Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sturla Ottesen

Gestart door Tanjajeah, februari 05, 2024, 14:57:57

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: denistel op februari 20, 2024, 13:56:06
stond zijn mannetje lekker fel en kwam mee op als het kon,,
ken altijd nog beter maar deze komt er wel
komt er op zeker wel. Goede speler kun je al zien maar word niet altijd begrepen tot nu. Denkt al een stap verder

denistel

bleef gister als enige overeind zo wel fysiek als voetballend

Noordcambuur

Citaat van: denistel op februari 24, 2024, 09:10:51
bleef gister als enige overeind zo wel fysiek als voetballend
klopt maar wel weer wisselen.

Specuveter


wiekie1969

Citaat van: denistel op februari 24, 2024, 09:10:51
bleef gister als enige overeind zo wel fysiek als voetballend

Wut met de week beter, een aanwinst.

wiekie1969

Genoten van deze man. Echte aanwinst

CambuurAmersfoort

Wat een topper. Echt 1 van de beste vanavond.

Delamere

Fijne voetballer, prima verdediger. Contract van deze jongen komende zomer maar openbreken. Daar gaan we heel veel plezier aan beleven.

Bankzitter

Dit is het niveau dat we zoeken als we een divisie hoger willen gaan spelen. Als dit uit onze hernieuwde scouting komt, dan zijn we op de goede weg.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op februari 28, 2024, 07:48:50
Dit is het niveau dat we zoeken als we een divisie hoger willen gaan spelen. Als dit uit onze hernieuwde scouting komt, dan zijn we op de goede weg.
zeker een aanwinst deze Noor maar misschien ook even scouten in Japan :D

sunderland

Citaat van: Delamere op februari 28, 2024, 07:42:29
Fijne voetballer, prima verdediger. Contract van deze jongen komende zomer maar openbreken. Daar gaan we heel veel plezier aan beleven.
uitstekende speler die eigenlijk een nivo hoger kan.  Tegen Jong Utrecht zag ik al die hij ballen inspeelde door linies over te slaan. Gisteren tegen NEC deed ie het weer een paar x . Een bal op een speler (loper) tussen het middenveld en de voorhoede in. Dat zie je sowieso in de eerste div nooit

Bankzitter

Ik denk dat hij ook meer posities en systemen kan spelen dan back.
Zie hem wel op het middenveld komen uiteindelijk (misschien eindelijk een goede 6).

denistel

Prima speler verdedigd goed en rustig aan de bal komt soms mooi mee op,

michello

Citaat van: denistel op februari 28, 2024, 14:57:41
Prima speler verdedigd goed en rustig aan de bal komt soms mooi mee op,

Rechtsback is voor volgend seizoen geen probleem. Cashili kan weer rustig opbouwen na de zomerstop en dan hebben we twee uitstekende rechtsbacks staan.

Stiens

Linksback begint Poll ook steeds beter te draaien en met Sylla in principe ook niks mis. De achilleshiel is en blijft het centrale duo. Daar moeten we volgend seizoen doorselecteren. Wellicht dat Vito de Viking nog kan aanhaken maar wat ik tot nu toe van hem gezien heb stemt me nog niet heel hoopvol  :|