Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vito Wormgoor

Gestart door michello, januari 30, 2024, 11:04:39

Vorige topic - Volgende topic

michello

SC CAMBUUR VERSTERKT ZICH MET VITO WORMGOOR
30 januari 2024, 10:49
Versterking voor de defensie van SC Cambuur! Het is Vito Wormgoor die zich per direct aan gaat sluiten bij de selectie van Henk de Jong en zijn handtekening heeft gezet onder een contract voor de rest van dit seizoen, met een optie voor nog een seizoen.


De 35-jarige Wormgoor, zowel inzetbaar als centrale verdediger en rechtsback, is transfervrij nadat zijn contract bij het Noorse IK Start eind december afliep. Voor deze club speelde hij twee seizoenen en wist hij afgelopen seizoen als aanvoerder net niet te promoveren naar het hoogste niveau.

In het verleden kwam de robuuste verdediger onder meer uit voor Ajax, FC Utrecht, De Graafschap, ADO Den Haag, Aalesunds FK, SK Brann, Columbus Crew en IK Start. Opgeteld heeft hij nagenoeg vierhonderd wedstrijden in het betaald voetbal achter zijn naam staan, waarvan 167 in de Eredivisie.


Stiens



Hoop dat deze slager de boel achterin wat op scherp krijgt!

Welkom  |:) |:) |:)

Noordcambuur

Succes Vito en maak er wat van? |:)

Scc4-ever

Welkom en veel succes  |:)

De Gast

Welkom  |:)

Deze het wel uitstraling  8) 

mario

Welkom Vito.

Dit kan wel de man zijn die wij nodig hebben.

okkele

welkom bij lions 3.
je kan je chopper parkeren naast de fiets van bergsma, te herkennen aan de zijwieltjes.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

SCCRulez

Welkom Vito! Gelijk maar in de basis  |:)

nee,wel?

Citaat van: okkele op januari 30, 2024, 20:19:34
welkom bij lions 3.
je kan je chopper parkeren naast de fiets van bergsma, te herkennen aan de zijwieltjes.

ik mis het vlagje achterop nog   :y :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

V-man

Hopelijk is dit de juiste "rotzak" in onze verdediging. Beetje vertrouwen mensen. Welkom Vito!!

Tanjajeah

Heeft sinds november geen wedstrijd meer gespeeld en heeft volgens mij de afgelopen weken ook nergens mee getraind. Zal dus nog wel een paar week duren voordat ie 90 minuten kan spelen.

Grijskijkert

Citaat van: Tanjajeah op februari 01, 2024, 10:58:09
Heeft sinds november geen wedstrijd meer gespeeld en heeft volgens mij de afgelopen weken ook nergens mee getraind. Zal dus nog wel een paar week duren voordat ie 90 minuten kan spelen.
Luister/kijk het interview bij OF... Heeft een maand niet gespeeld en met personal trainer gewerkt, en hij ziet er fit uit!
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Kom je terug tot 2-3, laat je je als ervaren speler zo kinderlijk aan de kant zetten. Zonde van het geld.

Noordcambuur

Heeft nog niet veel goeds gedaan bij die invalbeurten?

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2024, 22:36:00
Heeft nog niet veel goeds gedaan bij die invalbeurten?
Zou zelfs niet mee kunnen bij het veteranen elftal van Houtigehage. Op welke gronden hebben ze deze clown kunnen aantrekken.