Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vito Wormgoor

Gestart door michello, januari 30, 2024, 11:04:39

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep link=topic=2553.msg350800#  date=1708120058
Zou zelfs niet mee kunnen bij het veteranen elftal van Houtigehage. Op welke gronden hebben ze deze clown kunnen aantrekken.
klopt komt zeker tekort  :zweep

Specuveter

Zou die optie maar niet lichten....
Ook beetje lachwekkend die teamvergadering op middenveld welke hij organiseerde  :_schater

De Gast

Geef hem eens kans. Gaat nergens over hem nu al af te branden. Vito en Tol in de basis en dan maar eens oordelen.

Tanjajeah

#18
Ik hoop dat ik ongelijk heb (want ik gun Cambuur een rots in de branding en Vito een mooie club;-) maar ik krijg bij Wormgoor een beetje het Ben Rienstra gevoel.

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op februari 16, 2024, 22:15:05
Kom je terug tot 2-3, laat je je als ervaren speler zo kinderlijk aan de kant zetten. Zonde van het geld.
Wat moest hij dan een strafschop veroorzaken en met rood vertrekken? Let maar op hij gaat van waarde zijn, je ziet het op de trainingen hij wordt steeds fitter en snapt wat Henk wil en van hem verwacht.
IN HENK WE TRUST!!!

Delamere

Na de 1-3 riep Wormgoor de hele ploeg bij zich. Om zich even later als een pupilletje uit te laten spelen bij de 2-4. Lachwekkend en triest.

oost

Citaat van: Delamere op februari 17, 2024, 13:03:02
Na de 1-3 riep Wormgoor de hele ploeg bij zich. Om zich even later als een pupilletje uit te laten spelen bij de 2-4. Lachwekkend en triest.

Hij probeerde teminste iets joh.

En buiten die goal zag ik hem heel veel goede dingen/ slimme dingen doen. Dat heb ik dit hele seizoen niet gezien bij ons achterin

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op februari 17, 2024, 10:33:08
Wat moest hij dan een strafschop veroorzaken en met rood vertrekken? Let maar op hij gaat van waarde zijn, je ziet het op de trainingen hij wordt steeds fitter en snapt wat Henk wil en van hem verwacht.
Vast heel belangrijk in de kleedkamer, bus en de zijlijn. Ik heb nu in de 2 invalbeurtjes bij hem niets kunnen ontdekken waaruit enige balvaardigheid valt te ontdekken en koppend ook de bal lukraak raken of er onderdoor lopen. Aan mimiek overigens geen gebrek.
Hij moet het inderdaad maar eens laten zien, maar ik heb echt mijn twijfels of hij instaat zal zijn enige versterking in de verdediging aan te kunnen brengen.

Vlampiep

Citaat van: oost op februari 17, 2024, 13:08:40
Hij probeerde teminste iets joh.
En buiten die goal zag ik hem heel veel goede dingen/ slimme dingen doen. Dat heb ik dit hele seizoen niet gezien bij ons achterin
Nou dan heb jij waarschijnlijk naar het verkeerde rugnummer gekeken, buiten die paar lange ballen, overigens goed geplaatst, maar waar de aanvallers niets mee konden heb ik weinig kunnen ontdekken waaruit enige klasse is te ontdekken.

oost

Citaat van: Vlampiep op februari 17, 2024, 13:25:31
Nou dan heb jij waarschijnlijk naar het verkeerde rugnummer gekeken, buiten die paar lange ballen, overigens goed geplaatst, maar waar de aanvallers niets mee konden heb ik weinig kunnen ontdekken waaruit enige klasse is te ontdekken.

Of jij misschien net als ik een brilletje dragen :O.
Ik zeg niet dat die fantastische was, maar iedereen kan zien dat hij slimmer en beter aan de bal is dan onze andere achterhoede spelers.

Bankzitter

Aan de bal was hij rustig en dat doet hij prima. Maar daarvoor is hij niet gehaald. Hij komt erin om die makkelijk tegengoals te voorkomen en dat deed 'ie de laaste 2 wedstrijden niet.


Vlampiep

Citaat van: oost op februari 17, 2024, 13:49:39
Of jij misschien net als ik een brilletje dragen :O.
Ik zeg niet dat die fantastische was, maar iedereen kan zien dat hij slimmer en beter aan de bal is dan onze andere achterhoede spelers.
Als dat zo zou zijn moeten we ons echt ernstige zorgen gaan maken. En dan met name de slimmigheid kan ik zelfs niet met een verrekijker ontdekken.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op februari 17, 2024, 14:56:53
Aan de bal was hij rustig en dat doet hij prima. Maar daarvoor is hij niet gehaald. Hij komt erin om die makkelijk tegengoals te voorkomen en dat deed 'ie de laaste 2 wedstrijden niet.
Wat mij betreft is hij te rustig of zo als ik het wil beoordelen te traag.

NRG

Misschien moeten we hem gewoon nog even de kans geven?

Inferno-058

Citaat van: NRG op februari 17, 2024, 17:19:04
Misschien moeten we hem gewoon nog even de kans geven?
Inderdaad, maak je liever druk om de spelers die er al een tijdje in staan en wekelijks falen.