Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sturla Ottesen

Gestart door Tanjajeah, februari 05, 2024, 14:57:57

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Centraal is al 2 1/2 seizoen een probleem. Haal maar 3 nieuwe volgend seizoen.
Smand verkopen en van de rest alleen Bergsma houden.


Vlampiep

Citaat van: Stiens op februari 28, 2024, 16:01:06
Linksback begint Poll ook steeds beter te draaien en met Sylla in principe ook niks mis. De achilleshiel is en blijft het centrale duo. Daar moeten we volgend seizoen doorselecteren. Wellicht dat Vito de Viking nog kan aanhaken maar wat ik tot nu toe van hem gezien heb stemt me nog niet heel hoopvol  :|
Wat ik tot nu toe van Vito heb gezien is meer clownsk dan wat op voetbal lijkt. Is gisteravond als stormram ingebracht maar verzuimde te lopen en oorlog te maken in de zestien. Ik denk dat Henk meer voor ogen had dan wat Vito liet zien.

Noordcambuur

Vito kwam veel te kort heeft geen enkele kop duel gewonnen.
Phoeeee was niet best de wissels pakten niet goed uit.

Vlampiep

Citaat van: AL op februari 28, 2024, 16:57:33
Uitstekende rechtsback!
Die gaat wel een keer de stap maken naar een grotere club.
Deze jongen laat zien dat hij kan voetballen, waarmee Cambuur een goudhaantje heeft binnengehaald.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op februari 28, 2024, 16:25:01
Vito kwam veel te kort heeft geen enkele kop duel gewonnen.
Phoeeee was niet best de wissels pakten niet goed uit.

is ook geen storm ram toch wissel op rechts zorgde ervoor dat nex niet meer
constant op kon komen. en wissels werden vast gedaan omdat spelers er door
heen zaten neem ik aan anders was het niet gebeurd

CambuurAmersfoort

Citaat van: Vlampiep op februari 28, 2024, 17:41:31
Deze jongen laat zien dat hij kan voetballen, waarmee Cambuur een goudhaantje heeft binnengehaald.

Echt een topper. Wat een rust en balgevoel en dat na 3 wedstrijden in ons shirt en dan bij zo'n belangrijke pot. Echt petje af hoor, geen fout gemaakt.

Lowieke

Citaat van: CambuurAmersfoort op februari 28, 2024, 22:40:09
Echt een topper. Wat een rust en balgevoel en dat na 3 wedstrijden in ons shirt en dan bij zo'n belangrijke pot. Echt petje af hoor, geen fout gemaakt.

Had alleen moeten voorzetten en niet zelf schieten toen hij in het strafschopgebied kwam.

Noordcambuur

Hoe zou Ottesen deze wedstrijd hebben beleefd?. :?

AL

Citaat van: Lowieke op februari 29, 2024, 09:50:32
Had alleen moeten voorzetten en niet zelf schieten toen hij in het strafschopgebied kwam.

Die bal raakte hij compleet verkeerd.
Wad ook zijn enige verkeerde bal overigens.

SCC

Gisteren 2 doelpunten over onze rechterkant en bij 1 doelpunt zag het er naar uit dat Ottesen niet helemaal vrijuit ging. Maar dat vind ik juist wel goed, want je ziet dat deze jongen veel potentie heeft.
Fysiek sterk, met lef aan de bal en durft op te komen. Oftewel, goed dat er ook even wat fout gaat, want ik neem aan dat andere ploegen ook niet slapen en zo'n jongen anders voor weinig direct weer oppikken.
Het is altijd afwachten hoe Gabi terugkomt na zo'n zware blessure en op basis van wat ik nu zie, verwacht ik met Ottesen een veel stabielere rechtsback dan Gabi.

AL

Citaat van: SCC op maart 05, 2024, 14:16:34
Gisteren 2 doelpunten over onze rechterkant en bij 1 doelpunt zag het er naar uit dat Ottesen niet helemaal vrijuit ging. Maar dat vind ik juist wel goed, want je ziet dat deze jongen veel potentie heeft.
Fysiek sterk, met lef aan de bal en durft op te komen. Oftewel, goed dat er ook even wat fout gaat, want ik neem aan dat andere ploegen ook niet slapen en zo'n jongen anders voor weinig direct weer oppikken.
Het is altijd afwachten hoe Gabi terugkomt na zo'n zware blessure en op basis van wat ik nu zie, verwacht ik met Ottesen een veel stabielere rechtsback dan Gabi.

Gabi heeft vooral op 6 gespeeld bij Zwolle.
Zet hem daar maar neer als hij weer op niveau terug kan komen.

denistel

Citaat van: SCC op maart 05, 2024, 14:16:34
Gisteren 2 doelpunten over onze rechterkant en bij 1 doelpunt zag het er naar uit dat Ottesen niet helemaal vrijuit ging. Maar dat vind ik juist wel goed, want je ziet dat deze jongen veel potentie heeft.
Fysiek sterk, met lef aan de bal en durft op te komen. Oftewel, goed dat er ook even wat fout gaat, want ik neem aan dat andere ploegen ook niet slapen en zo'n jongen anders voor weinig direct weer oppikken.
Het is altijd afwachten hoe Gabi terugkomt na zo'n zware blessure en op basis van wat ik nu zie, verwacht ik met Ottesen een veel stabielere rechtsback dan Gabi.

kwam in de problemen omdat anderen hun man laten lopen en de cv geen rugdekking geven

michello

#42
Sinds Gabi uit het elftal is, is de ellende begonnen. Gabi kan (mits hij weer op niveau komt voor zijn blessure) op termijn van waarde zijn voor elke middenmoter in de eredivisie. Ottersen idem, maar als ze beide fit zijn kies ik denk ik toch voor Gabi.

SCC

Citaat van: AL op maart 05, 2024, 14:45:39
Gabi heeft vooral op 6 gespeeld bij Zwolle.
Zet hem daar maar neer als hij weer op niveau terug kan komen.
Dat heb ik ook al eens geopperd, daar zie ik hem ook goed uit de verf komen.

El FLaco

Citaat van: michello op maart 05, 2024, 15:14:28
Sinds Gabi uit het elftal is, is de ellende begonnen. Gabi kan (mits hij weer op niveau komt voor zijn blessure) op termijn van waarde zijn voor elke middenmoter in de eredivisie. Ottersen idem, maar als ze beide fit zijn kies ik denk ik toch voor Gabi.

uhm in mijn optiek kwamen bijna alle doelpunten bij hem vandaan.
opkomen is alleen leuk als je ook kan verdedigen