Re: Henk de Jong
? Reactie #4692 Gepost op: april 01, 2025, 10:57:24 ?
Citaat
Wanneer tekent Henk nu eindelijk bij? Wordt wel eens tijd zo langzamerhand. Mooi persmomentje, handtekening zetten, camera's er bij en klaar!

bericht van 1 april en daarna niks meer gehoord maar zal wel aan mij liggen kan er verder
ook niks over vinden

Specuveter

Citaat van: denistel op april 06, 2025, 18:50:54
Re: Henk de Jong
? Reactie #4692 Gepost op: april 01, 2025, 10:57:24 ?
Citaat
Wanneer tekent Henk nu eindelijk bij? Wordt wel eens tijd zo langzamerhand. Mooi persmomentje, handtekening zetten, camera's er bij en klaar!

bericht van 1 april en daarna niks meer gehoord maar zal wel aan mij liggen kan er verder
ook niks over vinden
Ging over Correira Denistel